Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/127/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 5 - projekt umowy

Załącznik nr 5 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 127/2011


Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
mgr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
.............................................................................................................,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................

została zawarta umowa o następującej treści:


§ 1.
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 127/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§2

Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.


§3

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostawa i montaż mebli (zwanych w dalszej części niniejszej umowy „Meblami”).
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży, dostawy oraz montażu Mebli o parametrach technicznych oraz w ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączone do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy, formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami, stanowią integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Mebli w terminie zgodnym ze złożoną przez Wykonawcę ofertą z dnia ..............., lecz w każdym razie nie później niż w terminie ______________ od dnia zawarcia niniejszej umowy
4. Wykonawca oświadcza, iż jest właścicielem Mebli i jest uprawniony do swobodnego rozporządzania nimi. Nadto Wykonawca oświadcza, że Meble wolne są od wad fizycznych i prawnych oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
5. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczanych Mebli nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
6. Wydanie Mebli Zamawiającemu nastąpi na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający przed dokonaniem odbioru Mebli ma prawo do zbadania, czy ich ilość i jakość jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w zakresie jakości dostarczonych Mebli, w tym ich widocznych i ujawnionych w trakcie eksploatacji wad fizycznych. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 7 dni roboczych od dnia jej złożenia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Mebli i żądania ich wymiany na wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Mebli niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Mebli niezgodnych z zapotrzebowaniem, w szczególności nie posiadających parametrów wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ofercie złożonej przez Wykonawcę,
9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Mebli dostarczonych z opóźnieniem.
10. Wykonawca dostarczy Meble własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona ich montażu na koszt własny.
11. W razie dokonania wadliwego montażu Mebli, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo domagania się od Wykonawcy dokonania ich prawidłowego montażu. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania prawidłowego montażu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną dostarczonych Mebli. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w terminie 3 miesięcy od dnia jej zawarcia.

§4

1. Całkowita wartość Mebli zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Mebli wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę ich sprzedaży, a także dostawy i montażu nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata za dostarczone Meble nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo - odbiorczy Mebli, o którym mowa w § 3 ust 6 niniejszej umowy.
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Mebli Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,5% całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Mebli lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
c) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. b) niniejszego ustępu,
d) niedostarczenia Zamawiającemu mebli zastępczych, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt. d) niniejszej umowy lub dostarczenia mebli zastępczych o parametrach gorszych niż parametry naprawianych Mebli, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 500 zł (słownie: 500 złotych),
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia wszelkich ewentualnych kar umownych przewidzianych niniejszą umową z Kaucją oraz należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie Mebli będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 6

1. Wykonawca udziela gwarancji jakości na oferowane przez siebie Meble przez okres …….. miesięcy licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 3 ust. 6.
2. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu:
a. wliczone w cenę Mebli: pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Mebli
b. przystąpienie do naprawy gwarancyjnej niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili powiadomienia o wykryciu wady Mebli. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia
c. dokonanie naprawy Mebli w siedzibie Zamawiającego lub, w razie zaistnienia takiej konieczności, także poza jego siedzibą, przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy, - w terminie 7 dni od chwili powiadomienia o wykryciu wady Mebli. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
d. w przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 7 dni robocze od dnia powiadomienia o wykryciu ich wady – dostarczenie mebli zastępczych, o parametrach nie gorszych od naprawianych Mebli.
e. okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Mebli, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu ich wady do momentu jej usunięcia.
f. w przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego Mebla, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten Mebel na nowy.
g. jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Mebla, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni ten Mebel na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego Mebla.
3. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi __________________ miesięcy od chwili wydania Mebli Zamawiającemu.

§ 7

1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ______________________, tel. _____________________, adres e-mail: ____________________________
oraz
ze strony Zamawiającego – Krzysztof Cecuła, tel. 061 8850 907, adres e-mail: krzysztof.cecula@wco.pl.
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.


§ 8
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili zakończenia montażu Mebli przez Wykonawcę, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz proces ich montażu.









§ 9

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Istotne zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.




Zamawiający: Wykonawca:

« Powrót do szczegółów zamówienia