Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP.
Numer zamówienia:
/77/2010
« Powrót do szczegółów zamówieniainformacja o wyborze ofert
Poznań, dnia 16.07.2010EZ/4922/2010
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 77/2010
Dotyczy: Zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków dezynfekujących i testów do kontroli ATP w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:
PAKIET NR 1
MEDIM
Ul. Puławska 45b
06-500 Piaseczno
Całkowita wartość zamówienia wynosi 4.615,00zł netto; 5.630,30zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 MEDIM
Ul. Puławska 45b
06-500 Piaseczno 4.615,00zł netto; 5.630,30zł brutto 100
PAKIET NR 2
Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.290,00zł netto; 1.380,30zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 2 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
3 Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz 1.290,00zł netto; 1.380,30zł brutto 100
PAKIET NR 3
INFORMER MED
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 18.000,00zł netto; 19.260,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 3 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
4 INFORMER MED
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań 18.000,00zł netto; 19.260,00zł brutto 100
PAKIET NR 4
Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu braku ważnych ofert.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 1 ofertę.
Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 4 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
2 MC Polska Czuper Sp.j.
Ul. Poznańska 113
60-185 Skórzewo 6.861,50zł netto; 7.341,80zł brutto odrzucona
OFERTY ODRZUCONE
Zamawiający odrzuca ofertę firmy MC Polska Czuper Sp.j. z siedzibą w Skórzewie przy ulicy Poznańskiej 113 jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał terminu realizacji do 4 dni ( pismo z dnia 05.07.2010 nr EZ/4597/2010)
Wykonawca w ofercie zaoferował termin dostawy 5 dni roboczych.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań specyfikacji i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 22.07.2010r.
Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698
Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 77/2010- zakup i dostawa środków dezynfekujących i testów do kontroli jakości w dniu 16.07.2010r.
16.07.2010r. ………..………………………………….
podpis
« Powrót do szczegółów zamówienia