Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż zestawu do neuronawigacji
Numer zamówienia:
/124/2010
« Powrót do szczegółów zamówieniamodyfikacja specyfikacji, NOWY WZÓR ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ
Poznań, dnia 22.11.2010.EZ/7852/ 2010
Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 124/2010
Dotyczy: Zakup, dostawa i montaż zestawu do neuronawigacji.
Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż modyfikuje zapis specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez wprowadzenie dodatkowego zapisu.
W pkt. III SIWZ w punkcie: „Do obowiązków Wykonawcy należy” dodaje się zapis:
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania i sfinansowania dla dwóch lekarzy Z WCO referencyjnego kursu dotyczącego obsługi nowo zakupionej aparatury.
Wobec powyższego w Formularzu Ofertowym dodaje się zapis:
12. Zobowiązujemy się do zorganizowania i sfinansowania dla dwóch lekarzy Z WCO referencyjnego kursu dotyczącego obsługi nowo zakupionej aparatury.
Poniżej przesyłamy prawidłowy wzór formularza.
Z poważaniem,
załącznik nr 3 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres ul...........................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon............................................................................................................
fax.........................................................................................................................................
NIP......................................................................................................................................
REGON...............................................................................................................................
Email......................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.........................................................................................................................
tel..........................................................................................................................................
OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Zakup, dostawa i montaż zestawu do neuronawigacji
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup, dostawę i montaż zestawu do neuronawigacji.
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………............................................................................ ………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …………….PLN
2. Udzielamy …….. miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego protokolarnego odbioru .
3. Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
• Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzeń – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
• Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: max 12 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
• Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 10 dni. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
• W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
• Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia.
• Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy.
• Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.
4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz montażu i uruchomienia i przeszkolenia użytkowników przedmiotu zamówienia w terminie ……….. od dnia podpisania umowy.
6. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
8. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
9. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
10. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 60 dni
11. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
12. Zobowiązujemy się do zorganizowania i sfinansowania dla dwóch lekarzy Z WCO referencyjnego kursu dotyczącego obsługi nowo zakupionej aparatury.
13. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ……………………………………………………………………
b) ……………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.
..........................,dn................. ………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
« Powrót do szczegółów zamówienia