Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych

Numer zamówienia:

/136/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

WYBÓR OFERT

Poznań, dnia 2011-11-08
EZ/ 8184/2011

Do Wykonawców wg rozdzielnika

Wybór ofert w przetargu nieograniczonym nr 136/2011 na zakup i dostawę narzędzi chirurgicznych

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na zakup
i dostawę narzędzi chirurgicznych został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm):

Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy, spełniająca warunki siwz:

Oferta nr 2
Aesculap Chifa Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl
za cenę 29 142,27zł. netto i 31 473,65zł. brutto
Złożono jedna ofertę nie podlegająca odrzuceniu; oferta uzyskała max ilość punktów -100 pkt, przy kryterium oceny ofert : cena – 100%.

W przetargu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert :
cena 100%
1 Ultra-Med. Sp. z o.o.
ul. Kossaka 49
20-538 Lublin 19 884,91zł. netto
21 475,80zł. brutto
Odrzucona
art. 89 ust. 1 pkt. 2

2
Aesculap Chifa Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14,
64-300 Nowy Tomyśl
29 142,27zł. netto 31 473,65zł. brutto 100 pkt.

Wykonawca Ultra-Med. Sp. z o.o. wezwany do uzupełnienia dokumentów – nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. W ofercie brak niżej wymienionych dokumentów wymaganych w siwz:
1) w pkt. VI.C.6 siwz :
W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego asortymentu, należy złożyć oświadczenie potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez:
a. Producenta, że Wykonawca jest jego autoryzowanym przedstawicielem lub upoważnionym do dokonania sprzedaży i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
b. Autoryzowanego przedstawiciela, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
2) w pkt. VI.B.2 siwz dla poz. 89 formularza cenowego – kaniuka do płukania macicy nr kat. ER875R producenta Braun/POLSKA
1. Deklaracja Zgodności lub Certyfikat Zgodności (jeżeli dotyczy),
2. alternatywnie jeden z poniższych dokumentów wraz z potwierdzeniem złożenia ich w Urzędzie Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych:
a)powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu,
b)zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych
i Produktów Biobójczych,
c)wniosek o przeniesienie danych objętych wpisem do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, prowadzonego na podstawie wcześniejszej ustawy, do bazy danych prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
3) w pkt. VI.B.5 siwz
Oświadczenie producenta potwierdzające wykonanie narzędzi ze stali spełniającej wymagania normy PN-EN 10088-1: 1998 ( ISO 7153-1)
4) w pkt. VI. B.4
Dokumenty zawierające opis parametrów funkcjonalno – technicznych przedmiotu zamówienia – kopia katalogu oferowanych produktów,

W związku z powyższym oferta nr 1 Ultra-Med. Sp. z o.o. podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z poźn. zmianami).

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 15.11.2011r

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata kołodziej - Sarna
















Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 136/2011
na nr faxu 61/ 88 50 698




Data 09.11.2011r Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia