Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/127/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja zapisów siwz

Poznań, dn. 05.10.2011 r

EZ/ 7256/2011



Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.


Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 127/2011 na dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii.


Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż na mocy art. 38 ust. 4 ustawy Pzp, modyfikuje zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) W pkt. III .2 siwz Warunki gwarancji zmianie ulega treść ppunktu b, który przyjmuje następujące brzmienie
„Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy przedmiotu zamówienia liczony od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia”

w ppkt. d punktu III.2 siwz przedłuża się termin naprawy uszkodzonego przedmiotu zamówienia do 7 dni od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy oraz dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych.

W punkcie V.B. wprowadza się nowe dodatkowe zapisy dotyczący składanych z ofertą dokumentów
5) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.
W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. [Protokół koordynacyjny dla wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie i na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

2) W projekcie umowy - w §6 pkt. 2c zmienia się termin dokonania naprawy na 7 dni od chwili powiadomienia o wykryciu wady Mebli oraz w §3 pkt. 7 przedłuża się do 7 dni termin rozpatrzenia reklamacji.
Paragraf 3 pkt. 10 projektu umowy zmienia się dotychczasowe brzmienie na następujące:

„Wykonawca dostarczy Meble własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona ich montażu na koszt własny.”

W paragrafie 4 pkt. 4 wykreśla się część zdania „oraz protokół montażu, o którym mowa w § 3 ust. 10 niniejszej umowy”.

Nowa, zmodyfikowana wersja projektu umowy (załącznik nr 5 do siwz) zawierająca wprowadzone niniejszym zmiany jest załącznikiem do niniejszego pisma.

Powyższa zmiana powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu, w związku z czym Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2011r na dzień 13.10.2011r – składanie ofert do godz. 10:00 i otwarcie ofert o godz. 11.00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata kołodziej - Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia