Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż mebli i krzeseł do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/143/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta

Poznań, dnia 23.11.2011
EZ/……………../ 2011



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 143/2011 Dostawa i montaż mebli i krzeseł do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż koryguje treść SIWZ poprze dodanie do opisu przedmiotu zamówienia dwóch kolejnych pakietów nr 5 i 6.
Wobec powyższego przesyłamy poniżej treść pakietu nr 5 i 6

PAKIET NR 5

Krzesła biurowe – 3 sztuki.
Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze oferty.


• Wygodne, plastikowe podłokietniki ułatwiające dobre ułożenie przedramienia,
• tkanina – zmywalna /skaj/ odporna na działanie środków do dezynfekcji- 2 sztuki
• tkanina materiałowa- 1 sztuka
• kolor do uzgodnienia po podpisaniu umowy
• Oparcie ergonomicznie wyprofilowane
• Wyposażone w regulacje : odległości oparcia od siedziska, kąta nachylenia oparcia względem siedziska, wysokości oparcia oraz siedziska,
• Samohamowane kółka nierysujące powierzchni parkietów, wykładzin pcv
• Wymiary modelu



PAKIET NR 6
Taboret y- 2 sztuki.
Taborety na metalowej, czteroramiennej podstawie. Siedzisko wykonane z tkaniny zmywalnej ( skaj), koloru beżowego.

Krzesła- 2 sztuki
Krzesła biurowe obrotowe, Siedzisko i oparcie drewniane, wyściełane zmywalnym materiałem ( skaj), kolor bezowy , bez podłokietników. Zamawiający dla zobrazowania przedstawia zdjęcie poglądowe krzesła Bingo. Jest to zdjęcie poglądowe.

Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dodaje się zapis dotyczący realizacji:
Pakiet nr 5- realizacja do 3 tygodni od dnia podpisana umowy
Pakiet nr 6- realizacja do 3 tygodni od dnia podpisana umowy

W związku ze zmiana SIWZ Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu.
Składanie ofert do dnia 02.12.2011 do godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 02.12.2011 o godz. 10.00




Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna


Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia