Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa GENERATORÓW Mo/Tc dla Pracowni Scyntygrafii ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ.

Numer zamówienia:

350/8/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór oferty

Poznań, dnia 2012-02-28
350.EZ/8/2012/4/__241___


Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników postępowania lub zainteresowanych zamówieniem publicznym


Dotyczy: przetargu nieograniczonego 350/8/2012 Zakup i dostawa GENERATORÓW Mo/Tc dla Pracowni Scyntygrafii ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ.

WYBÓR OFERTY.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na zakup generatorów Mo/Tc została wybrana oferta spełniająca wymogi specyfikacji:

Narodowe Centrum Badań Jądrowych
Ośrodek Radioizotopów POLATOM
Ul. Andrzeja Sołtana 7
05-400 Otwock

Cena oferty netto 456 560,- brutto 493 084,80.
Ocena wg kryterium cena 100% = 100 pkt.
Termin dostawy – 104 cotygodniowe dostawy generatora o aktywności 25GBq.
Stałość cen – w okresie obowiązywania umowy tj. 24 miesiące.
Termin płatności – przelew 30 dni.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w załączniku do niniejszego pisma.
Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 05.03.2012 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na e-mailto: zaopatrzenie@wco.pl

Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszej korespondencji :
Informacja o wyborze oferty wpłynęła w dniu ____________ pieczątka i podpis ___________________
Umowa po zmianach wprowadzonych odpowiedziami na pytania z dnia 6-2-2012


UMOWA przetargu nieograniczonego nr 351/8/2012

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬....................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako : _______________________________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ................................. (nr kodu...........), ul. ......................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 8/2012 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).

§ 2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa GENERATORÓW Mo/Tc dla Pracowni Scyntygrafii ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ Zamawiającego, opisanych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wyroby objęte zakresem przedmiotu niniejszej umowy zwane są w dalszej części niniejszej umowy „Wyrobami”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Wyrobów o parametrach i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Wyrobami, które są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji 104 dostaw generatora o aktywności 25GBq do siedziby Zamawiającego na następujących zasadach:
a) dostawy realizowane będą raz w tygodniu, w stały, uzgodniony przez strony dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku), najpóźniej do godziny 9:00 rano,
b) dostawy realizowane będą za pomocą środków transportu spełniających wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa,
c) dostarczany przedmiot zamówienia będzie w taki sposób opakowany, aby mógł być przechowywany w temperaturze pokojowej.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Wyrobów na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania i zaniechania jak za działania lub zaniechania własne.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamówionych Wyrobów w wymaganym terminie, wskazanym w ust. 4 pkt a) niniejszego paragrafu, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu kwotę w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Wyrobów u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty przedmiotowej kwoty w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry jakościowe dostarczanych Wyrobów nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie złożonej przez Wykonawcę.
8. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Wyroby o najwyższej jakości.
9. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonych Wyrobów. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w przeciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną.
10. W razie stwierdzenia, że dostarczone Wyroby mają wady, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwych Wyrobów na Wyroby wolne od wad – niezwłocznie, ale w każdym razie nie później niż w terminie 6 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną.
11. Nieuzasadnione odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji, o której mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu może zostać potraktowane jako podstawa do rozwiązania niniejszej umowy z winy Wykonawcy i wywołać skutek w postaci powstania po stronie Wykonawcy obowiązku zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w § 5 ust. 1 pkt c) niniejszej umowy.
12. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Wyrobów i żądania ich niezwłocznej wymiany na Wyroby wolne od wad w przypadku:
- dostarczenia Wyrobów niewłaściwej jakości lub niezgodnych z wymogami przewidzianymi przepisami prawa oraz określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- dostarczenia Wyrobów niezgodnych z zapotrzebowaniem lub zamówieniem.
13. Zamawiający może także odmówić przyjęcia dostarczonych przez Wykonawcę Wyrobów, w przypadku ich dostarczenia przez Wykonawcę z rażącym opóźnieniem, a także w przypadku wcześniejszego dokonania Zakupu Interwencyjnego.
14. Po dostarczeniu zamówionych Wyrobów, następuje ich przyjęcie przez Zamawiającego. Przyjęcie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być poprzedzone badaniem ilościowo – asortymentowym.
15. Po przyjęciu dostarczonych Wyrobów, Zamawiający w miarę możliwości dokonuje sprawdzenia, czy dostarczona partia Wyrobów jest wolna od widocznych wad fizycznych lub jakościowych. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.
16. Dostarczane przez Wykonawcę Wyroby winny mieć na opakowaniu odpowiednie oznaczenia, a w szczególności: rodzaj, nazwę Wyrobu, ilość, nazwę i adres producenta, datę produkcji, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
17. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych opakowań po Wyrobach w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru tych opakowań.
18. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Do odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi stosuje się przepisy ustawy – Kodeks cywilny.

§ 4
1. Całkowita wartość Wyrobów, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany wartości przedmiotu zamówienia (umowy) wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Wyroby, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmiany ceny urzędowej Wyrobów,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Wyroby importowane.
3. Zmiany wartości (cen) Wyrobów wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 pkt. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 pkt. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Wyrobów Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2 % łącznej wartości netto Wyrobów, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego na podstawie w § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy przez Wykonawcę, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Wyrobów lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10 % łącznej wartości netto Wyrobów, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy
c) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt b) niniejszego ustępu
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku gdy opóźnienie w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy,
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
6. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b) niniejszego paragrafu będą naliczane do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Wyrobów u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę, o której mowa w § 3 ust. 6 niniejszej umowy.

§ 6
1. Zapłata za zamówione i dostarczone Wyroby nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może, bez uprzedniego uzyskania zgody wyrażonej w trybie art. 54 ust. 5 Ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 roku (Dz. U. 112, poz. 654), przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy, na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 7
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – dr Witold Cholewiński, Zakład Medycyny Nuklearnej tel. 61/ 88 50 789
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 8
Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem niniejszej umowy przez Wykonawcę, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.

§ 9
1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. O ile niniejsza umowa nie stanowi inaczej, zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
6. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawca :


…………………………… ………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia