Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa fofoteli, krzeseł , stolika komputerowego, taboretu medycznego.

Numer zamówienia:

350/93/2013

zmiana terminów na 02-09-2013
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2013-08-14 82,55 KB Pobierz
2. siwz w WORD (HTML) 2013-08-14 673,5 KB Pobierz
3. siwz w pdf (HTML) 2013-08-14 508,44 KB Pobierz
4. rozrzerzenie przedmiotu zamówienia + zmiana terminów (HTML) 2013-08-22 48,32 KB Pobierz
5. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (HTML) 2013-08-22 50,94 KB Pobierz
6. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-08-23 40,71 KB Pobierz
7. informacja o wyborze ofert (HTML) 2013-09-20 47,83 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień