Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii Zamówienie o wartości pow. 193000 EURO
Numer zamówienia:
/143/2010
« Powrót do szczegółów zamówieniakorekta wyboru w pakiecie nr 11
Poznań, dnia 24.03.2011EZ/1915/1/2011
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 143/2010
Dotyczy: zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż anuluje się wybór oferty w zakresie pakietu nr 11 w ww. postępowaniu.
Nastąpiła omyłka w wyborze oferty, która poprawiamy poniżej
W pakiecie nr 11 wybrano ofertę firmy
AESCULAP CHIFA Sp. z o. o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
Całkowita wartość zamówienia wynosi 175.500,00zł netto; 189.540,00zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Termin dostawy max 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Okres gwarancji 12 miesięcy.
Wpłynęły 3 oferty. Odrzucono 2 oferty.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie :
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
10 AESCULAP CHIFA Sp. z o. o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl 175.500,00zł netto; 189.540,00zł brutto 100
18 Sonda Spółka Jawna
Ul Poznańska 82 b
62-080 Tarnowo Podgórne 96.600,00zł netto; 104.328,00zł brutto
20 Centrowet- Cezal Sp. z o. o.
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań 77.700,00zł netto; 83.916,00zł brutto
Oferty odrzucone
Zamawiający odrzuca ofertę firmy Centrowet- Cezal Sp. z o. o. z siedziba w Poznaniu i Sonda Spółka Jawna z siedzibą w Tarnowie Podgórnym jako niezgodne
Ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymagał zestawu do przetoczeń
Zawierającego …” Dwuczęściowa komora kroplowa…”
Wykonawcy zaoferowali asortyment bez dwuczęściowej komory. Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przepraszamy za zaistniała omyłkę.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma. Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Na mocy art. 94 ust. 2 pkt. 1 Zamawiający wyznacza krótszy termin na podpisanie umowy. Wobec powyższego Prosi się Wykonawcę o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma w dniu dzisiejszym.
Data podpisania umowy 04.04.2011r.
Z poważaniem,
z-ca Dyr. Ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej –Sarna
Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698
Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 143/2010- zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku w dniu 24.03.2011r.
24.03.2011r. ………..………………………………….
podpis
Pismo przygotował Sylwia Krzywiak, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
« Powrót do szczegółów zamówienia