Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/127/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Projekt mebli do części pomieszczeń budynku \"C\" oraz V kondygnacji (zmiana funkcji pomieszczeń)

SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ OPISOWA

1. Podstawa opracowania.
2. Zakres opracowania i wytyczne aranżacyjno - kolorystyczne.
3. Specyfikacja techniczno – materiałowa mebli.
4. Uwagi końcowe.



CZĘŚĆ RYSUNKOWA

A. Projekt mebli – I i V piętro (ZMIANA FUNKCJI POMIESZCZEŃ)
1.1 Rozmieszczenie pomieszczeń Zakładu (I piętro) 1:50
2.1 1007 – Poradnia USG. Inwentaryzacja pomieszczenia 1:50
3.1 1007 – Poradnia USG. Projekt aranżacji meblowej 1:50
4.5 Rozmieszczenie pomieszczeń Zakładu (V piętro) 1:50
5.5 5007, 5008 – Inwentaryzacja pomieszczeń 1:50
6.5 5008 – Podział pomieszczenia i zmiany aranżacyjne 1:50
7.5 5007, 5008 – Aranżacja meblowa 1:50



CZĘŚĆ OPISOWA

1. PODSTAWA OPRACOWANIA.

1.1. Inwentaryzacja pomiarowa.
1.2. Uzgodnienia z Inwestorem i Użytkownikami poszczególnych pomieszczeń.


2. ZAKRES OPRACOWANIA.

Projekt zawiera wytyczne techniczno - materiałowe dla wykonania mebli na indywidualne zamówienie, dostosowanych do potrzeb i specyfiki pracy w jednym pomieszczeniu na I piętrze (nr 1007) oraz trzech pomieszczeniach na V piętrze (nr 5007, 5008a, 5008b) budynku C (skrzydło od ul. Garbary) w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15.

Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, dla pomieszczenia nr 5008 opracowano dodatkowo projekt podziału na dwa odrębne pomieszczenia (Gabinet Ordynatora i Pokój Lekarski) z wyburzeniem istniejącej przy gabinecie łazienki i umiejscowieniem drzwi wejściowych do gabinetu w pomieszczeniu przyległego Sekretariatu.

WYTYCZNE ARANŻACYJNO – KOLORYSTYCZNE.

Opracowano aranżację kolorystyczno-materiałową dla projektowanych pomieszczeń:

• POSADZKI
- Poradnia USG – I piętro – wykładzina PCV typu Tarkett Sommer Granit 18770,
- Gabinet Ordynatora – V piętro – wykładzina dywanowa antyalergiczna w płytkach 50 x 50 cm typu Desso Airmaster A886 9091 (czekoladowy brąz), układana w szachownicę,
- Pokój lekarski – V piętro – wykładzina dywanowa antyalergiczna w płytkach 50 x 50cm typu Desso Airmaster A886 9104 (melanż brąz – beż), układana w szachownicę.
- Sekretariat – V piętro – wykładzina PCV przechodząca z korytarza.

• ŚCIANY
- Poradnia USG – I piętro – ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze NCS 40 YY 83/043,
- Gabinet Ordynatora – V piętro – ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze NCS 30 YY 78/035,
- Pokój lekarski – V piętro – ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze NCS 20 YY 66/066,
- Sekretariat – V piętro – ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze NCS 40 YY 83/129.

• FARTUSZKI PRZYUMYWALKOWE
- Pokój lekarski – V piętro – narożnik ściany z umywalką wyłożony płytkami ściennymi Lasselsberger Ceramics, seria Color Object, Color One, RAL 0809005, 20 x 20cm, glossy (błyszczące).

• MEBLE
- Poradnia USG – I piętro – meble projektowane: płyta MDF biała lakierowana na wysoki połysk (fronty) lub błyszczący biały laminat (blaty); stelaże chromowane;
szkło mleczne (fronty szafy); gotowe meble tapicerowane w kolorze żółtym.
- Gabinet Ordynatora – V piętro – meble projektowane: Pfleiderer Nabucco R 3144; meble tapicerowane gotowe: czekoladowy brąz (fotele) i szaro-beżowy (sofa); szkło dymione brązowe (biurko), stelaże chromowane.
- Pokój lekarski – V piętro – meble projektowane: Pfleiderer Nabucco R 3144; kratki wentylacyjne RAL 7044; gotowe meble tapicerowane: tapicerka Profim Next NX-10, podłokietniki na metalowym stelażu z nakładką drewnianą koloru H-11;
- Sekretariat – V piętro – meble projektowane: Pfleiderer Brzoza Alaska R 5717; blat kuchenny Corian Aurora (2); meble gotowe tapicerowane: Profim Eco E-1 (fotel obrotowy) i Nowy Styl Skaj V-18 (taboret); stelaże chromowane.

Kolorystyka została dobrana na podstawie ustaleń z Użytkownikiem.
Ustalona kolorystyka zamieszczona została na rysunku aranżacji meblowej każdego pomieszczenia z osobna.
*
Wszystkie meble (rodzaj, materiały, kolory) zaprojektowano zgodnie z sugestiami i wymogami Użytkownika.

Meble z płyty meblowej nie podlegają standardom wymiarowym, należy wykonać je w oparciu o wytyczne podane w projekcie. Ze względu na małą powtarzalność mebli w poszczególnych pomieszczeniach , należy bardzo dokładnie sprawdzić na budowie wszystkie wymiary, zestawienie ilościowe oraz wymiary mebli, a także rozmieszczenie instalacji i wyposażenia.
Ewentualne zmiany należy konsultować z Projektantem.

Meble gotowe, takie jak: fotele obrotowe, sofy, stolik kawowy, itp. powinny spełniać wszystkie opisane wymogi techniczno - materiałowe.
W zestawieniu nie uwzględniono typowych mebli i akcesoriów medycznych oraz higieniczno - sanitarnych, takich jak: wózki, stoliki jezdne itp., a także: kosze na śmieci, dozowniki mydła i ręczników papierowych, itp. Ewentualny zakup tych mebli i ich ilość należy koniecznie skonsultować z Inwestorem i Użytkownikiem każdego z pomieszczeń, natomiast dobór koloru w nadzorze na podstawie wzorników producenta, dostarczonych przez Wykonawcę.
Zestawienie mebli nie zawiera ponadto wszelkiego typu sprzętów kuchennych, np.:
kuchenek mikrofalowych, zlewozmywaków, umywalek, baterii, czajników, ekspresów do kawy, płyt ceramicznych, itp. Projektant sugeruje jedynie wymiar oraz ewentualnie sposób montażu.

WSZYSTKIE MEBLE MUSZĄ BYĆ ŁATWE DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, STARANNIE WYKOŃCZONE I TRWAŁE.





3. SPECYFIKACJA TECHNICZNO - MATERIAŁOWA.

SZAFKI I SZAFY BIUROWE, KONTENERY SZUFLADOWE, SZAFKI KUCHENNE, ITP.

Korpusy i półki wewnętrzne z płyty meblowej laminowanej gr. 18mm, zaokleinowanej obrzeżem PCV. Ściany tylne - płyta HDF w kolorze korpusu. Połączenia niewidoczne - złącza mimośrodowe.
Wieńce górne i dolne szafek biurowych niskich i kontenerów szufladowych z płyt laminowanych gr. 24mm. Półki z możliwością regulacji wysokości.
Fronty szafek - płyta laminowana gr. 18mm, kolor i rodzaj laminatu wg wytycznych dla poszczególnych pomieszczeń zamieszczonych na rysunkach (wyjątek: fronty w Poradni USG 1007 – lakierowany biały mdf), obrzeża zaokleinowane dopasowanym kolorystycznie PCV gr. 2mm o zaoblonych krawędziach. Sposób otwierania (prawe i lewe) wg rysunków.
Nóżki szafek niskich - wys. 5cm, z możliwością poziomowania.
Szafy biurowe wysokie, szafki kuchenne, szafki socjalne - na cokołach z płyt meblowych.
Kontenery mobilne podblatowe i platformy na jednostki komputerowe na kółkach (do wykładzin PCV) niebrudzących nawierzchni, z hamulcem.
Prowadnice szuflad - rolkowe; samodomykanie z hamulcem; wytrzymałość na znaczne obciążenia (~25kg na szufladę).
Szafki przeszklone - szkło białe matowe w profilach aluminiowych o szer. 50mm.
Szafki wiszące - sposób otwierania szafek wg rysunków; sposób zawieszenia szafek dostosować do konstrukcji ścian (płyta STG).
W szafkach uchylnych hamulce z samodomykaczem.
Wyposażyć w długie uchwyty relingowe.
Wszystkie powierzchnie styku płyt laminowanych z podłogą szczelnie zabezpieczyć przezroczystą uszczelką.
Część szafek i szaf wyposażyć w zamki wpuszczone w drzwi (dokładną ilość ustalić z Użytkownikiem).




BIURKA, STOŁY

W Poradni USG – wymogi indywidualne wg rysunków.
Pozostałe konstrukcja na belce nośnej (metalowa rama podblatowa); stalowe nogi kolumnowe na stopach z regulacją poziomowania.
Stelaże i nogi malowane proszkowo na kolor aluminium (RAL 9006).
Możliwość prowadzenia kabli w nogach i belce nośnej poziomej i pionowej, uchylne, z łatwym dostępem.
Blaty biurek i stołów - gr. 24mm, zaokleinowane dopasowanym kolorystycznie obrzeżem PCV gr. 2mm o zaoblonych krawędziach. Spodnia strona zalaminowana w sposób zapobiegający wypaczaniu się blatów; okleinować na wszystkich krawędziach.
Zaoblenia narożników niektórych blatów wg rysunków.
Opcję szuflady na klawiaturę dokładnie uzgodnić z Użytkownikiem.
W blatach biurek wykonać przelotki na kable (ustalić z Użytkownikiem), kolor PCV dopasowany do koloru blatu lub stelażu.
Biurka odwrócone frontem do pomieszczenia, zaopatrzyć w maskownice.
Niskie stoliki kawowe w częściach socjalnych - wg rys.

MEBLE TAPICEROWANE (KRZESŁA, FOTELE, KANAPY)

Krzesła biurowe mobilne (np.: Nowy Styl).
W pokojach, gdzie nie zawężono kryteriów doboru powyższych mebli na rysunkach zastosować następujące wytyczne:
Stelaż metalowy z polerowanego aluminium lub chrom.
Tapicerka zmywalna (eko-skóra, skaj, itp.).
Samohamowne, niebrudzące kółka do powierzchni twardych (wykładziny PCV).
Mechanizm zapewniający stałe wsparcie dla kręgosłupa.
Siedzisko zintegrowane z oparciem (synchro).
Oparcie wysokie z profilowanym odcinkiem lędźwiowym.
Płynnie regulowana wysokość siedziska.
Podłokietniki z tworzywa PCV z regulacja wysokości.
Kolory tapicerki dokładnie ustalić z Projektantem na podstawie wzorników.
Meble muszą być trwałe, przeznaczone na długotrwałe użytkowanie.

Kanapy, fotele

W pomieszczeniach, gdzie nie zawężono kryteriów doboru powyższych mebli
na rysunkach zastosować meble z tapicerką zmywalną (skóra, eko-skóra).
Widoczne elementy stelażu - chrom (na nóżkach).
Wymiary w granicach podanych na rysunkach.
Kolory jasne (ustalić z Projektantem na podstawie wzorników).

Fotele małe, wymiary ok. 60X60X80.
Stelaż - widoczne elementy w chromie (na nóżkach).
Tapicerka zmywalna (skóra, eko-skóra).
Kolory jasne (ustalić z Projektantem na podstawie wzorników).

Forma mebli prosta (wg rys.).
Ostateczny wybór mebli tapicerowanych ustalić w nadzorze.
Meble muszą być trwałe, przeznaczone na długotrwałe użytkowanie.

OKUCIA MEBLOWE

Wszystkie okucia powinny być trwałe i odporne na dewastację.
Po montażu wszystkie zawiasy i prowadnice należy wyregulować, a także wypoziomować korpusy, fronty, biurka, blaty.
Prowadnice szuflad - rolkowe, samodomykanie z hamulcem; wytrzymałość na znaczne obciążenia.
Uchwyty stalowe o prostej, relingowej formie i mocowane dwupunktowo, bez elementów wystających; kolor aluminium (RAL 9006) lub stalowy (Gbinet Ordynatora – uchwyty wpuszczane wg rysunków).
Zamki wpuszczane w drzwi szafek.
W kontenerach szufladowych zastosować zamki centralne.
Wszelkie złącza meblowe powinny być ukryte.

SPRZĘTY DODATKOWE
W pomieszczeniu 5007 (Sekretariat) uwzględniono lodówkę podblatową.
Inne sprzęty, takie jak: kuchenki mikrofalowe, ekspresy do kawy, czajniki bezprzewodowe, itp. - do decyzji Inwestora.

WYPOSAŻENIE DROBNE

Elementy takie, jak: kosze na śmieci (np.: Merida - kosze ze stali nierdzewnej lub chrom) , pojemniki na ręczniki papierowe i dozowniki mydła w płynie (np.: Merida - obudowa biała) - ilość uzgodnić z Użytkownikiem.
Wieszaki naścienne listwowe (wg rys.) ze stali nierdzewnej, mocować do ściany na wkręty (dokładną ilość ustalić z Użytkownikiem).
Jakiekolwiek wątpliwości należy konsultować z Projektantem.

UWAGI KOŃCOWE

Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkie wymiary mebli, wymiary budowlane oraz ilość mebli dokładnie sprawdzić (szczególnie dokładnie zmierzyć elementy, których wymiar oznaczono ~ ).

W pomieszczeniach biurowych ustalić z Użytkownikiem docelowy rodzaj i ilość jednostek komputerowych.

Konieczne wzmocnienia wynikające z dużych obciążeń ustala Wykonawca mebli,
mając na uwadze stabilność konstrukcji i bezpieczeństwo Użytkowania.
Sposób montażu mebli wiszących musi uwzględniać istniejącą konstrukcję ścian (płyty STG).

Montaż szuflad na klawiaturę i przelotek na kable należy przeprowadzić w dokładnym porozumieniu z Użytkownikiem mebli.

Meble muszą być wykończone w sposób (i z materiałów) zapewniający ich długoletnie użytkowanie i wysoką estetykę.

Po wyłonieniu Wykonawcy zamówienia, szczegóły dotyczące kolorystyki i wykończeń uzgodnić z Projektantem na podstawie wzorników i próbek dostarczonych przez Wykonawcę.

Większość oznaczeń wyrobów może ulec zmianie; podstawą zamówienia jest wyłącznie aktualny próbnik producenta, który należy przedstawić Projektantowi celem wykluczenia ewentualnych różnic.


Poznań, WRZESIEŃ 2011 Opracowała:

mgr inż. arch.
Agnieszka Kozieł-Rotter

« Powrót do szczegółów zamówienia