Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku oraz odczynników laboratoryjnych.

Numer zamówienia:

/109/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja specyfikacji

Poznań, dn. 26.08.2011 r

EZ/ 6227/2011


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 109/2011 na zakup i dostawę sprzętu jednorazowego
i wielorazowego użytku oraz odczynników laboratoryjnych.


Wielkopolskie Centrum Onkologii, informuje że wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Pytanie 1
Pakiet 1 „Końcówki do pipet”
Końcówki do pipet mają bardzo małą wartość ceny jednostkowej netto. Dodanie do tej wartości stawki VAT nie powoduje zmiany ceny brutto (zachowując dwa miejsca po przecinku), a cena netto nie może być równa cenie brutto.
W związku z tym czy Zamawiający zezwoli na podanie ceny jednostkowej netto za opakowanie końcówek do pipet?

Pytanie 2
Pakiet 2 pozycja „Lejki plastikowe”
Czy Zamawiający dopuści lejki o średnicy 10 cm i długości 15,5 cm?

Pytanie 3
Pakiet 2 pozycja 2.4
Czy Zamawiający dopuści pipety Pasteura z PE o poj. 3 ml (podziałka 0,5 ml)?

Pytanie 4
Pakiet 2 pozycja 2.6
Czy Zamawiający dopuści probówki o pojemności 2 ml z podziałką do 1,25 ml, z dnem stożkowym i kołnierzem umożliwiającym postawienie probówki w pionie?

Pytanie 5
Pakiet 5 pozycja 5.2
Czy Zamawiający dopuści pojemniki HDPE o poj. 250 ml i wymiarach: wys: 94 mm, śr. 69 mm?

Pytanie 6
Pakiet 5 pozycja 5.3
Czy Zamawiający dopuści pojemniki HDPE o poj. 500 ml i wymiarach: wys: 107 mm, śr. 86 mm?

Pytanie 7
Pakiet 5 pozycja 5.4
Czy Zamawiający dopuści pojemniki HDPE o poj. 1000 ml i wymiarach: wys: 128 mm, śr. 111 mm?

Pytanie 8
Pakiet 6 pozycja „Szkiełka mikroskopowe”
Szkiełka mikroskopowe mają bardzo małą wartość ceny jednostkowej netto. Dodanie do tej wartości stawki VAT nie powoduje zmiany ceny brutto (zachowując dwa miejsca po przecinku), a cena netto nie może być równa cenie brutto.
W związku z tym czy Zamawiający zezwoli na podanie ceny jednostkowej netto za opakowanie szkiełek mikroskopowych?

Pytanie 9
Dotyczy pakietu 7
Proszę o podanie wielkości opakowań odczynników w poz. 16, 17, 18, 19, 30 i 31, jeśli Zamawiający nie oczekuje konkretnych wielkości proszę o podanie maksymalnej wielkości opakowań.

Pytanie 10
Dotyczy pakietu 7
Prosimy o wydzielenie z pakietu 7 odczynników do diagnostyki in vitro tj. poz. 21 do 27 oraz 29 i utworzenie z nich oddzielnego pakietu.

Pytanie 11
Dotyczy pakietu 7
Czy dla przedmiotu zamówienia, który nie podlega Ustawie o wyrobach medycznych, Zamawiający za spełnienie warunku określonego w SIWZ w p.III. II.III uzna złożenie stosownego oświadczenia?

Pytanie 12
Dotyczy pakietu 7
1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaproponowanie w pozycji nr 20 („Parafina t.t. 56-58°C (do histologii) (np. Merck Histosec) bez DMSO 25 kg - 1000 kg”) parafiny histologicznej, granulowanej o t.t. 56-58°C, bez dodatku DMSO w opakowaniach po 15 kg z odpowiednim dla postępowania przeliczeniem w formularzu cenowym?
Wielkość zastosowanych w produkcji parafiny opakowań nie ma wpływu na jakość produktu, którego parametry zostały podane w specyfikacji i muszą pozostać spełnione. Możliwość zastosowania mniejszych opakowań może być dla Zamawiającego (dla Użytkownika) korzystniejsza ze względu na mniejszą wagę produktu umożliwiającą łatwiejszy transport na terenie Zakładu.

Pytanie 13
2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie z pakietu nr 7 zadania nr 20 („Parafina t.t. 56-58°C (do histologii) (np. Merck Histosec) bez DMSO 25 kg - 1000 kg”)?
Wydzielenie parafiny z pakietu, w którym znajdują się odczynniki chemiczne, doprowadzi do zwiększenia konkurencji w obu pakietach co przełoży się na korzystniejszą dla Zamawiającego cenę poszczególnych pozycji, a co za tym idzie mniejszą wartość brutto obu pakietów.

Zamawiający informuje, że w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi na pytania przez użytkownika sprzętu (nieobecność spowodowana urlopem), przesuwa się termin składania i otwarcia ofert z dnia 31.08.2010r na dzień 07.09.2010 – przy czym składanie ofert do godz. 9.00 i otwarcie ofert – o godz. 10.00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej - Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia