Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH - SZWÓW CHIRURGICZNYCH

Numer zamówienia:

/98/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

Szwy chirurgiczne
2011/S 139-230583
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
Do wiadomości: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus
61-866 Poznań
POLSKA
Tel. +48 618850643
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks +48 618850698
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Zakup i dostawa nici chirurgicznych- szwów chirurgicznych.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy Wielkopolsiei Centrum onkologii,A pteka.
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakup i dostawa nici chirurgicznych- szwów chirurgicznych.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Wartość powyżej 193000 euro.
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Nici wchłanialne,syntetyczne,plecione,dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego,jednobarwne,wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni,zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną)
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne,syntetyczne,plecione,dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego,jednobarwne,wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni,zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną).
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
17 pozycji
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56-70 dni, zachowujące 75 % podtrzymywania tkankowego
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56-70 dni, zachowujące 75 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
13 pozycji
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe-polimer kwasu glinkowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach,nasączone substancją antybakteryjną
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe-polimer kwasu glinkowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach,nasączone substancją antybakteryjną.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
10 pozycji
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni,
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni, zachowujące 20 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
5 pozycji
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 5 NAZWA Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu
1)KRÓTKI OPIS
Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
17 pozycji
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 6 NAZWA Nici wchłanialne, niebarwione syntetyczne, dwuskładnikowe -polimer kwasu glinkowego i mlekowego,
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne, niebarwione syntetyczne, dwuskładnikowe -polimer kwasu glinkowego i mlekowego, wchłaniające się w ciągu 42 dni, tracące całkowitą siłę podtrzymania tkankowego maksymalnie po 14 dniach.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
3 pozycje
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 7 NAZWA Nici wchłanialne,syntetyczne, bezbarwne, monofilament,całkowite wchłonięcie szwu 90 – 120 dni, zachowujące ponad 20 % siły podtrzymania tkankowego po 14 dniach
1)KRÓTKI OPIS
Nici wchłanialne,syntetyczne, bezbarwne, monofilament,całkowite wchłonięcie szwu 90 – 120 dni, zachowujące ponad 20 % siły podtrzymania tkankowego po 14 dniach.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141121
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
5 pozycji
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
100 800 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy winni załaczyć do oferty:
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3)Zdolność techniczna
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
1. Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne z dziedziny Onkologii na rzecz pacjentów leczonych onkologicznie, o wartości co najmniej:
Pakiet nr 1- 500 000,00 PLN.
Pakiet nr 2- 60 000,00 PLN.
Pakiet nr 3- 80 000,00 PLN.
Pakiet nr 4- 80 000,00 PLN.
Pakiet nr 5- 70 000,00 PLN.
Pakiet nr 6- 70 000,00 PLN.
Pakiet nr 7- 8 000,00 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 70
2. Ocena parametrów technicznych. Waga 30
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
98/2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 29.8.2011 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
29.8.2011 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 29.8.2011 - 10:00
Miejsce
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
00-582 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587702
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu lub zaniechania czynności, do której zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy. Terminy na wniesienie odwołania:
Odwołanie wnosi się w następujących terminach:
1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną;
2) 15 dni jeżeli zostały w inny sposób niż okresy w pkt. 1;
3) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
4) odwołanie wobec innych czynności niż ww. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
5) jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej – odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
6) jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wniesienie odwołania:
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Wykonawca może przekazać zamawiającemu kopię odwołania.
Odwołanie powinno zawierać następujące elementy składowe:
— wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy,
— zwięzłe przedstawienie zarzutów,
— określenie żądania,
— wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania.
Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis. Wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.

« Powrót do szczegółów zamówienia