Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA STAPLERÓW

Numer zamówienia:

/71/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

2010/S 119-180101
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Do wiadomości: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska,
61-866 Poznań
POLSKA
Tel. +48 618850643
E-mail: sylwia.krzywiak@wco.pl
Faks +48 618850643
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Zakup i dostawa staplerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy Wielkopolskie Centrum Onkologii, Apteka.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakup i dostawa staplerów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
8 pozycji, zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy
Bez VAT
Zakres między 193 000,00 a 5 000 000,00 EUR
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA 1
1) KRÓTKI OPIS
Staplery niezbędne przy skomplikowanych przednich, niskich, dolnych resekcjach odbytnicy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
3 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA 2
1) KRÓTKI OPIS
Staplery niezbędne do operacji przedniej, niskiej resekcji odbytnicy metodą prof. Healda.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA 3
1) KRÓTKI OPIS
Staplery niezbędne przy skomplikowanych zespoleniach jelitowo-przełykowych.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA 4
1) KRÓTKI OPIS
Staplery okrężne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 5 NAZWA 5
1) KRÓTKI OPIS
Jednorazowe staplery liniowe z nożem oraz ładunki do tych staplerów (długość szwu 55-100 mm).
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
12 pozycji
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 6 NAZWA 6
1) KRÓTKI OPIS
Stapler liniowy bez noża, jednorazowy z kontrolowanym lub automatycznym dociskiem tkanki oraz ładunki do staplera.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 7 NAZWA 7
1) KRÓTKI OPIS
Przyrząd zapewniający mechaniczne zamykanie zamykane połączenie, które zabezpiecza końce zespalanych jelit – pierścień VALTRAC – BAR;
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 8 NAZWA 8
1) KRÓTKI OPIS
Automatyczna klipsownica.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33190000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
36 500 PLN
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3) Zdolność techniczna
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 70
2. ocena parametrów technicznych. Waga 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
71/2010
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 30.7.2010 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
30.7.2010 - 09:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 30.7.2010 - 10:00
Miejsce
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień publicznych
ul. Postępu 17a
02-982 Warszawa

« Powrót do szczegółów zamówienia