Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.

Numer zamówienia:

350/130/2013

informacja o odwołaniu+zmiana terminów- odwołanie umorzone, wybór oferty
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2013-11-20 1276,01 KB Pobierz
2. siwz w WORD (HTML) 2013-11-20 272 KB Pobierz
3. siwz w PDF 2013-11-20 279,97 KB Pobierz
4. informacja o odwołaniu + zmiana terminów (HTML) 2013-11-26 41,27 KB Pobierz
5. treść odwołania 2013-11-26 3544,65 KB Pobierz
6. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-11-26 39,21 KB Pobierz
7. ODP NA PYT Z 28-11-2013 (HTML) 2013-11-28 135,18 KB Pobierz
8. odp na pyt z 05-12-2013 (HTML) 2013-12-06 164,46 KB Pobierz
9. zmiana terminu postepowania (HTML) 2013-12-12 46,26 KB Pobierz
10. informacja o umorzeniu odwołania (HTML) 2013-12-18 48,32 KB Pobierz
11. wybór oferty (HTML) 2014-01-15 430,63 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień