Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Budowa Ośrodka Radioterapii wraz z przebudową części istniejącego budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i modernizacją części elewacji na terenie zlokalizowanym przy ulicy Toruńskiej 7 w Kaliszu.

Numer zamówienia:

/149/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Roboty budowlane
2011/S 242-392381
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska,Maria Wielgus
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618850643
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Budowa Ośrodka Radioterapii wraz z przebudową części istniejącego budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i modernizacją części elewacji na terenie zlokalizowanym przy ulicy Toruńskiej 7 w Kaliszu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Wojewódzki Szpital Zespolony w Kaliszu, ul. Toruńska.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Budowa Ośrodka Radioterapii wraz z przebudową części istniejącego budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i modernizacją części elewacji na terenie zlokalizowanym przy ulicy Toruńskiej 7 w Kaliszu w podziale na dwa zadania:
2.1. pakiet I. budynek Ośrodka Radioterapii Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu wraz z łącznikiem, budynkiem kawiarni, budynkiem portierni i zagospodarowaniem terenu;
2.2. pakiet II. przebudowa części istniejącego budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego z przeznaczeniem na Oddział Onkologiczny, Aptekę Cytostatyków i częściową modernizację elewacji.
3.1.1. Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest: wykonanie pełnobranżowych robót budowlano-montażowych związanych z budową nowego budynku 2-kondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego Ośrodka Radioterapii wraz łącznikiem, budynkiem kawiarni i budynkiem portierni.
Nowe budynki i obiekty budowlane Ośrodka Radioterapii obejmują:
— budynek Ośrodka Radioterapii, zawierający część bunkrową, diagnostyczną, poradnię i hostel,
— budynek kawiarni z naziemnym letnim tarasem,
— przeszklony łącznik między budynkami,
— portiernię przy wjeździe od ul. Kaszubskiej wraz z ogrodzeniem terenu w miejscu fragmentu muru przewidzianego do rozbiórki,
— nowy układ komunikacji pieszej i kołowej z dojazdem dla karetek, parkingami, miejscem gromadzenia odpadów stałych wygrodzonym murem i agregatem prądotwórczym,
— fragmenty zieleni – przy granicy z terenami zabudowy mieszkaniowej wprowadza się ciąg zieleni izolacyjnej o zróżnicowanej wysokości.
Projektowany budynek ośrodka, zawierający część bunkrową, część diagnostyczną, poradnie i hostel, tworzy całość funkcjonalną i programową z nowym Oddziałem Onkologicznym, na który zostanie przebudowana część istniejącego budynku głównego szpitala (w ramach pakietu II).
Na parterze budynku ośrodka usytuowano hall wejściowy z odpowiednim zapleczem informacyjnym, rejestracyjnym i sanitarnym, z którego dostępne są pomieszczenia przeznaczone dla pacjentów. Część bunkrowa, poradnie i część diagnostyczna połączone są wspólnym korytarzem, przedzielonym drzwiami, a każda funkcja posiada odrębną poczekalnię i rejestrację. Na piętrze umieszczono część socjalną, szatniową i biurową personelu. W budynku znajduje się również hostel dla pacjentów, posiadający 10 pokoi dwuosobowych z łazienkami. W piwnicy pod częścią budynku zaprojektowano niezbędne pomieszczenia techniczne, magazynowe i inne, nie przeznaczone na pobyt ludzi. Budynek Ośrodka Radioterapii połączono łącznikiem z częścią istniejącego szpitala adaptowaną na Oddział Onkologiczny. Ze względów przestrzennych i funkcjonalnych łącznik podzielono niewielkim budynkiem, mieszczącym na piętrze salę dydaktyczną, a na parterze kawiarnię z letnim tarasem na terenie, w bezpośredniej bliskości terenów zielonych.
Budynek ośrodka radioterapii.
— powierzchnia zabudowy 2 327,80 m2,
— powierzchnia użytkowa 3 709,30 m2,
— kubatura 19 565,70 m3.
Budynek kawiarni.
— powierzchnia zabudowy 154,30 m2,
— powierzchnia użytkowa 252,40 m2,
— kubatura 1 404,10 m3.
Łącznik.
— powierzchnia użytkowa 96,00 m2,
— kubatura 338,00 m3.
Portiernia.
— powierzchnia zabudowy 42,90 m2,
— powierzchnia użytkowa 29,60 m2,
— kubatura 167,30 m3.
Razem:
— powierzchnia zabudowy 2 525,00 m2,
— powierzchnia użytkowa 4 087,30 m2,
— kubatura 21 475,10 m3.
Powierzchnie zagospodarowania terenu:
— obszar opracowania terenu 10 570 m2,
— powierzchnia dróg i parkingów 3 690 m2,
— powierzchnia chodników i tarasu kawiarni 1 685 m2,
— powierzchnia zieleni 2 380 m2,
— powierzchnia miejsca gromadzenia odpadów 300 m2.
3.1.2. Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest: wykonanie pełnobranżowych robót budowlano-montażowych związanych z przebudową części pomieszczeń w piwnicy, na parterze i 1 piętrze istniejącego budynku głównego szpitala z przeznaczeniem na Oddział Onkologiczny i Aptekę Cytostatyków.
Roboty budowlane pakietu II obejmują:
— przebudowę części pomieszczeń na 1 piętrze budynku głównego szpitala z przeznaczeniem na Oddział Onkologiczny, o powierzchni użytkowej 556,10 m2,
— przebudowę części pomieszczeń na parterze budynku głównego szpitala z przeznaczeniem na Aptekę Cytostatyków, o powierzchni użytkowej 245,20 m2,
— remont części pomieszczeń w piwnicy budynku głównego szpitala z przeznaczeniem na maszynownię próżni i sprężonego powietrza oraz szatnie, o łącznej powierzchni użytkowej 110,40 m2,
— modernizację elewacji części budynku zgodnie z obrysem przebudowywanego Oddziału Onkologicznego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000, 45215000, 45300000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Powyżej 4 845 000 EUR.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
400 000 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2 zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, spełniają wymagania w niej określone i przyjmują je bez zastrzeżeń, potwierdzając to złożonym oświadczeniem o treści zawartej w pkt. 8 formularza ofertowego;
1.3 udzielą min. 60 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, potwierdzając to złożonym oświadczeniem o treści zawartej w pkt. 7 formularza ofertowego;
1.4 wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z należytą starannością, co najmniej pięć robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 40 000 000 PLN, w tym, co najmniej jedną robotę budowlaną w zamkniętych placówkach służby zdrowia o wartości, co najmniej 10 000 000 PLN odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – szpital, budynek szpitalny – z podaniem ich wartości, opisu zrealizowanych robót oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzając ten fakt złożonym wykazem robót. Wykonanie każdej z robót musi być potwierdzone referencją od inwestora potwierdzającą, że roboty te wykonane zostały z należytą starannością załącznik nr 6 do specyfikacji;
1.5 posiadają środki finansowe, bądź zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 10 000 000 PLN. W celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków bądź opinię bankową o zdolności kredytowej oferenta na kwotę minimum 10 000 000 PLN., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.6 posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę (deliktowe + kontraktowe) minimum 20 000 000 PLN.
1.7 obroty wykonawcy za ostatni rok obrachunkowy działalności stanowią minimum 100 000 000 PLN;
1.8 osoby przewidywane jako kierownicy budowy oraz kierownicy poszczególnych grup robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane – należy przedłożyć wykaz tych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby budowlanej.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt V niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
2.1. każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi;
2.2. w odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki;
2.3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
2.4. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa;
2.5. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika;
2.6. wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
Wykonawca winien załaczyc do oferty:
1.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
1.3 informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu potwierdzenia środków finansowych lub zdolnosci kredytowej należy przedłożyć informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków bądź opinię bankową o zdolności kredytowej oferenta na kwotę minimum 10 000 000 PLN., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
— obroty wykonawcy za ostatni rok obrachunkowy działalności stanowią minimum 100 000 000 PLN,
— polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę (deliktowe + kontraktowe) minimum 20 000 000 PLN,
— zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: — posiadanie środków finansowych, bądź zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 10 000 000 PLN,
— umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę (deliktowe + kontraktowe) minimum 20 000 000 PLN,
— obroty wykonawcy za ostatni rok obrachunkowy działalności minimum 100 000 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
— wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością, co najmniej 5 robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 40 000 000 PLN, w tym, co najmniej 1 robotę budowlaną w zamkniętych placówkach służby zdrowia o wartości, co najmniej 10 000 000 PLN odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – szpital, budynek szpitalny – z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzając ten fakt złożonym wykazem robót. Wykonanie każdej z robót musi być potwierdzone referencją od inwestora potwierdzającą, że roboty te wykonane zostały z należytą starannością,
— osoby przewidywane jako kierownicy budowy oraz kierownicy poszczególnych grup robót powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane – należy przedłożyć wykaz tych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby budowlanej.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
149/2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 25.1.2012 - 12:00
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 2 200,00 PLN
Warunki i sposób płatności: Płatnośc w przypadku odbioru osobistego, pobranie ze strony internetowej- bezpłatnie.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
25.1.2012 - 12:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 25.1.2012 - 12:30
Miejscowość:
Poznań. W siedzibie Zamawiającego. Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15 w Poznaniu – Kantor Cegielskiego, Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
00-582 Warszawa
POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu lub zaniechania czynności, do której zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy. Terminy na wniesienie odwołania:
Odwołanie wnosi się w następujących terminach:
1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną;
2) 15 dni jeżeli zostały w inny sposób niż okresy w pkt. 1;
3) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
4) odwołanie wobec innych czynności niż ww. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
5) jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej – odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
6) jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wniesienie odwołania:
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Wykonawca może przekazać zamawiającemu kopię odwołania.
Odwołanie powinno zawierać następujące elementy składowe:
— wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy,
— zwięzłe przedstawienie zarzutów,
— określenie żądania,
— wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania.
Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis. Wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
00-582 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

« Powrót do szczegółów zamówienia