Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego.

Numer zamówienia:

/69/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 11-08-2010

EZ/__5522___/2010



Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne.



Dotyczy: przetarg nieograniczony nr 69/2010 sprzęt laboratoryjny.



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na zakup sprzętu laboratoryjnego przedstawiamy wyniki przetargu w poszczególnych pakietach.



Pakiet nr 1
Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena netto
Cena brutto Termin dostawy. Termin gwarancji /ważności Ocena wg kryterium cena 100%
3 TK Biotech
Ul. Królewicza Jakuba 40
02-956 warszawa Pakiet 1.
14250,00 netto; 15247,50 brutto
10 dni roboczych od złożenia zamówienia 12 m-cy Pakiet unieważnia się z powodu błędów w zapisach SIWZ leżących po stronie Zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne.
W uzasadnieniu informujemy, iż ze względów ekonomicznych wymagane są ampułki z gwintem wewnętrznym, które można magazynować w ilości 100szt./pudełko. Zaoferowane z gwintem zewnętrznym można przechowywać tylko w ilości 80 szt. w pudełku. Wymagane są również ampułki z uszczelką silikonową.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 7 PZP .
4 Syl&Ant Instruments
Ul. Pyskowicka 12
44-172 Niewiesze PAKIET NR 1
12.000,00zł netto; 14.640,00zł brutto
20 dni roboczych 12 m-cy
Wpłynęły 2 oferty , odrzucono 0 ofert.


Pakiet nr 2
Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena netto
Cena brutto Termin dostawy. Termin gwarancji /ważności Ocena wg kryterium cena 100%
2 Immuniq
Ul. Sąsiedzka 1
44-240 Żory
PAKIET NR 2
4.500,00zł netto; 5.490,00zl brutto Do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia 12 m-cy Pakiet unieważnia się z powodu błędów w zapisach SIWZ leżących po stronie Zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne.
W uzasadnieniu informujemy, iż Zamawiający pomyłkowo umieścił tą pozycję w przetargu. Na dostawę pudełek do przechowywania ampułek zawarta jest umowa z przetargu przeprowadzonego w miesiącu kwietniu 2010 r.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 7 PZP .
3 TK Biotech
Ul. Królewicza Jakuba 40
02-956 warszawa Pakiet 2
6300,- netto; 7686,00 brutto
10 dni roboczych od złożenia zamówienia 12 m-cy
4 Syl&Ant Instruments
Ul. Pyskowicka 12
44-172 Niewiesze PAKIET NR 2
4.200,00zł netto; 5.124,00zł brutto
20 dni roboczych 12 m-cy
Wpłynęły 3 oferty , odrzucono 0 ofert.


Pakiet nr 3
Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena netto
Cena brutto Termin dostawy. Termin gwarancji /ważności Ocena wg kryterium cena 100%
4 Syl&Ant Instruments
Ul. Pyskowicka 12
44-172 Niewiesze PAKIET NR 3
3.000,00zł netto; 3.660,00zł brutto
20 dni roboczych 12 m-cy 100 pkt. - oferta wybrana
Wpłynęła 1 oferta , odrzucono 0 ofert.


Pakiet nr 4
Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena netto
Cena brutto Termin dostawy. Termin gwarancji /ważności Ocena wg kryterium cena 100%
3 TK Biotech
Ul. Królewicza Jakuba 40
02-956 warszawa Pakiet 4
8496,- netto; 10365,12 brutto
10 dni roboczych od złożenia zamówienia 12 m-cy 100 pkt. - oferta wybrana




4 Syl&Ant Instruments
Ul. Pyskowicka 12
44-172 Niewiesze PAKIET NR 4
9.360,00zł netto; 11.419,20zł brutto
20 dni roboczych 12 m-cy 91 pkt.
Wpłynęły 2 oferty , odrzucono 0 ofert.


Pakiet nr 5
Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena netto
Cena brutto Termin dostawy. Termin gwarancji /ważności Ocena wg kryterium cena 100%
1 Diag-Med.
Ul. Ryżowa 51
02-495 Warszawa
PAKIET NR 5
3.200,00zł netto; 3.424,00zł brutto Do 10 dni od złożenia zamówienia 12 m-cy 100 pkt. - oferta wybrana
Wpłynęła 1 oferta , odrzucono 0 ofert.


Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 17-08-2010 r.
Umowa dostępna:
- w formacie Word na stronie www.wco.pl
lub/i
- w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna















Niniejsze pismo przesyłane jest : pocztą, faxem i emailem.

Prosimy o potwierdzenie faxem na nr 61/88 50 698 odbioru korespondencji stanowiącej wybór oferty w postępowaniu 69/2010


__________________ ______________________
data pieczątka i podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia