Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP.

Numer zamówienia:

/77/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 16.07.2010
EZ/4922/2010


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 77/2010
Dotyczy: Zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

PAKIET NR 1

MEDIM
Ul. Puławska 45b
06-500 Piaseczno

Całkowita wartość zamówienia wynosi 4.615,00zł netto; 5.630,30zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 MEDIM
Ul. Puławska 45b
06-500 Piaseczno 4.615,00zł netto; 5.630,30zł brutto 100

PAKIET NR 2

Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.290,00zł netto; 1.380,30zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 2 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
3 Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz 1.290,00zł netto; 1.380,30zł brutto 100

PAKIET NR 3

INFORMER MED
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań

Całkowita wartość zamówienia wynosi 18.000,00zł netto; 19.260,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 3 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
4 INFORMER MED
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań 18.000,00zł netto; 19.260,00zł brutto 100

PAKIET NR 4

Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu braku ważnych ofert.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 1 ofertę.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 4 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
2 MC Polska Czuper Sp.j.
Ul. Poznańska 113
60-185 Skórzewo 6.861,50zł netto; 7.341,80zł brutto odrzucona

OFERTY ODRZUCONE

Zamawiający odrzuca ofertę firmy MC Polska Czuper Sp.j. z siedzibą w Skórzewie przy ulicy Poznańskiej 113 jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał terminu realizacji do 4 dni ( pismo z dnia 05.07.2010 nr EZ/4597/2010)
Wykonawca w ofercie zaoferował termin dostawy 5 dni roboczych.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań specyfikacji i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 22.07.2010r.





Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna






Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 77/2010- zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli jakości w dniu 16.07.2010r.



16.07.2010r. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia