Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZEŃ WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII

Numer zamówienia:

/116/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 2011-09-21
EZ/_____6921_____/2011




Wg rozdzielnika:
Do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne


Dotyczy: przetargu nieograniczonego DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZEŃ WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII [116/2011]



Zamawiający Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie, dostawę i montaż mebli do pomieszczeń Centrum Onkologii dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej firmy:

JANTOM – Mebel
Ul. Tortunia 51a
62-020 Swarzędz

Cena oferty 36 802,00 netto 45 266,46 brutto
Termin realizacji 5 tyg., termin gwarancji 36 m-cy


Uczestnicy postępowania i punktacja oceny ofert wg kryterium „cena 100%”.
Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty
Termin wykonania Termin gwarancji/
ważności Termin płatności Punktacja
1 UNIKAT Sp .j.
Ul. Dobrepole 38
61-324 Poznań 36 820,00 netto
45 288,60 brutto 5 tyg. 36 m-cy 30 dni 99,95
2 Biuro Techniczno Handlowe
Rafał Rytwiński
Os. Łokietka 11/30
61-616 Poznań 49 006,00 netto
60 277,38 brutto 5 tyg. 36 m-cy 30 dni 75
3 Spiral Sp. z o.o.
JASIN
Ul. Wrzesińska 181
62-020 Swarzędz 45 745,00 netto
56 266,35 brutto 5 tyg. 36 m-cy 30 dni 80
4 JANTOM – Mebel
Ul. Tortunia 51a
62-020 Swarzędz 36 802,00 netto
45 266,46 brutto 5 tyg. 36 m-cy 30 dni 100
Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg treści zawartej w załączniku do niniejszego pisma zgodnie z treścią SIWZ.
Wyznacza się datę zawarcia umowy 27.09.2011 r.


Z poważaniem,
____________________









Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszej korespondencji stanowiącej wybór oferty w przetargu 116/2011 MEBLE
__________dnia ___________________ ______________________________
pieczątka i podpis



UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 116/2011

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu _____________ pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a firmą:
_______________________________________________1/,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________2/
prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________3/, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ________________4/ pod numerem _____________________________5/
z siedzibą w __________________________________________
posiadającą/ym numer NIP: ________________ oraz numer REGON:___________________
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1.
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 116/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

1/ Imię i nazwisko przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną lub nazwa (firma) osoby prawnej
2/Dotyczy wyłącznie przedsiębiorców zarejestrowanych w rejestrze przedsiębiorców KRS
3/ Dotyczy wyłącznie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej
4/ Dotyczy wyłącznie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej
5/ Dotyczy wyłącznie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej


§2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostawa i montaż mebli (zwanych w dalszej części niniejszej umowy „Meblami”).
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży, dostawy oraz montażu Mebli o parametrach technicznych oraz w ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia _____________ – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Mebli w terminie _______________.
4. Wykonawca oświadcza, iż jest właścicielem Mebli i jest uprawniony do swobodnego rozporządzania nimi. Nadto Wykonawca oświadcza, że Meble wolne są od wad fizycznych i prawnych oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
5. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczanych Mebli nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
6. Wydanie Mebli Zamawiającemu nastąpi na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający przed dokonaniem odbioru Mebli ma prawo do zbadania, czy ich ilość i jakość jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w zakresie jakości dostarczonych Mebli, w tym ich widocznych i ujawnionych w trakcie eksploatacji wad fizycznych. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 3 dni roboczych od dnia jej złożenia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Mebli i żądania ich wymiany na wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Mebli niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Mebli niezgodnych z zapotrzebowaniem, w szczególności nie posiadających parametrów wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ofercie złożonej przez Wykonawcę,
9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Mebli dostarczonych z opóźnieniem.
10. Wykonawca dostarczy Meble własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona ich montażu na własny koszt, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, co stwierdzone zostanie podpisanym przez strony protokołem montażu.
11. W razie dokonania wadliwego montażu Mebli, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo domagania się od Wykonawcy dokonania ich prawidłowego montażu. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania prawidłowego montażu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną dostarczonych Mebli. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w terminie 3 miesięcy od dnia jej zawarcia.

§4
1. Całkowita wartość Mebli zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie_______ PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Mebli wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę ich sprzedaży, a także dostawy i montażu nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata za dostarczone Meble nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo - odbiorczy Mebli, o którym mowa w § 3 ust 6 niniejszej umowy, oraz protokół montażu, o którym mowa w § 3 ust. 10 niniejszej umowy.
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Mebli Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,5% całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Mebli lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10% całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
c) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. b) niniejszego ustępu,
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia wszelkich ewentualnych kar umownych przewidzianych niniejszą umową z Kaucją oraz należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie Mebli będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 6
1. Wykonawca udziela gwarancji jakości na oferowane przez siebie Meble przez okres __________miesięcy licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 3 ust. 6.
2. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu:
a. wliczone w cenę Mebli: pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Mebli
b. przystąpienie do naprawy gwarancyjnej niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o wykryciu wady Mebli. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,5 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia
c. dokonanie naprawy Mebli w siedzibie Zamawiającego lub, w razie zaistnienia takiej konieczności, także poza jego siedzibą, przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy - w terminie 14 dni od chwili powiadomienia o wykryciu wady Mebli. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,5 % całkowitej wartości netto Mebli, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
d. okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Mebli, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu ich wady do momentu jej usunięcia.
e. w przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego Mebla, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten Mebel na nowy.
f. jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Mebla, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni ten Mebel na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego Mebla.
3. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
§ 7
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ______________________, tel. ____________
oraz
ze strony Zamawiającego – Krzysztof Cecuła, tel. 61/88 50 907,e-mail: krzysztof.cecula@wco.pl
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
§ 8
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili zakończenia montażu Mebli przez Wykonawcę, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz proces ich montażu.
§ 9
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Istotne zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
6. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w 2/dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po 1/jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca:














WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII
Protokół koordynacyjny dla wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie i na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii. Edycja
1


W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie w Poznaniu (nazywanym dalej WCO) Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania poniższych zasad:
1. Przed przystąpieniem do realizacji zadania wykonawca wyznacza osobę odpowiedzialną za przestrzeganie zobowiązań zawartych w niniejszym dokumencie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań funkcjonującego w WCO Systemu Zarządzania Środowiskowego, a w szczególności do:
a. Przestrzegania przez podległe osoby ogólnych przepisów oraz zasad BHP i Ppoż.,
b. Organizacji stanowisk roboczych – zgodnie z w.w. przepisami,
c. Zapoznania się ze szczegółowymi instrukcjami wewnętrznymi BHP i Ppoż. oraz wysłuchanie niezbędnych wyjaśnień osoby nadzorującej,
d. Przeprowadzenie uzupełniającego instruktażu stanowiskowego uwzględniającego wymogi instrukcji BHP i Ppoż.,
e. Zobowiązanie osób bezpośrednio nadzorujących wykonawstwo do stosowania się do szczegółowych uwag i zaleceń otrzymywanych od osoby zlecającej wykonanie prac oraz od służby BHP,
f. Właściwej gospodarki odpadami:
- Prowadzenie segregacji odpadów w miejscu ich powstawania,
- Gromadzenie wytworzonych odpadów w wyznaczonych, oznakowanych
i zabezpieczonych miejscach,
- usuwanie odpadów z terenów należących do WCO we własnym zakresie,
- uzgodnienie sposobu i miejsca tymczasowego gromadzenia i postępowania z odpadami niebezpiecznymi z Inspektorem ds. BHP WCO,
g. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed skażeniem substancjami niebezpiecznymi,
h. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzonych prac remontowo-budowlanych,
i. Zabezpieczenia terenu zakładu przed niepożądanymi emisjami pyłów i gazów technicznych,
j. Realizacji zadania w sposób najmniej uciążliwy dla środowiska w tym racjonalnego korzystania z wody, energii elektrycznej i innych surowców,
k. Stosowania przy realizacji zadań sprzętu sprawnego technicznie, m.in.:
- bez wycieków oleju,
- spełniającego wymogi BHP i prawa o ruchu drogowym,
l. W przypadku zaistniałej awarii natychmiast powiadomić Inspektora ds. BHP / Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych, w celu podjęcia wspólnych działań naprawczych – jeżeli nastąpi niekontrolowany wyciek oleju należy zastosować skuteczny sorbent, zebrać warstwę skażoną i przetransportować do utylizacji,
m. Utrzymania porządku w obszarze swojej działalności,
n. Uporządkowania terenu po zakończeniu przedsięwzięcia,
3. Wykonawca odpowiada za negatywne wpływy na środowisko naturalne wynikające z postępowania niezgodnego z w.w. zasadami.
4. Wykonawca odpowiada w całości za prewencję BHP i Ppoż., postępowania powypadkowe dotyczące swoich pracowników.
5. Wykonawca zewnętrzny zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania również służb BHP WCO o zaistniałym wypadku / pożarze z udziałem swoich pracowników.
6. Osoby, które przebywają na terenie należącym do WCO przez określony krótki czas wymagany dla wykonania prac, jak np.: kierowcy taboru samochodowego, zobowiązani są do przestrzegania wszelkich znaków i opisów zakazu i nakazu. Osoby te nie mogą przebywać w rejonach innych niż wyznaczone dla np. załadunku lub rozładunku.
7. WCO zastrzega sobie prawo kontroli realizacji powyższych zobowiązań przez swoich przedstawicieli.
8. Wykonawcy prac zobowiązują się do natychmiastowego usunięcia z terenu WCO osób, wskazanych przez przedstawicieli WCO, które nie stosują się do w.w. zasad oraz ogólnych i szczegółowych (obowiązujących w WCO) zasad BHP i Ppoż.
Oświadczam, że przyjmuję zasady ustalone w niniejszym protokole
WYKONAWCA ……………………………..

……………………………..

…………………………….. ZLECAJĄCY Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie w Poznaniu
Przedstawiciel Wykonawcy: …………………………….. Przedstawiciel Zlecającego: ……………………………..
Data: …………………………….. Data: ……………………………..
Podpis:


…………………………….. Podpis:

« Powrót do szczegółów zamówienia