Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa fofoteli, krzeseł , stolika komputerowego, taboretu medycznego.
Numer zamówienia:
350/93/2013
zmiana terminów na 02-09-2013
Informacja!
W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).
Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
---|---|---|---|---|
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
1. | ogłoszenie (HTML) | 2013-08-14 | 82,55 KB | Pobierz |
2. | siwz w WORD (HTML) | 2013-08-14 | 673,5 KB | Pobierz |
3. | siwz w pdf (HTML) | 2013-08-14 | 508,44 KB | Pobierz |
4. | rozrzerzenie przedmiotu zamówienia + zmiana terminów (HTML) | 2013-08-22 | 48,32 KB | Pobierz |
5. | OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (HTML) | 2013-08-22 | 50,94 KB | Pobierz |
6. | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) | 2013-08-23 | 40,71 KB | Pobierz |
7. | informacja o wyborze ofert (HTML) | 2013-09-20 | 47,83 KB | Pobierz |