Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków higienicznych

Numer zamówienia:

/112/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze

Poznań, dnia 21.09.2011
EZ/6924/2011



Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 112/2011
Dotyczy: Zakup i dostawa środków higienicznych


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków higienicznych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

PAKIET NR 1

W pakiecie została wybrana oferta firmy:

PYRAMED
Ul. Pasieka 13A
61-657 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 4.200,00zł netto; 5.166,00zł brutto
Dostawa do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ww. pakiecie

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Punktacja
2 PYRAMED
Ul. Pasieka 13A
61-657 Poznań 4.200,00zł netto; 5.166,00zł brutto 100

PAKIET NR 2

W pakiecie została wybrana oferta firmy:

PAUL HARTMANN Polska Sp. z o. o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
Całkowita wartość zamówienia wynosi 27.000,00zł netto; 29.160,00zł brutto Dostawa do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ww. pakiecie

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena * Punktacja*
1 Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz 11.270,00zł netto; 12.171,60zł brutto odrzucona
3 PAUL HARTMANN Polska Sp. z o. o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice 27.000,00zł netto; 29.160,00zł brutto 100

Zamawiający odrzuca ofertę firmy Medi- Sept Sp. z o. o. jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W SIWZ Zamawiający wymagał w zaoferowanych chusteczkach spektrum działania zawierające Polyomawirusa ( odpowiedzi na pytania z dnia 23.08.2011 nr EZ/6146/2011).
Wykonawca w udzielonych wyjaśnieniach na zapytania Zamawiającego wyjaśnił iż zaoferowane chusteczki nie posiadają działania na wymaganego wirusa Polyoma. Dodatkowo opakowania zaoferowane przez Wykonawcę nie są typu flow-pack.

Wobec powyższego oferta podlega odrzuceniu. Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

PAKIET NR 3 i 4

Pakiet nr 3 i 4 zostaje unieważniony z powodu braku wymaganej liczby ofert. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 28.09.2011r.



Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. lecznictwa


dr n. med. Józef Mazurek








Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 112/2011- Zakup i dostawa środków higienicznych.




21.09.2011r. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia