(+48 61) 885 05 00 Buletyn Informacji Publicznej eRejestracja i eWyniki Spacer wirtualny! RODO Samorząd Województwa Wielkopolskiego
Wielkopolskie Centrum Onkologii jest członkiem europejskiej sieci OECI. Kliknij aby poznać szczegóły organizacji. Zobacz certifikat

Ankieta dla pacjentów

1
1. Płeć:


2. Wiek:





3. Miejsce zamieszkania:




4. Województwo:

5. Oddział, w którym odbywa / odbywała się Państwa hospitalizacja:

2
6. Jak oceniacie Państwo załatwienie formalności związanych z przyjęciem do Centrum?


6.1 Czas oczekiwania na przyjęcie przez lekarza:





7. Państwa Ocena obsługi pracy sekretariatu oddziału:



8. Czy uzyskali Państwo informację o przysługujących Pacjentowi prawach i obowiązkach?


3
9. Państwa ocena pracy lekarza podczas pobytu na oddziale:



9.1 Udzielił mi wyczerpującej informacji odnośnie mojego stanu zdrowia oraz przebiegu leczenia:



9.2 Wyjaśnił przed badaniem, zabiegiem, znieczuleniem, cel poszczególnych działań oraz ich skutki:



9.3 Uszanował moje prawo do intymności i godności osobistej:


9.4 Odpowiedział wyczerpująco na zadane pytania:


9.5 Wykazywał się uprzejmością, opiekuńczością, okazywał zrozumienie i zainteresowanie:


10. Państwa ocena pracy pielęgniarki podczas pobytu na oddziale:



10.1 Udzieliła mi wyczerpującej informacji odnośnie mojego stanu zdrowia oraz przeprowadzanych procedur:


10.2 Uszanowała moje prawo do intymności i godności osobistej:


10.3 Wykazywała się uprzejmością, opiekuńczością, okazywała zrozumienie i zainteresowanie:


4
11. Czy podczas pobytu i wykonywania badań zachowane były warunki intymności?
(czy były zasunięte parawany lub zasłony, zamknięte drzwi, czy nikt niepotrzebnie nie wchodził do pomieszczenia?)



12. Czy podczas pobytu w oddziale zdarzyło się coś, co wzbudziło Państwa wątpliwości lub obawy?
(np. narażenie na kontakt z zakażonym przedmiotem, wystawienie na działanie promieniowania jonizującego bez osłony, konieczność przebywania w pokoju z agresywnym pacjentem lub inne sytuacje mogące narazić Państwa zdrowie?)



13. Czy czas oczekiwania na poszczególne zabiegi (diagnostyka, fizjoterapia, itp.) był satysfakcjonujący?


14. Czy w sytuacji, gdy zgłaszaliście Państwo ból lub inną dolegliwość pomoc nadeszła:



15. Jak oceniacie Państwo skuteczność działania sygnalizacji przywoławczej?





5
16. Jak oceniacie Państwo jakość posiłków serwowanych podczas pobytu na oddziale?
Oceny: 5 – bardzo dobra, 4 - dobra, 3 - ani dobra, ani zła, 2 - zła, 1 – bardzo zła

Temperatura:

Świeżość:

Czas podania:

17. Jak oceniacie Państwo następujące elementy?
Oceny: 5 – bardzo dobra, 4 - dobra, 3 - ani dobra, ani zła, 2 - zła, 1 – bardzo zła

Czystość:

Temperatura:

Oznakowanie korytarzy i łatwość poruszania się po budynkach Centrum:

18. Czy otrzymaliście Państwo / rodzina / bliscy informację o tym, jak dbać o zdrowie po powrocie do domu?




19. Państwa ogólna ocena usług świadczonych w Centrum:



20. Państwa ogólne spostrzeżenia i uwagi: