Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Odzież medyczna - operacyjna bezpyłowa.

Numer zamówienia:

/87/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w WORD

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i nr 161 poz. 1078 z późn. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 193 000 EURO.

PRZETARG NIEOGRANICZONY nr 87/2011.


PRZEDMIOT PRZETARGU:
Zakup i dostawa odzieży medycznej. Komplety operacyjne w kolorze jasnoniebieskim wykonane z tkaniny bezpyłowej

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500 fax. 61/ 8 52 19 48
godz. pracy od pn – pt w godz. 725 - 1500
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia:
adres e-mail: zaopatrzenie@wco.pl;
tel. 61/88 50 644; 61/88 50 643; fax 61/ 88 50 698

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm), zwanej dalej ustawą oraz m.in. zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników.
5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 7 ustawy.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Warunki płatności: płatność w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego (faktura wystawiona po dostawie).

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy – oświadczenie -załącznik do niniejszej specyfikacji. Jednocześnie stosowanie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy – Zamawiający nie określa, która cześć zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakup i dostawa odzieży medycznej.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33 19 90 00-1 odzież medyczna

Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa odzieży medycznej dla personelu Wielkopolskiego Centrum Onkologii wg wymagań technicznych i ilościach określonych w zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pozostałe oczekiwania Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:

1. a) Wymagany przez Zamawiającego termin płatności 30 dni,
2. b) Wymagany termin realizacji – patrz pkt III niniejszej SIWZ,
3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 24 miesiące , licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji i podpisania protokołu odbioru. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
4. W okresie, co najmniej 24 miesiące, od podpisania protokołu odbioru Zamawiający korzysta bez wyłączeń z prawa do rękojmi z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę okres korzystania z prawa do rękojmi należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zapewnia serwis eksploatacyjny, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez producenta przedmiotu zamówienia. Wymagany przez producenta serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji odbywa się na koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu :
- Wliczone w cenę przedmiotu zamówienia: wszystkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego - w ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia o awarii lub uszkodzeniu.
- W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub jeśli z przyczyn technicznych nie możliwe jest dokonanie naprawy w ciągu 3dni, nieprzekraczalny czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 14 dni roboczych, a w przypadku konieczności sprowadzania części niezbędnych do przeprowadzenia naprawy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 21 dni
- W przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 3 dni robocze – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia.
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni, liczonych od momentu zgłoszenia awarii lub awarii do momentu jej usunięcia.
- W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
- Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia.

7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy dokumentację techniczną z instrukcją obsługi w języku polskim, bez dodatkowej opłaty oraz:
a. kartę gwarancyjną, a w przypadku Wykonawcy, który nie jest producentem – dokument, z którego będzie wynikać, iż wstępuje on lub przejmuje obowiązki gawranta w zakresie warunków gwranacji. Dokumenty, o których mowa wyżej nie mogą naruszać zapisów niniejszej SIWZ.
b. dokument określający zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- wykaz autoryzowanych punktów serwisowych

IV. Termin wykonania zamówienia.

 dostawa do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
 w ofercie należy przedstawić oferowany termin realizacji zamówienia,
 dostawy w godzinach 7.30 do 14:30 LOCO Magazyn w siedzibie Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15 w Poznaniu.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1)
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
• posiadania wiedzy i doświadczenia;
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
• sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt V niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
- Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
- W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu oraz w punkcie VI specyfikacji– muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
- Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
- Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. Z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty:
a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników;
b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej.

2) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1 punktu V. A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) na zasadach określonych dyspozycją § 4 ust. 2, 3 i 4 ww. rozporządzenia, tj.: .

 Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony art. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 3.1-3.3 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

B. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:

3) Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu V niniejszej specyfikacji.
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu., wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
6) Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
7) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 5. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
8) Deklaracja zgodności CE.
9) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych.
10) Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny.
11) Wynik badania potwierdzający rdzeniowo-osłonową konstrukcję przędzy w wątku i osnowie wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
12) Wynik badania poziomu przepuszczalności powietrza tkaniny wykonany przez niezależną jednostkę badawczą.
13) Wyniki badań tkaniny wykonane przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795.
14) Wynik badania poziomu pylenia tkaniny na zgodność z normą PN-EN 13795 po 100 cyklach użyć wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
15) Technologia prania.
16) Folder handlowy firmy.
17) Instrukcja użytkowania.
18) Próbki tkanin, z których wykonana będzie oferowana odzież.


Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
 Nie spełni warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.


VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61- 866 Poznań – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

Godziny pracy WCO – 725- 1500.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami:

1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem lub drogą elektroniczną, a następnie pisemnie.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl, w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
6. Odpowiedzi na pytania o wyjaśnienie treści SIWZ przesyłane będą faxem lub drogą elektroniczną, a następnie pisemnie.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego – www.wco.pl – zakładka zamówienia publiczne od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt.3 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie, na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
• pod względem merytorycznym: Ewa Dąbrowska - Kier. Działu zamówień publicznych i zaopatrzenia 61/88 50 644
• pod względem formalno- prawnym: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, tel. (61) 88 50 643, 88 50 644; fax 61/ 88 50 698 emailto: zaopatrzenie@wco.pl

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

IX. Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert – (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz.U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O-RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
9. Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. Parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak prafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
10. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapewniający połączenie zawartości oferty.
11. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
12. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
13. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
14. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 87/2011 - ODZIEŻ MEDYCZNA.
Nie otwierać przed ..................................................... .
(wpisać datę otwarcia ofert)
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 13 a i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15 61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 87/2011 - ODZIEŻ MEDYCZNA.
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro w STARYM BUDYNKU), w dni robocze, w godzinach od 725 do 1500 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16-06-2011 do godz. 900.
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16-06-2011 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
• Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
• Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
• Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
• Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
• Cena przedstawiona w ofercie nie podlega waloryzacji.
• Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):
Cena 100%
--------------------------
Razem 100%

Ilość punktów przyznana w kryterium „cena” wyliczona będzie wg wzoru:
Najniższa cena
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty

C – ilość punktów przyznana w kryterium cena
Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. Z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.
Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zgodnie natomiast z treścią art. 91 ust. 6 ww. ustawy – Wykonawcy, składający oferty, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 6 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający NIE wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
- Wydłużenie okresu realizacji w przypadku nie wykorzystania asortymentu,
- Zmiana wartości brutto umowy w przypadku zmiany stawek podatkowych.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.


XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl; Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej – PLN.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zmianami), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.


Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:


Poznań, dnia 2011-06-03 ___________________________________
DYREKTOR


















Załącznik nr 1 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres:
ul.........................................................................................................................................................
miejscowość…………………………….. kod pocztowy …………………………..
tel.…..................................................fax…..........................................................
NIP…........................................................EGON…..................................................
e-mail…...............................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
......................................................................................................................................
tel....................................... fax ........................................e-mail:........................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę: __________________________________________________________________________________________________________________________________________
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………. składamy ofertę na realizację ww. przedmiotu zamówienia.
1. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za ŁĄCZNĄ kwotę:
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

2. Oświadczamy, iż w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
4. Oświadczamy, iż otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Akceptujmy projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Oświadczamy, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
7. Oświadczamy, iż wszystkie wymagane, w niniejszym postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego, oświadczenia i dokumenty złożyliśmy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
8. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
9. Oświadczamy, iż jesteśmy upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty
10. Akceptujemy ustalone przez Zamawiającego warunki płatności.
11. Zobowiązujemy się dostarczyć przedmiot zamówienia w n/w terminie : ______________
12. Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji/rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi w odniesieniu do: 1) gwarancji ........m-cy, 2) rękojmi ........m-cy.
13. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dnia.................

……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)


Załącznik nr 2 do specyfikacji


__________________________
(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:

________________________________________________________________

Składam/my* oświadczenie, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , który mówi, iż:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania ;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; dwóch


..........................,dn....................



…………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy








Załącznik nr 3 do specyfikacji




(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:

________________________________________________________________




Składam/my w imieniu firmy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................




…………………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

Załącznik nr 4 do SIWZ
Formularz cenowy /wzór/

L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Stawka VAT [%] Cena jednostkowa brutto Wartość netto


Wartość brutto



……………………….,dn. ………….
/miejscowość, data/


………………………………………………………….
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Załącznik nr 5 do SIWZ
……………………………………...
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/ nie powierzę* podwykonawcom.

* Niewłaściwe skreślić

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcą proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..........................., dn..............................



………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy








Załącznik nr 6 do SIWZ

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 87/2011.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. Zm.) w dniu .............................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
mgr inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę – Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako : _______________________________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 87/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
1. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca oświadcza, że:
a) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą odzieży medycznej,
b) Odzież jest wolna od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich,
c) wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. dotyczące przedmiotu zamówienia, ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa powyżej, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.

§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa odzieży medycznej opisanej szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Odzież medyczna objęta zakresem przedmiotowym niniejszej umowy zwana będzie w dalszej części niniejszej umowy „Odzieżą”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Odzieży w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ___________ – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionej Odzieży:
a) dostawa do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
b) w dzień roboczy w godz. od 7.30 do 14.30.
Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) lub b) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Odzieży na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tych podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowej dostawy Odzieży, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczona przez Wykonawcę Odzież oznaczona będzie zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczy Odzież o najwyższej jakości oraz że parametry jakościowe dostarczonej Odzieży nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
7. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Odzieży ma prawo do zbadania, czy jest ona zgodna z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami. Strony potwierdzają odbiór Odzieży poprzez podpisanie protokołu odbioru.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonej Odzieży i żądania jej wymiany na Odzież wolną od wad w przypadku:
a. dostarczenia Odzieży niewłaściwej jakości lub
b. dostarczenia Odzieży niezgodnej z zapotrzebowaniem lub niespełniającej warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie złożonej przez Wykonawcę lub niniejszej umowie.
9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Odzieży dostarczonej z opóźnieniem.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej Odzieży lub niezgodność jej parametrów jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 14 dni od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.
11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Odzież przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta Odzieży lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
12. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu wliczone w cenę Odzieży pokrycie wszystkich kosztów związanych z wymianą Odzieży na nową wolną od wad w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
13. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Odzieży, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
14. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Odzieży, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
15. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 24 miesięcy od chwili wydania Odzieży Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.

§ 4
1. Całkowita wartość Odzieży, której sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Odzieży), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% .
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Odzieży wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę jej sprzedaży i dostawy nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata ceny za sprzedaną i dostarczoną Odzież nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Odzieży, o którym mowa w § 3 ust. 7 niniejszej umowy.
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Odzieży Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Odzieży, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Odzieży lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 20 % całkowitej wartości netto Odzieży, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
c) odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie Odzieży będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – _______________________ tel. _____________
ze strony Zamawiającego – Ewa Dąbrowska tel. 61/ 88 50 644
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę Odzieży, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Odzieży w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 8
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawca :

___________________________ ____________________________















Załącznik nr 7 do specyfikacji

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.



Komplety operacyjne w kolorze jasnoniebieskim wykonane z tkaniny bezpyłowej

Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej z dodatkiem antystatycznego włókna węglowego. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina zarówno w wątku, jak i osnowie wykonana z przędzy bawełniano-poliestrowej o konstrukcji rdzeniowo-osłonowej, gdzie rdzeniem są włókna poliestrowe, a osłoną włókna bawełny. Tkanina bawełniano-poliestrowa ma zapewniać wysoki termofizjologiczny komfort użytkowania, poziom przepuszczalności powietrza minimum 15cm3/cm2*s, gramatura maksimum 150g/m2, zawartość bawełny minimum 65%. Kolor ciemny niebieski, czerwony lub zielony. Ubranie ma zachować właściwości niepylące przez minimum 100 cykli użyć.
Krój:
Bluza + spodnie: bluza wycięta w serek, trzy kieszenie; spodnie na gumkę, wiązane z przodu na troki.
Wymagane dokumenty:
1. Deklaracja zgodności CE.
2. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych.
3. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny.
4. Wynik badania potwierdzający rdzeniowo-osłonową konstrukcję przędzy w wątku i osnowie wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
5. Wynik badania poziomu przepuszczalności powietrza tkaniny wykonany przez niezależną jednostkę badawczą.
6. Wyniki badań tkaniny wykonane przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795.
7. Wynik badania poziomu pylenia tkaniny na zgodność z normą PN-EN 13795 po 100 cyklach użyć wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
8. Technologia prania.
9. Folder handlowy firmy.
10. Instrukcja użytkowania.


Rozmiarówka

Komplet damski- bluza ze spodniami

Rozmiar M - kompletów 10
L - kompletów 15
XL - kompletów 10

Komplet męski – bluza ze spodniami

Rozmiar rozmiar XXL 25 kompletów
rozmiar XXXL 5 kompletów

« Powrót do szczegółów zamówienia