Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego.

Numer zamówienia:

350/124/2012

uwaga:zmiana terminów
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2012-11-12 78,61 KB Pobierz
2. specyfikacja w WORD (HTML) 2012-11-12 305,5 KB Pobierz
3. specyfikacja w PDF (HTML) 2012-11-12 253,07 KB Pobierz
4. korekta 1 SIWZ (HTML) 2012-11-14 75,54 KB Pobierz
5. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2012-11-14 43,95 KB Pobierz
6. KOREKTA 2 SIWZ + ZMIANA TERMINÓW (HTML) 2012-11-19 64,26 KB Pobierz
7. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2012-11-19 39,42 KB Pobierz
8. odp. na pyt.+korekta+zmiana terminów (HTML) 2012-11-21 68,27 KB Pobierz
9. OGŁOSZENIE O ZMIANIE (HTML) 2012-11-21 38,37 KB Pobierz
10. wybór ofert (HTML) 2012-12-18 88,44 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień