Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań z ww zakresu.

Numer zamówienia:

350/5/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 2012-02-22
EZ/350/5/2012/5/207

Do Wykonawców wg rozdzielnika

Wybór ofert w przetargu nieograniczonym nr 350/5/2012na zakup i dostawę odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej
wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań z ww zakresu.

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na zakup
i dostawę odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań z ww zakresu dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm),:

Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy, spełniająca warunki siwz:

Oferta nr 1
Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
za cenę 714 202,00zł. netto i 777 819,96zł. brutto, w tym:
1) dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych z zakresu serologii transfuzjologicznej: cena netto 675 802,00zł. netto i 730 587,96zł. brutto
2) dzierżawa aparatu do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej: 38 400,00zł. netto i 47 232,00zł. brutto

Wybrano ofertę nie podlegająca odrzuceniu; oferta uzyskała max. ilość 100punktów.

W postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert :
cena 100%
1 Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
714 202,00zł. netto
777 819,96zł. brutto 100 pkt.

2

DiaHem AG Diagnostics Products
Schlosserstrasse 4
CH-8180 Bülach 791 630,00zł. netto
877 272,91zł. brutto 88,66 pkt.







Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 29.02.2012r

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna










Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/5/2012 na nr faxu 61/ 88 50 698




Data…………………… Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia