Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych.

Numer zamówienia:

/124/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 2011-10-10
EZ/____7350_____/2011


wg rozdzielnika:
do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o udzielenie zamienia publicznego.

Dotyczy: przetarg nieograniczony urządzenia medyczne [124/2011]


Informacja o wyborze ofert.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zakup, dostawę urządzeń medycznych została wybrana jako najkorzystniejsza oferta spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w pakiecie – wg wykazu j/n:

Pakiet 1.
Stolter Sp z o.o.
Grubno 63
86-212 Stolno
Cena oferty wynosi netto 425,00 brutto 459,00
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji - 4 tygodnie.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 2.
L.P.W. ROMAR
Roman Marciniak
Ul. Szkolna 2
66-542 Zwierzyn
Cena oferty wynosi netto 387,00 brutto 517,96.
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji – 14 dni.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 3.
BOX MET MEDICAL Sp z o.o.
Ul. Piskorzów 51
58-250 Pieszyce
Cena oferty wynosi netto 1312,00 brutto 1416,96
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji – 4 tyg.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Pakiet nr
Cena netto i brutto
Termin gwarancji/ważności Termin realizacji Termin płatności Ocena punktowa wg kryterium cena 100%
3 BOX MET MEDICAL Sp. z o.o.
Ul. Piskorzów 51
58-250 Pieszyce
Pakiet 3
1312,00 1416,96
24 m-ce 4 tyg. 30 dni 100
8 MEDLINE SP z o.o.
Ul. Fabryczna 17
65-410 Zielona Góra
Pakiet 3
1561,80 1698,14
24 m-ce 4 tyg. 30 dni 84


Pakiet 4.
NATURFARM Piotr Wojciechowski
Dąbrówka ul. Jaśminowa 12
62-070 Dopiewo
Cena oferty wynosi netto 465,00 brutto 502,20
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji – 4 tyg.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Pakiet nr
Cena netto i brutto
Termin gwarancji/ważności Termin realizacji Termin płatności Ocena punktowa wg kryterium cena 100%
1 L.P.W. ROMAR
Roman Marciniak
Ul. Szkolna 2
66-542 Zwierzyn Pakiet 4
553,00 597,24
24 m-ce 14 dni 30 dni 84
2 ULTRA VIOL sp. j.
Pietras, Purgał, Słowiński, Wójcik
Ul. Stępowizna 34
95-100 Zgierz pakiet 4
477,00 515,16 24 m-ce do 4 tyg 30 dni 98
5 NATURFARM Piotr Wojciechowski
Dąbrówka ul. Jaśminowa 12
62-070 Dopiewo Pakiet 4
465,00 502,20
24 m-ce 4 tyg 30 dni 100

Pakiet 5.
Stolter Sp z o.o.
Grubno 63
86-212 Stolno
Cena oferty wynosi netto 545,00 brutto 588,60
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji - 4 tygodnie.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

Pakiet 6.
Stolter Sp z o.o.
Grubno 63
86-212 Stolno
Cena oferty wynosi netto 7761,00 brutto 8381,88
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji - 4 tygodnie.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęła 2 oferty, odrzucono 0 ofert.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Pakiet nr
Cena netto i brutto
Termin gwarancji/ważności Termin realizacji Termin płatności Ocena punktowa wg kryterium cena 100%
4 Stolter Sp z o.o.
Grubno 63
86-212 Stolno
Pakiet 6
7761,00 8381,88
24 m-ce Max 4 tyg 30 dni 100
7 MILA SYSTEM Mirosław Czech
Ul. Gałczyńskiego 9
45-523 Opole Pakiet 6
13470,00 14547,60
24 m-ce 5 tyg 30 dni 58

Pakiet 5.
MEDIM Sp. z o.o.
ul. Puławska 45b
05-500 Piaseczno
Cena oferty wynosi netto 8849,36 brutto 9557,31
Ocena wg kryterium cena 100% = 100.
Termin realizacji - 4 tygodnie.
Okres gwarancji - 24 miesiące.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg treści zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowa dostępna na wniosek Wykonawcy wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl
Wyznacza się datę zawarcia umowy 18.10.2011 r.

Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 124/2011

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w dniu ____________ pomiędzy:

Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
firmą
............................................................................................................,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/ prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 124/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
2. Chwilą zawarcia niniejszej umowy jest moment jej podpisania przez ostatnią ze stron.
3. Wykonawca, oświadcza, że:
a) posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
b) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą Urządzeń,
c) zobowiązuje się do zapewnienia, aby wszelkie wymieniane na podstawie postanowień niniejszej umowy, części zamienne Urządzenia będą fabrycznie nowe, oryginalne i dobrej jakości,
d) Urządzenie jest wolne od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.

§ 2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa ……………………………………………………………………………………. opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w niniejszej umowie „Urządzeniem” oraz świadczenie usług polegających na przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Urządzenia.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży, dostawy Urządzenia (obejmującego wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego) w sposób zgodny z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia _________ – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy, stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Urządzenia w terminie __________________ od dnia zawarcia niniejszej umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Urządzenia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że dostarczone Zamawiającemu Urządzenie będzie fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Koszt ubezpieczenia Urządzenia na czas transportu oraz od momentu dostawy Urządzenia do siedziby Zamawiającego do chwili podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu ponosi Wykonawca.
7. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Urządzenia ma prawo do zbadania, czy jest ono zgodne z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące Urządzenia niezbędne do jego prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne Urządzenia oraz wszelkie dokumenty dotyczące Urządzenia niezbędne do zabezpieczenia Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, w tym w szczególności praw autorskich, patentowych, praw ochronnych na znak towarowy, licencji oraz inne dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie później niż w dniu dostarczenia Zamawiającemu Urządzenia.
9. Po dokonaniu prawidłowej dostawy strony podpiszą protokół odbioru Urządzenia. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 7 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Urządzenia zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
10. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu są:
- ze strony Wykonawcy: ___________________________________________,
- ze strony Zamawiającego: Ewa Dąbrowska
11. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust. 10 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
1. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe Urządzenia nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego Urządzenia i żądania wymiany na Urządzenie wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Urządzenia niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Urządzenia niezgodnego z zamówieniem.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego Urządzenia lub niezgodność jego parametrów technicznych lub jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 3 miesięcy od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.
4. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Urządzenie przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta Urządzenia lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia jego wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
5. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu:
• wliczone w cenę Urządzenia pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Urządzenia,
• przystąpienie do naprawy gwarancyjnej niezwłocznie, nie później niż w ciągu 12 godzin od chwili powiadomienia o wykryciu wady Urządzenia. W razie, gdyby termin wskazany w zdaniu poprzedzającym upływał w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do naprawy gwarancyjnej nie później niż do godziny 14 pierwszego dnia roboczego następującego po upływie terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Urządzenia, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia,
• dokonanie naprawy Urządzenia w siedzibie Zamawiającego lub, w razie zaistnienia takiej konieczności, także poza jego siedzibą, przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili powiadomienia o wykryciu wady Urządzenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. d) niniejszego ustępu,
• dokonanie naprawy Urządzenia, w przypadku konieczności sprowadzenia części niezbędnych do dokowania naprawy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od chwili powiadomienia o wykryciu wady Urządzenia,
• w razie nieusunięcia wady Urządzenia w terminie wskazanym w pkt. c. lub d. niniejszego ustępu Zamawiający będzie uprawniony, według swojego wyboru, domagać się do Wykonawcy wymiany Urządzenia na nowe lub zapłaty kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Urządzenia, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia,
• w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej – dostarczenie urządzenia zastępczego, o parametrach nie gorszych od naprawianego Urządzenia,
• okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Urządzenia, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu jego wady do momentu jej usunięcia,
• w przypadku, gdy wada Urządzenia nie da się usunąć lub gdy pomimo dokonania 2-krotnej naprawy gwarancyjnej Urządzenia wada Urządzenia nie zostanie usunięta, Wykonawca obowiązany jest wymienić Urządzenie na nowe,
• jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Urządzenia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni Urządzenie na nowe.
6. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnej wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Urządzenia, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
7. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od chwili wydania Urządzenia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.

§ 4
1. Całkowita wartość Urządzenia, którego sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN (słownie.................................................................................),
brutto:...............................PLN (słownie..................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Urządzenia wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowi zarazem łączną cenę jego sprzedaży, a także dostawy oraz świadczenia usług przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Urządzenia.
3. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
4. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Produktów wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej Produkty, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie lub montażu Urządzenia, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1%, całkowitej wartości netto Urządzenia, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Urządzenia lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10 % całkowitej wartości netto Urządzenia, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
c) odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu,
d) naruszenia zobowiązania opisanego w § 1 ust. 3 pkt. c) niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej wartości wymienionej części zamiennej lub podzespołu Urządzenia, niespełniającej warunków opisanych w § 1 ust. 3 pkt .c) niniejszej umowy,
e) niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 8 niniejszej umowy we wskazanym terminie Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 0,1 % wartości Urządzenia netto, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, zaś w razie niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 8 niniejszej umowy pomimo wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego i wyznaczenia mu w tym celu dodatkowego terminu, Wykonawca zapłaci ponadto na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 10 % wartości Urządzenia netto, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją one wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy, przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia Urządzenia i/lub odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie lub montażu Urządzenia będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

§ 6
1. Zapłata za zamówione i dostarczone Urządzenie nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Urządzenia, o którym mowa w § 3 ust. 9 niniejszej umowy.

§ 7
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ___________________,
oraz
ze strony Zamawiającego - Ewa Dąbrowska
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.


§ 8
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 9 niniejszej umowy.

§ 9
1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Istotne zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, niedających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy .
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w 2/dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po 1/jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Wykonawca: Zamawiający:


_______________________ _______________________

« Powrót do szczegółów zamówienia