Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego użytku do hodowli komórkowej

Numer zamówienia:

/50/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta formularza ofertowego

Poznań, dnia 09.05.2011
EZ/2705/3/ 2011



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne: dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 50/2011 Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego użytku do hodowli komórkowej




Wielkopolskie Centrum Onkologii w związku z udzielonymi odpowiedziami i modyfikacją specyfikacji w zakresie podziału postępowania na pakiety przesyła w załączeniu nowy wzór formularza cenowego.










Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna









Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Tel. 061 8850 644

Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................



Przedmiot oferty: Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego użytku do hodowli komórkowej.


2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

W tym:

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 4
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Dostawy sukcesywne. Termin dostawy...................................dni robocze od złożenia zamówienia .
4. Termin gwarancji/ważności oferowanych wyrobów medycznych, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy
5. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
6. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 12 miesięcy.
Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
7. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ……………………………………………………………………………………
b) ……………………………………………………………………………………
c) ……………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.
…………………, dn. ……………....

……………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia