Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych oraz staplerów.

Numer zamówienia:

350/7/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

28/01/2012 S19 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
PL-Poznań: Szwy chirurgiczne
2012/S 19-030709
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 228850911
E-mail: maria.wielgus@wco.pl
Faks: +48 228850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa nici chirurgicznych oraz staplerów dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka, ul. Garbary 15, Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawa nici chirurgicznych oraz staplerów - 12 pakietów.
Pakiet 1 - Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną).
Pakiet 2 - Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kopolimerem glikolu i laktydu wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
Pakiet 3 - Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach;
Pakiet 4 - Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni, zachowujące 20 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną. pakiet 5 - Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie szwu 90 – 120 dni, Zachowujące ponad 20 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
Pakiet 6 - Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu;
Pakiet 7 - Nici chirurgiczne, syntetyczne monofilament, wykonane z pojedynczego włókna poliglikonatu, całkowite wchłonięcie 180 dni, zachowujące około 65 % podtrzymania tkankowego p 3 tygodniach;
Pakiet 8 - Szew syntetyczny, pleciony, niewchłanialny, poliester powleczony polibutylanem nie ulegający biodegradacji;
Pakiet 9 - Stapler niezbędny przy skomplikowanych przednich, niskich, dolnych resekcjach odbytnicy;
Pakiet 10 - Jednorazowe staplery liniowe z nożem oraz ładunki do tych staplerów (długość szwu 55-100 mm);
Pakiet 11 - Stapler liniowy bez noża, jednorazowy z kontrolowanym lub automatycznym dociskiem tkanki oraz ładunki do staplera;
Pakiet 12 - Klipsownica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawrty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedniotu zamowienia zawarty jest w załączniku ntr 7 di SIWZ.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121, 33190000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres nici chirurgiczne oraz staplery - 12 pakietów opisanych szczegółowo w załączniku nr 7 SIWZ.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1)Krótki opis
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną).
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Zgodnie z zał. nr 7 dla pakietu 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1)Krótki opis
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kopolimerem glikolu i laktydu wchaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1)Krótki opis
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres w załaczniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1)Krótki opis
Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni, zachowujące 20 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres w załaczniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
1)Krótki opis
Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie szwu 90 – 120 dni, Zachowujące ponad 20 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
1)Krótki opis
Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
1)Krótki opis
Nici chirurgiczne, syntetyczne monofilament, wykonane z pojedynczego włókna poliglikonatu, całkowite wchłonięcie 180 dni, zachowujące około 65 % podtrzymania tkankowego po 3 tygodniach.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
1)Krótki opis
Szew syntetyczny,pleciony, niewchłanialny,poliester powleczony polibutylanem nie ulegajacy biodegradacji.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141121
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres podany jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
1)Krótki opis
Stapler niezbędny przy skomplikowanych przednich, niskich, dolnych resekcjach odbytnicy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres podany w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10
1)Krótki opis
Jednorazowe staplery liniowe z nożem oraz ładunki do tych staplerów (długość szwu 55-100 mm).
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres podany w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
1)Krótki opis
Stapler liniowy bez noża, jednorazowy z kontrolowanym lub automatycznym dociskiem tkanki oraz ładunki do staplera.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres podany w załaczniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
1)Krótki opis
Klipsownica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
Szczegółowy zakres podany w załączniku nr 7 do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium na poszczególne pakiety:
— pakiet 1. - 6 487 PLN,
— pakiet 2. - 3 894 PLN,
— pakiet 3. - 586 PLN,
— pakiet 4. - 236 PLN,
— pakiet 5. - 1 382 PLN,
— pakiet 6. - 923 PLN,
— pakiet 7. - 1 464 PLN,
— pakiet 8. - 24 PLN,
— pakiet 9. - 1 086 PLN,
— pakiet 10. - 1 770 PLN,
— pakiet 11. - 226 PLN,
— pakiet 12. - 429 PLN. lub na całość zamówienia w kwocie 18 507 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności 30 dni od daty złozenia faktury w siedzibie Zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa:
1). w pkt 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Spełnienie warunku.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne z dziedziny Onkologii na rzecz pacjentów leczonych onkologicznie, o wartości co najmniej:
— pakiet nr 1 - 700 000,00 PLN,
— pakiet nr 2 - 400 000,00 PLN,
— pakiet nr 3 - 60 000,00 PLN,
— pakiet nr 4 - 25 000,00 PLN,
— pakiet nr 5 - 140 000,00 PLN,
— pakiet nr 6 - 100 000,00 PLN,
— pakiet nr 7 - 150 000,00 PLN,
— pakiet nr 8 – 2 600,00 PLN,
— pakiet nr 9 – 120 000,00 PLN,
— pakiet nr 10 - 190 000,00 PLN,
— pakiet nr 11 – 25 000,00 PLN,
— pakiet nr 12 – 46 000,00 PLN.
Oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Spełnienie warunku.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 70
2. ocena parametrów technicznych. Waga 30
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
EZ/350/7/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.3.2012 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.3.2012 - 10:00
Miejscowość:
Siedziba Zamawiającego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
j.w.
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29.1.2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 z poźn. zm.) - Rozdział 2 Odwołania, art. 182.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
j.w.
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25.1.2012

« Powrót do szczegółów zamówienia