Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

UNIT LARYNGOLOGICZNY i TOR WIZYJNY - FESS

Numer zamówienia:

/96/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Formularz ofertowy po zmianach WORD

Załącznik nr 3 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres: ul...........................................................................................................
miejscowość……………………..
kod pocztowy …………………………województwo ……………………………
telefon......................................................fax.....................................................................
emailto:................................................................
NIP....................................................................
REGON............................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
Imię i nazwisko ......................................................................................................................
tel.................................... fax ................................emailto:............................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Zakup i dostawa ___________________________________
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup i dostawa ______________________________________________pakiet nr_________________
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.

1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:

................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………............................................................................ ………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …………….PLN
w tym

pakiet 1.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................…)


pakiet 2.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto ………………….....................................................……)

2. Udzielamy …….. miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego protokolarnego odbioru .
3. Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
• Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzeń – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
• Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: max 24 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,5 % wartości netto zamówienia,
• Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 14 dni roboczych. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,5% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
• W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
• Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia.
• Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy.
• Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.
4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5. Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotu zamówienia, montażu, uruchomienia i przeszkolenia użytkowników przedmiotu zamówienia w terminie ……….. od daty podpisania umowy.

6. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

7. Oświadczam/y/,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w siwz i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .

8. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.

9. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).

10. Oświadczam/y/,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.

11. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.

12. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
itd.


..........................,dn................. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia