Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Numer zamówienia:

/145/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia WORD

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. )– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. cytowanej ustawy.

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 145/2011 na:

Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88-50-500
fax. 61/85-21-948
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00
adres e- mail: Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm..), zwanej dalej ustawą.
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 ustawy – w okresie obowiązywania umowy.
 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - art. 36 ust. 4 cytowanej ustawy: vide załącznik nr 3 do SIWZ. Na mocy art. 36 ust 5 Zamawiający zastrzega, iż świadczenie usług telefonii komórkowej nie może zostać powierzone podwykonawcom.

III. Opis przedmiotu zamówienia.

Świadczenie usług telefonicznych - telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Nomenklatura: wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej,
32250000-0 - Telefony komórkowe.


W ramach świadczenia usług obejmujących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

1. Świadczenia usług telekomunikacyjnych – telefonii komórkowej zapewniających m.in. łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) i internetową.
2. Przejęciu 43 numerów telefonów Zamawiającego funkcjonujących w sieci telefonii komórkowej operatora ORANGE i włączenia ich do sieci Wykonawcy w sposób zapewniający ciągłość łączności telefonicznej, w tym:
- numery telefonów Zamawiającego zostaną zachowane, a ich przeniesienie do sieci Wykonawcy nastąpi po wygaśnięciu dotychczasowych umów i usług bez ponoszenia w tym zakresie kosztów przez Zamawiającego.
- aktywacji przenoszonych numerów w sieci Wykonawcy towarzyszy proporcjonalna do tych aktywacji dostawa nowych aparatów telefonicznych, których minimalne parametry zostały określone w SIWZ.
3. Dostawy fabrycznie nowych aparatów telefonicznych – 43 szt. Wraz z aktywnymi kartami SIM dla dotychczasowych numerów. Dostawa nowych aparatów telefonicznych winna nastąpić w terminie co najmniej 10 dni roboczych przed uruchomieniem usługi.
4. W celu usprawnienia komunikacji między stronami umowy Wykonawca ustali z Zamawiającym kod lub inne dane, niezbędne do komunikowania się z operatorem.


5. W okresie dwóch lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wskazane zamówienie uzupełniające nastąpi tylko w sytuacji, gdy w okresie do 15 stycznia 2014 r. konieczne będzie zwiększenie zakresu liczby nowych aktywacji wraz z telefonami w tym: Wykonawca zapewni możliwość zakupienia nowych kart SIM wraz z nowymi aparatami telefonicznymi na warunkach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostępność akcesoriów sprzedanych aparatów telefonicznych przez okres obowiązywania zgodnie z cennikiem dla ofert biznesowych.
6. Wyznaczenia stałego „Opiekuna Zamawiającego” dyspozycyjnego przez cały okres trwania umowy do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.
7. Udziela gwarancji w ramach której:
a. okres gwarancji będzie liczony od dnia dostawy danego aparatu telefonicznego. Gwarancja na dostarczone aparaty telefoniczne wraz z kartami SIM będzie wynosić minimum 24 miesiące na warunkach określonych przez producenta.
b. Wykonawca zapewnia pełną obsługę serwisową telefonów komórkowych w okresie gwarancji zapewniającej Zamawiającemu utrzymanie ciągłości usług świadczonych przez Wykonawcę na zasadach określonych poniżej:
 po telefonicznym powiadomieniu o awarii lub uszkodzeniu aparatu telefonicznego niezwłoczny przyjazd „Opiekuna Zamawiającego”, stwierdzenie usterki i odebrania sprzętu celem jego oddania do serwisu,
 na czas oddania do serwisu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zastępczy aparat telefoniczny podobnej klasy, co serwisowany,
 w terminie 14 dni roboczych od dnia odbioru uszkodzonego sprzętu z siedziby Zamawiającego Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie elektronicznej lub za pomocą faksu o stwierdzonych usterkach i przewidywanych kosztach naprawy. Decyzję w sprawie dalszych działań w w/w zakresie podejmuje Zamawiający,
 ocena stanu technicznego sprzętu – aparatu/ów telefonicznego/ych oraz naprawa sprzętu w okresie i na zasadach ustalonych w gwarancji będzie dokonywania bezpłatnie,
 zwrot naprawionego sprzętu – aparatu/ów telefonicznego/ych nastąpi w terminie 30 dni do dnia odbioru z siedziby Zamawiającego.
8. Bezpłatnej aktywacji przejmowanych i nowych numerów telefonicznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
9. Bezpłatnego zarządzania usługami dodatkowymi na kartach SIM:
a. usługa zastrzeżenia numeru CLIR,
b. identyfikacja numeru dzwoniącego CLIP, w przypadku gdy nie jest on zastrzeżony,
c. zawieszanie połączeń,
d. dezaktywacja kart na wypadek kradzieży,
e. wydawanie duplikatów kart SIM,
f. ponowne włączenie kart SIM,
g. blokada połączeń z numerami specjalnymi – tzn. taryfikowanymi wg cen wyższych
niż standardowa opłata za połączenia biznesowe,
h. aktywacja roamingu.
10. Bezpłatne korzystanie z informacji o pozostałych do wykorzystania limitach czasowych.
11. Bezpłatnego korzystania i odsłuchiwania „poczty głosowej” na terenie Polski.
12. Umożliwienia przechodzenia niewykorzystanych minut połączeń w ramach limitu
określonego dla danej opłaty miesięcznej na kolejne okresy rozliczeniowe oraz ich
kumulowanie w okresie nie krótszym niż 3 okresy rozliczeniowe. Okres rozliczeniowy
– 1 miesiąc kalendarzowy.
13. Określenia jednej stawki za minutę połączenia w zależności od kierowania połączeń: 1) do wszystkich sieci, 2) w ramach sieci firmowej.
14. Ratyfikowania czasu połączeń w cyklu, co 1 sekundę począwszy od pierwszej sekundy, bez opłat za inicjowanie połączeń – dotyczy wyłącznie połączeń głosowych krajowych.
15. Ratyfikowania transmisji danych maksymalnie ca 100 kB.
16. Bezpłatnego przekazywania bilingów w formie papierowej oraz bezpłatnych bilingów w formie elektronicznej na żądanie Zamawiającego.
17. Świadczenie usług telefonii komórkowej w oparciu o 2 rodzaje opłat miesięcznych, a mianowicie:
a) Opłata miesięczna nr 1, przy założeniu, iż liczba minut do wykorzystania do wszystkich sieci ( komórkowych i stacjonarnych) wynosi minimum 80 minut w cenie opłaty miesięcznej nr 1.
Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Opłata miesięczna nr 1 będzie miała zastosowanie do 38 przejmowanych aktywacji.
b) Opłata miesięczna nr 2, przy założeniu, iż liczba minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) wynosi minimum 1000 minut w cenie opłaty miesięcznej nr 2.
Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Opłata miesięczna nr 2 będzie miała zastosowania do 5 przejmowanych aktywacji.
Szacunkowe zestawienie połączeń wykonywanych przez Zamawiającego w ciągu ostatnich 12 miesięcy ilustruje poniższe zestawienie:
Rodzaj połączeń telefonicznych Czas połączeń w minutach
Razem połączenia w ramach ustalonych limitów do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych + połączenia poza limitami
70.939 minut

18. Wykonawca dostarczy aparaty telefoniczne wybrane przez Zamawiającego spośród telefonów dostępnych w ofercie Wykonawcy .
19. Minimalne parametry techniczne aparatów telefonicznych
a) w zakresie ustalonej opłaty miesięcznej nr 1. :
- praca w zakresach: EGSM 900/GSM 1800/1900,
- czas rozmowy bez ponownego ładowania baterii min. 300 min.,
- czas czuwania bez ponownego ładowania baterii min.300 godz., antena wewnętrzna,
- kolorowy wyświetlacz,
- alarm wibracyjny,
- funkcja blokady klawiatury i blokady telefonu,
- wbudowana funkcja umożliwiająca tworzenie profilu użytkownika,
- wbudowana książka telefoniczna,
- możliwość przypisywania dzwonków do grupy osób,
- możliwość podłączenia telefonu do komputera kablem USB,
- obsługa technologii Bluetooth v2,0,
- możliwość podłączenia telefonu do samochodowego zestawu głośnomówiącego,
- instrukcja obsługi w języku polskim, ładowarka standard, telefon z baterią w zestawie,
- wbudowany aparat cyfrowy,
- trwała obudowa o podwyższonej odporności na czynniki zewnętrzne,
b) w zakresie opłaty nr 2. – aparaty iPhone 4
- system: GSM 850/900/1800/1900 MHz ,
- procesor 1GHz
- czas czuwania 300 godz.,
- czas rozmów 840 min,
- pamięć wewnętrzna 32 GB,
- UMTS
- system operacyjny ; iOS4,
- procesor 1 GHz Apple A4
- kolorowy wyświetlacz, ekran dotykowy,
- wyświetlacz Multi- Otuch (Retina),
- rozdzielczość wyświetlacza 960 x 640 pikseli,
- ilość kolorów 16 milionów,
- wbudowany aparat, 5 megapikseli,
- odtwarzacz Wideo,
- odtwarzacz MP3,
- połączenia Wideo,
- Wysyłanie wiadomości SMS, wysyłanie grupowe SMS
- SIM Application Toolkit,
- E-mail,
- Video MMS,
- MMS,
- słownik T9,
- wbudowany modem, transmisja danych i faksów, GPRS, EDGE, bluetooth, HSDPA
7,2, HSUPA 5,76
- kabel USB , wbudowany port USB,
- alarm wibracyjny,
- rozbudowana książka telefoniczna, podział książki na grupy,
- przypisywanie dzwonka do dzwoniącego, wyciszenie dzwonka, dzwonki
polifoniczne,
- blokada klawiatury, blokada telefonu, blokada Menu,
- identyfikacja rozmówcy, przekazywanie rozmów, przełączanie pomiędzy
rozmowami,
połączenia konferencyjne, rejestr połączeń nieodebranych, połączenia oczekujące,
funkcja głośnego mówienia, wyciszanie mikrofonu skrócone wybieranie, głosowe
wybieranie numerów,
- wirtualna klawiatura QWERTY,
- kalkulator, kalendarz, zegar, data, przypominanie o spotkaniu, organizer, stoper,
timer, budzik,
- synchronizacja z Microsoft Outlook,
- blokada Menu, blokada telefonu,
- wbudowany moduł GPS z aktualną licencją na okres trwania umowy,
- instrukcja obsługi w języku polskim.




Ponadto Zamawiający wymaga by:
1. Wszystkie jednostkowe umowy podlegały rozwiązaniu z dniem zakończenia Umowy
Wiodącej tj. do dnia 15 stycznia 2014 r.
2. Ceny pozostałych usług, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru
danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług
niewyspecyfikowanych w SIWZ, nie były wyższe od cen ujętych w standardowym cenniku biznesowym obowiązującym na dzień składania ofert. Wraz z ofertą należy przedłożyć ww. cennik.

IV. Termin wykonania zamówienia.

Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane przez okres od dnia 16.01.2012r. do dnia 15 stycznia 2014 roku.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2) Potwierdzą odpowiednimi dokumentami spełnianie:
 warunków udziału w postępowaniu, które zostały szczegółowo określone w pkt VI niniejszej specyfikacji.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie
• Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
• W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
• Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
• Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
• Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
• Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

Ponadto, na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta jego powinna zawierać następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost
z dokumentu wskazanego wyżej – punkt VI podpunkt 3 SIWZ .
5) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do specyfikacji.
Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
a) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN.
b) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1. Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego
z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów,
a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z wykonawcami.

Wszelką korespondencje należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii,
ul. Garbary 15, 61- 855 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.
Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem, a następnie niezwłocznie potwierdzone oryginałem pisma.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3.
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie), informacji o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub kopii odwołania do Prezesa UZP, Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych dostępnym na Portalu do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt.3 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie, na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
9. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji
10.Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1. mgr Małgorzata Pietrasiak – pod względem merytorycznym: tel. (061) 8-850-633,
2. Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus - Dział zamówień publicznych
i zaopatrzenia tel. (061) 88-50-644, 88-50-643, 88-50-911 fax (061) 8- 850-698,
3. Michał Mikołajczak- pod względem prawnym: tel. (061) 8 -850 -644

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.

 Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
 Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa
w punkcie VI podpunkt A 1 niniejszej specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania
o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
 W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz.U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O-RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
 Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę,
a tak prafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
 Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
 Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
 Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ” - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.

1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony nr 145/2011: „Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu”.
Nie otwierać przed ……………………………”/data otwarcia ofert/
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
2. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt. 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej
w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony nr 145/2011 : „Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawa nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu”.

X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.11.2011r. do godz. 10.00
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
a) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2011r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
b) Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
c) Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty,
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ,
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okres trwania umowy i nie wzrosną oraz nie podlegają negocjacjom. Nie przewiduje się waloryzacji cen.
6. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2
ustawa Prawo zamówień publicznych.

7. Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe – w zakresie podanym poniżej,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
i o dokonanych poprawkach zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

8. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
a. błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
b. błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
c. rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

9. Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):
Cena 100%
--------------------------
Razem 100%

Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena

a) Zgodnie z art. 2 pkt. 1 Ustawy przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1ustawy z dnia 5lipca2001r. o cenach ( Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn.zm). Zgodnie z ustawą o cenach przez cenę należy rozumieć wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
Wartość całkowita netto + podatek VAT(wartość całkowita nett +8% lub +23%) = wartość całkowita brutto.
b) Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.

Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zgodnie natomiast z treścią art. 91 ust. 6 ww. ustawy – Wykonawcy, składający oferty, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie
z postanowieniami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na warunkach podanych w swojej ofercie, w terminie wynikającym z przepisów prawa – ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Zmawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

XVII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

XVIII. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

W okresie 2 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wskazane zamówienie uzupełniające nastąpi tylko w sytuacji, gdy w okresie do 15 stycznia 2014 r. konieczne będzie zwiększenie zakresu liczby nowych aktywacji wraz z telefonami w tym: Wykonawca zapewni możliwość zakupienia nowych kart SIM wraz z nowymi aparatami telefonicznymi na warunkach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostępność akcesoriów sprzedanych aparatów telefonicznych przez okres obowiązywania zgodnie z cennikiem dla ofert biznesowych.
XX. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXI. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXIV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XXV. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia 16.11.2011r Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med. J.Jerzy Mazurek
Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul....................................................................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon............................................................................................................................................
fax..................................................................................................................................................
NIP................................................................................................................................................
REGON.........................................................................................................................................
Email.............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.................................................................................................................................
tel...................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Świadczenie usług telefonicznych - telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.


My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: świadczenie usług telefonicznych -telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

2. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :
Cena netto ............................. PLN,
Słownie netto:.......................................................................................................................
Cena brutto ............................ PLN,
Słownie brutto: …………………………….....................................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
w tym:
A. Koszt opłat miesięcznych wg zestawienia:
Lp. Rodzaj
opłaty Ilość nowych aktywacji Cena netto jednej opłaty w cyklu miesięcznym zaoferowane dla jednej nowej aktywacji
zł. Ilość minut do wykorzystania w ramach jednej opłaty miesięcznej do wszystkich sieci (komórkowych, stacjonarnych) Całkowita wartość netto opłat za nowe aktywacje w okresie 24 miesięcy
zł.
(3) x (4) x 24
Wartość podatku VAT
zł.
Całkowita wartość brutto opłat za nowe aktywacje w okresie 24 miesięcy
zł.

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8)
1. Opłata miesięczna nr 1
38
2. Opłata miesięczna nr 2 5
Suma wierszy 1, 2 __ __

CA Łączny koszt wszystkich opłat miesięcznych (nr 1 i 2) w okresie 24 miesięcy za cenę oferowaną brutto ………………..PLN (słownie ………………PLN), tj. za cenę oferowaną netto ………………PLN + podatek VAT (……%), w kwocie …………………..PLN.

B. Koszt jednostkowy za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s, tj. Koszt połączeń – po przekroczeniu limitów w ramach opłaty abonamentowej:
Lp. Rodzaj
usługi Cena jednostkowa
brutto za 1 minutę połączenia naliczanego
w czasie rzeczywistym 1s/1s
(1) (2) (3)
1. Koszt połączenia do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych)
2. Koszt połączenia w ramach sieci firmowej
3 Suma (wiersz 1,2)
Wszystkie ceny połączeń dotyczą wyłącznie połączeń w ruchu krajowym.
Koszt jednostkowy za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s:
1) do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) za cenę ofertową brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.
2) w ramach sieci firmowej za cenę ofertową brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.

C B = Łączny koszt jednostkowy za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s (suma pozycji 1 i 2):
cena ofertowa: brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN,
netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.

C. Cena aparatów telefonicznych:
L.p. Rodzaj aparatu Cena netto
(1 szt.) zł. VAT
% Cena brutto
(1 szt.) zł. Wartość netto
zł. Wartość VAT
zł. Wartość brutto
zł.
(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8)

1 Telefon aktywowany w ramach opłaty abonamentowej 1
2 Telefon aktywowany w ramach opłaty abonamentowej 2
3 Suma poz. 1 i 2
Niedopuszczalne jest określanie przez Wykonawców cen aparatów poprzez wskazanie 0 PLN.

CC = Łączny koszt dostawy 43 telefonów za cenę ofertową brutto .................... PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN, w tym cena za:
a) 38 telefonów brutto ……...PLN, netto ………..PLN, VAT …………PLN
b) 5 telefonów brutto ……. ….PLN, netto ………..PLN, VAT …………PLN

UWAGA: Sumę wartości punktów CA + CB + CC należy wpisać do pkt. 2 niniejszego formularza – cena ta zostanie przyjęta do oceny oferty.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania, nie wnosimy do niej zastrzeżeń, posiadamy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Udzielę gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne na okres ……… miesięcy (nie krótszy niż 24 miesiące).
7. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
8. Oświadczam/y/, że wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
9. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy/ upoważniony/upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
10. Zapewniam/y/, że oferowana przez nas przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP.
11. Oświadczam/y/, że akceptujemy 30 dniowy termin zapłaty, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, stwierdzającej wykonanie danej usługi lub dostawy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
12. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

........................,dn................. ………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)










Załącznik nr 2 do specyfikacji
---------------------------------------------
(pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
OŚWIADCZENIE

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na

………………………………………….……………………………………………….……………


1.Składam/my* oświadczenie, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , który mówi, iż:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania ;
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

2. Składamy oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

3. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.


..........................,dn....................

...........................................................................
(Podpis wykonawcy lub osoby uprawnionej
do reprezentowania wykonawcy)













Załącznik nr 3 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)




OŚWIADCZENIE



Stosownie do dyspozycja art. 35 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamierzamy/ nie zamierzamy* powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Na mocy art. 36 ust 5 Zamawiający zastrzega, iż świadczenie usług telefonii komórkowej nie może zostać powierzone podwykonawcom.

* Niewłaściwe skreślić

..........................,dn................. .
...........................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy).











Załącznik nr 4 do specyfikacji


UMOWA NR 145/2011

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź.zm.) w dniu ……………2011 r. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego rejestru Sadowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa przez:
1. Z-cę Dyrektora ds. administracyjnych – dr n. med. Martę Bogusz-Czerniewicz,
2. Główną księgową - dr Mirellę Śmigielską.

zwanym dalej Zamawiającym,

a
.............................................................................................................,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................

została zawarta umowa o następującej treści:

§1
1. Zawarcie niniejszej umowy, zwanej w dalszej jej części „Umową Wiodącą” lub „niniejszą umową” zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 145/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Chwilą zawarcia niniejszej umowy jest moment jej podpisania przez ostatnią ze stron.

§2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 3
1. Przedmiotem Umowy Wiodącej jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, zwanych w dalszej części niniejszej umowy „Usługami” oraz sprzedaż z dostawą 43 (czterdziestu trzech) aparatów telefonicznych.
2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu obejmować będzie w szczególności usługi łączności głosowej, tekstowej (SMS), multimedialnej (MMS) i internetowej (transmisja danych) oraz wszelkich innych usług standardowo świadczonych przez Wykonawcę w ramach prowadzonej przezeń działalności operatora telefonii komórkowej.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Usług, w zakresie i na warunkach określonych obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Ustawy – Prawo telekomunikacyjne, postanowieniami Umowy Wiodącej, postanowieniami umów indywidualnych o świadczenie usług telekomunikacyjnych (zwanych dalej „Umowami Indywidualnymi”), zawieranych w wykonaniu Umowy Wiodącej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zapisami złożonej przez Wykonawcę oferty z dnia ………………… - załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy wraz z załącznikami, stanowiący integralną część niniejszej umowy oraz postanowieniami Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy stanowiącego załącznik nr ……… do niniejszej umowy. Postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy znajdują zastosowanie w zakresie nieuregulowanym w Umowie Wiodącej lub Umowach Indywidualnych. W razie kolizji postanowień Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy z postanowieniami Umowy Wiodącej lub Umów Indywidualnych rozstrzygające znaczenia będą miały w pierwszej kolejności postanowienia Umowy Wiodącej, a następnie postanowienia Umów Indywidualnych. W razie kolizji postanowień Umowy Wiodącej z postanowieniami Umów Indywidualnych rozstrzygające znaczenia będą miały postanowienia Umowy Wiodącej.
4. Wykonawca oświadcza, że
a) posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim sprzętem, infrastrukturą i wykwalifikowanym personelem niezbędnym do wykonywania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
b) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się świadczeniem Usług,
5. W terminie 3 dni od zawarcia Umowy Wiodącej Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz numerów telefonicznych, podlegających przeniesieniu do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych wiążących Zamawiającego z dotychczasowym operatorem. Strony zgodnie postanawiają, iż numery, o których mowa w zdaniu poprzedzającym objęte będą Usługami.
6. Aktywowanie kart SIM dla poszczególnych numerów telefonicznych oraz rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem przedmiotowych numerów dokumentowane będzie zawieranymi przez Zamawiającego i Wykonawcę w wykonaniu Umowy Wiodącej Umowami Indywidualnymi. Postanowienia Umów Indywidualnych nie mogą być sprzeczne z przepisami prawa w tym przede wszystkim Ustawy – Prawo zamówień publicznych, zapisami Umowy Wiodącej, a także ofertą złożoną przez Wykonawcę w dniu …………… 2011 r. stanowiącą załącznik do niniejszej umowy.
7. W ramach świadczenia Usług Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do :
a. rozliczania wszystkich Usług w systemie abonamentowym, zgodnie z postanowieniami Umowy Wiodącej oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b. bezpłatnej aktywacji przejmowanych i nowych numerów telefonicznych,
c. włączonego w opłatę abonamentową zarządzania następującymi usługami dodatkowymi na kartach SIM:
• zastrzeżenie numeru CLIR,
• identyfikacja numeru dzwoniącego CLIP,
• zawieszanie połączeń,
• dezaktywacja kart SIM na wypadek kradzieży,
• wydawanie duplikatów kart SIM,
• ponowne włączenie kart SIM,
• blokada połączeń głosowych z numerami specjalnymi – tzn. ratyfikowanymi wg cen wyższych niż standardowa opłata za połączenia biznesowe,
• aktywacja roamingu.
d. włączonego w opłatę abonamentową informowania za pomocą wiadomości tekstowej (SMS) lub głosowej o pozostałych do wykorzystania limitach czasowych dla poszczególnych numerów,
e. włączonego w opłatę abonamentową korzystania z usługi „poczty głosowej”,
f. włączonego w opłatę abonamentową umożliwienia przechodzenia niewykorzystanych w danym okresie rozliczeniowym (przez co strony rozumieją 1 miesiąc) bezpłatnych minut wliczonych w abonament na kolejne okresy rozliczeniowe oraz ich kumulowanie w okresie nie krótszym niż 3 okresy rozliczeniowe,
g. określenia jednej stawki za minutę połączenia w zależności od kierowania połączeń: 1) do wszystkich sieci, 2) w ramach sieci firmowej, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h. taryfikowania czasu połączeń głosowych co 1 sekundę począwszy od pierwszej sekundy, bez opłat za inicjowanie połączeń, przy czym postanowienie niniejszego punktu dotyczy wyłącznie połączeń krajowych,
i. taryfikowania transmisji danych maksymalnie co 100 kB, przy czym postanowienie niniejszego punktu dotyczy wyłącznie transmisji danych podczas połączeń krajowych,
j. świadczenia Usług w oparciu o 2 (dwa) rodzaje opłat miesięcznych, a mianowicie:
• opłata miesięczna nr 1, przy założeniu, iż liczba bezpłatnych minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) wliczonych w abonament wynosi minimum 80 minut w 1 okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Opłata miesięczne nr 1 będzie miała zastosowanie do 38 przejmowanych aktywacji,
• opłata miesięczna nr 2, przy założeniu, iż liczba bezpłatnych minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) wliczonych w abonament wynosi minimum 1000 minut w 1 okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Opłata miesięczna nr 2 będzie miała zastosowanie do 5 przejmowanych aktywacji.

8. W dniu zakończenia Umowy Wiodącej tj. w dniu 15 stycznia 2014 roku Wykonawca przestanie świadczyć usługi telekomunikacyjne objęte Umowami Indywidualnymi. Aparaty telefoniczne dostarczone przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania Umowy Wiodącej oraz dołączone do nich akcesoria pozostają własnością Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia stałego „Opiekuna Zamawiającego” dyspozycyjnego przez cały okres trwania umowy do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.


§ 4
1. W ramach wykonania niniejszej umowy strony zawrą umowę sprzedaży i dostawy 43 nowych aparatów telefonicznych, zwanych dalej „Telefonami”, na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie złożonej przez Wykonawcę w dniu ……………. 2011 r. Umowa sprzedaży poszczególnego aparatu telefonicznego jest zawierana wraz z Umową Indywidualną.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy poszczególnych Telefonów nie później niż w terminie 10 dni przed dniem rozpoczęcia świadczenia przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem numeru, do którego przypisany będzie dany Telefon.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Telefonów i kart sim własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, w godzinach od 8:00, do 15:00.
4. Wykonawca zobowiązuje się nie dostarczać Telefonów w sobotę ani w dzień ustawowo wolny od pracy.
5. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Telefonów ma prawo zbadania, czy są one zgodne z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące Telefonów, potrzebne do ich prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne nie później niż w dniu dostarczenia Telefonów Zamawiającemu. W terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć również aktywne karty SIM, w ilości odpowiedniej do ilości dostarczonych Telefonów.
7. Po dostarczeniu Telefonów strony podpiszą protokół odbioru Telefonów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie parametrów lub funkcjonowania dostarczonych Telefonów, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później niż w terminie 4 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Telefonów zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
8. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru są :
a. ze strony Wykonawcy : ……………………………………………
b. ze strony Zamawiającego: ………………………………………...
9. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust.8 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Telefonów i żądania wymiany ich na telefony wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Telefonów niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Telefonów niezgodnych z zapotrzebowaniem.
11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Telefony na warunkach nie gorszych niż oferowane przez producenta danego Telefonu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej umowy, przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta danego Telefonu lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
12. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu nieodpłatnie:
a) pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Telefonów, w przypadku gdy naprawa będzie dokonywana bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji jakości,
b) niezwłoczny przyjazd przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Zamawiającego po powiadomieniu Wykonawcy o awarii lub uszkodzeniu Telefonu telefonicznie, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej, w celu zbadania Telefonu, stwierdzenia zaistniałej awarii lub uszkodzenia oraz odebrania Telefonu w celu dokonania naprawy gwarancyjnej, przy czym przyjazd ten nastąpić musi nie później niż do godziny 14 następnego dnia roboczego po dokonaniu powiadomienia.,
c) niezwłoczne dostarczenie telefonu zastępczego, o parametrach zbliżonych do naprawianego Telefonu,
d) poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej o stwierdzonych usterkach naprawianego Telefonu, zakresie koniecznych napraw oraz ich ewentualnych kosztach (jeżeli naprawa nie będzie dokonywana bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji jakości) i przyczynie obciążenia tymi kosztami Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia odebrania naprawianego Telefonu od Zamawiającego. Decyzję co do dalszego postępowania z naprawianym Telefonem podejmuje Zamawiający,
e) dokonanie naprawy Telefonu w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jego odebrania od Zamawiającego,
f) okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Telefonu, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu jego wady do momentu jej usunięcia,
g) w przypadku, gdy wada Telefonu nie da się usunąć lub gdy pomimo dokonania 2-krotnej naprawy gwarancyjnej Telefonu wada Telefonu nie zostanie usunięta, Wykonawca zobowiązany jest wymienić dany Telefon na nowy,
h) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Telefonu, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni Telefon na nowy.
13. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez Wykonawcę lub producenta Sprzętu, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
14. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającemu na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące od chwili wydania Sprzętu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.

§ 5
1. Wykonawca świadczyć będzie Usługi w okresie od dnia 16 stycznia 2012 roku do dnia 15 stycznia 2014 roku.
2. Całkowita wartość Telefonów wynosi netto : ……………………. PLN (słownie ………………………………………………………………..), brutto: …………………PLN (słownie:……………………………………………………..) w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki …….. % w kwocie ………….. PLN.
3. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Telefonów wskazana w ust. 2 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę ich sprzedaży, a także dostawy nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
4. Zapłata ceny za sprzedane i dostarczone Telefony nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
5. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Telefonów, o których mowa w § 4 ust. 7 niniejszej umowy.
6. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy za świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń głosowych, będzie składało się z kosztów:
• opłat miesięcznych (abonamentowych)
• i faktycznie wykonywanych połączeń, wysłanych wiadomości tekstowych, ilości przesłanych danych oraz ewentualnych innych usług, w zakresie przekraczającym ilość bezpłatnych połączeń, wiadomości tekstowych, przesyłanych danych oraz innych usług wliczonych w opłatę abonamentową,
według stawek określonych w ofercie Wykonawcy złożonej w dniu ………….. 2011 roku, stanowiącej załącznik nr 1 do Umowy Wiodącej, będący jej integralną częścią, z godnie z którą całkowita wartość opłat miesięcznych 1 i 2 w okresie 24 miesięcy wynosi:
netto : ……………………. PLN (słownie ……………………….………………………………), brutto: …………………PLN (słownie:……………………………………………………..), w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki …….. % w kwocie ………….. PLN.


7. Strony zgodnie postanawiają, że okresem rozliczeniowym za świadczenie usług jest 1 (jeden) miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie z tytułu świadczonych Usług naliczane będzie od dnia faktycznego rozpoczęcia ich świadczenia.
8. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
9. Cena pozostałych usług, niewymienionych w ust. 6 niniejszego paragrafu, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług nie wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie naliczana zgodnie ze standardowym cennikiem stosowanym przez Wykonawcę w stosunku do przedsiębiorców, obowiązującym na dzień złożenia oferty. Cennik, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi załącznik nr 2 Umowy Wiodącej, będący jej integralną częścią.
10. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania Zamawiającemu bilingu w formie papierowej wraz z fakturami, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, a także do dostarczenia bezpłatnego bilingu na każde żądanie Zamawiającego w formie elektronicznej.
11. Strony zgodnie postanawiają, iż datą zapłaty wszelkich należności przysługujących Wykonawcy na podstawie postanowień niniejszej umowy, jak i Umów Indywidualnych jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
12. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
13. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej Usługi, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
14. Zmiany wartości wynagrodzenia za Usługi, wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 13 niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 13 niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT.
15. Zamawiający nie może bez uprzedniego uzyskania zgody Wykonawcy, za pomocą kart sim, działających w sieci Wykonawcy dostarczonych przez Wykonawcę na podstawie postanowień niniejszej umowy, kierować do sieci Wykonawcy ruchu z sieci innych operatorów komórkowych i stacjonarnych za pośrednictwem bramek GSM (bramek FCT), w celu uzyskania z tego tytułu bezpośrednio bądź pośrednio korzyści majątkowe.
16. Zamawiający nie może, bez uprzedniego uzyskania zgody Wykonawcy, udostępniać usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Wykonawcę z wykorzystaniem kart sim, działających w sieci Wykonawcy, dostarczonych przez Wykonawcę na podstawie postanowień niniejszej umowy, innym przedsiębiorcom w celu uzyskania bezpośrednio bądź pośrednio korzyści majątkowych.
17. Zgoda Wykonawcy, o której mowa w ust. 15 i 16 niniejszego paragrafu powinna być wyrażona na piśmie, w formie aneksu do Umowy Wiodącej lub Umów Indywidualnych, pod warunkiem, iż postanowienia tego aneksu będą zgodne z przepisami Ustawy – Prawo telekomunikacyjne.”

§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy - ………………………….., tel. ……………………………….
oraz
ze strony Zamawiającego – mgr Małgorzata Pietrasiak, tel. 61/88-50-633, e-mail: malgorzata.pietrasiak@wco.pl
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
3. W celu usprawnienia komunikacji między stronami umowy ustala się kod o brzmieniu ………………………………………… .

§7
1. Zmiany i uzupełnienia Umowy Wiodącej mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy Wiodącej wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy Wiodącej dokonane z naruszeniem ust. 1 niniejszego paragrafu oraz przepisów Ustawy – Prawo zamówień publicznych są nieważne.
4. Postanowienia ust. 1-3 niniejszego paragrafu znajdują odpowiednie zastosowanie do Umów Indywidualnych.
§ 8
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia z Wykonawcą odrębnych umów, których przedmiotem będzie świadczenie Usług oraz sprzedaż i dostawa aparatów telefonicznych, stanowiących zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą być udzielone, jeżeli w okresie do dnia 15 stycznia 2014 roku konieczne będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia o wartości nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego (objętego niniejszą umową).
3. Usługi objęte zamówieniami uzupełniającymi, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu świadczone będą na warunkach określonych postanowieniami niniejszej umowy, zgodnie ze stawkami wykazanymi w formularzu cenowym załączonym do złożonej przez Wykonawcę oferty. Cena sprzedaży aparatów telefonicznych objętych zamówieniami uzupełniającymi, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu ustalona zostanie przez strony i uzależniona będzie od okresu pozostałego do końca obowiązywania umowy Wiodącej.

§ 9
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w rozpoczęciu świadczenia Usług, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę w wysokości 200 zł (dwieście złotych 00/100) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, przy czym przedmiotowa kara umowna naliczana będzie niezależnie dla każdego numeru telefonu,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę świadczenia Usług lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy 00/100),
c) wypowiedzenia niniejszej umowy przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu,
d) niedostarczenia Zamawiającemu telefonu zastępczego, o którym mowa w § 4 ust. 12 pkt c) niniejszej umowy lub dostarczenia telefonu zastępczego o parametrach gorszych niż parametry Telefonu objętego świadczeniem Usług, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1.000 zł ( jeden tysiąc 00/100),
e) niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 6 niniejszej umowy. Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 200 zł (dwieście złotych 00/100), zaś w razie niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 6 niniejszej umowy pomimo wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego i wyznaczenia mu w tym celu dodatkowego terminu, Wykonawca zapłaci ponadto na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 400 zł (czterysta złotych 00/100).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich przewidzianych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należności Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym lub z wyznaczeniem terminu w przypadku:
a) gdy opóźnienie w rozpoczęciu świadczenia Usług będzie przekraczać 10 dni roboczych,
b) nieuzasadnionego zerwania przez Wykonawcę niniejszej umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt b) niniejszego paragrafu,
c) rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień Umowy Wiodącej lub Umów Indywidualnych.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

§ 10
1. Wypowiedzenie, rozwiązanie lub odstąpienie przez którąkolwiek ze stron od Umowy Wiodącej powoduje automatyczne wygaśnięcie Umów Indywidualnych o świadczenie usług telekomunikacyjnych w dniem ustania stosunku prawnego nawiązanego na podstawie Umowy Wiodącej.
2. Oświadczenie woli o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od Umowy Wiodącej wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Strony zgodnie postanawiają, iż w razie wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia od Umowy Wiodącej Telefony dostarczone przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania Umowy Wiodącej oraz dołączone do nich akcesoria pozostają własnością Zamawiającego.
4. Wypowiedzenie, rozwiązanie lub odstąpienie od danej Umowy Indywidualnej nie ma wpływu na obowiązywanie Umowy Wiodącej ani pozostałych Umów Indywidualnych.
5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy – Prawo telekomunikacyjne i ewentualne inne przepisy obowiązującego prawa.
6. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – jeden egzemplarz dla Zamawiającego i dwa egzemplarze dla Wykonawcy.

Załączniki:
Nr.1 – oferta Wykonawcy,
Nr.2 – cennik pozostałych usług.

Zamawiający: Wykonawca:

« Powrót do szczegółów zamówienia