Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków.

Numer zamówienia:

/146/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert- pakiet nr 1

Poznań, dnia 09.03.2012
EZ/290/2012



Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 146/2011
Dotyczy: Zakup i dostawa opatrunków


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę opatrunków w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:
W pozostałych pakietach oferty zostaną wybrane po dokonaniu oceny, o czym Wykonawcy zostaną poinformowani w odrębnej korespondencji


PAKIET NR 1

W pakiecie została wybrana oferta firmy:

3M POLAND Sp. z o. o.
al. Katowicka 117
05-830 Nadarzyn

Całkowita wartość zamówienia wynosi 45.000,00zł netto; 48.600,00zł brutto
Dostawa do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ww. pakiecie

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Punktacja
5 3M POLAND Sp. z o. o.
al. Katowicka 117
05-830 Nadarzyn 45.000,00zł netto; 48.600,00zł brutto
100
12 BILLMED Sp. z o. o.
Ul. Krypska 24/1
04-082 Warszawa 29.000,00zł netto; 31.320,00zł brutto odrzucona
Oferty odrzucone

Zamawiający odrzuca ofertę firmy Billmed Sp. z o. o. z siedziba w Warszawie jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:

1. Deklaracja Zgodności lub Certyfikat Zgodności (jeżeli dotyczy),
2. alternatywnie jeden z poniższych dokumentów wraz z potwierdzeniem złożenia ich w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych:
a) powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu,
b) zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
c) wniosek o przeniesienie danych objętych wpisem do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, prowadzonego na podstawie wcześniejszej ustawy, do bazy danych prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Deklaracja zgodności jest dokumentem wystawianym przez wytwórcę na mocy prawa nadanego wytwórcy przez jednostkę certyfikująca, w wypadku oferty Billmed jednostki TUV. Zapis w oryginale jak i tłumaczeniu deklaracji dołączonej przez firmę Billmed: „Niniejsza deklaracja zgodności obejmuje wszystkie wyroby medyczne wyszczególnione w liście produktów powiązanym z tą deklaracją i jest ważna tylko w połączeniu z kompletnym certyfikatem Zgodności dotyczącym wszystkich produktów oznaczonych znakiem CE” jasno dowodzi, że deklaracja Zgodności na oferowane przez firmę Billmed opatrunki jest ważna wyłącznie z pełną listą produktów, której to firma Billmed nie dołączyła. Wobec powyższego nie można uznać, że przedłożona deklaracja spełnia wymagania SIWZ, gdyż niemożliwe jest stwierdzenie czy deklaracja ta obejmuje produkty zaoferowane przez Wykonawcę. Należy uznać, że przedłożona deklaracja bez listy produktów traci swoją ważność.
W toku postępowania Wykonawca pomimo wezwania przez Zamawiającego nie dokonał uzupełnienia listy, na którą powołuje się w ofercie. Bez tej listy produktów certyfikat jest nie ważny. Powoduje to ofertę niezgodną z wymaganiami SIWZ, a co za tym idzie podlegającą odrzuceniu na mocy art. 87 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Powyższe stanowisko potwierdza wyrok KIO z dnia 25.05.2011- KIO 1002/11, gdzie podkreśla się że jedynie złożenie dokumentów wymaganych przez zamawiającego, wskazanych w wezwaniu, czyni zadość obowiązkowi wykonawcy wezwanemu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu Wykonawca, którego oferta została odrzucona nie przedłożył dokumentów, co do uzupełnienia których został wezwany, lecz jedynie złożył wyjaśniania, które z uwagi na ww. treść deklaracji zgodności, nie mogły zostać uznane za wystarczające dla uznania, że oferta spełnia wymagania SIWZ.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma. Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 20.03.2012r.







Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna






Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698
Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 146/2011- Zakup i dostawa opatrunków.



09.03.2012. ………..………………………………….
podpis














Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia