Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjenta

Numer zamówienia:

350/12/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 2012-02-22
EZ/350/12/2012/4/204

Do Wykonawców wg rozdzielnika

Wybór ofert w przetargu nieograniczonym nr 350/12/2012 na zakup i dostawę opasek identyfikacyjnych dla pacjenta


Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na ww przedmiot zamówienia został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm):

Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy, spełniająca warunki siwz:

Oferta nr 3
VOL Spółka z o.o. Sp. K
ul. Dąbrowskiego 553
60-451 Poznań
za cenę netto – 36000,00zł. i cenę brutto – 44 280,00zł.zł.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo: oferta uzyskała max. ilość 100punktów przy kryterium cena 100%.

W przetargu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert :
cena 100%
1 Jantar Sp. z o.o.
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała 33299,00zł. netto
40957,77zł. brutto
Odrzucona art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp

2

Informex sp. z o.o.
ul. Wesoła 19B
34-300 Żywiec 204 400,00zł. netto
251 412,00zł. brutto 17,61 pkt.

3

VOL Spółka z o.o. Sp. K
ul. Dąbrowskiego 553
60-451 Poznań

36000,00zł. netto
44 280,00zł. brutto 100 pkt.

W postępowaniu oferta WYKONAWCY- Jantar Sp. z o.o. podlega odrzuceniu, ponieważ w formularzu cenowym podano ilości, wg których zaoferowana ilość opasek wynosi 80400sztuk i jest niezgodna z wymaganą przez Zamawiającego i podaną w siwz –tj. 80 000sztuk. Zamawiający dopuścił ilości kasetek zawierające inną niż podana ilość opasek w kasetce - pod warunkiem zapewnienia łącznej ilości 80 000szt. W związku z powyższym – a także brakiem możliwości poprawienia ilości sztuk w tej oferty z mocy art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp (mimo złożonego wyjaśnienia), ponieważ prowadziłaby to do zmiany jej treści, oferta ta podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt.2 – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r (Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 29.02.2012r

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna











Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/12/2012
na nr faxu 61/ 88 50 698




Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia