Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Sprzęt medyczny niesterylny
Numer zamówienia:
350/3/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniazmiana formularza ofertowego
Poznań, dnia 2012-01-23EZ/3/2012/5/ ……..
Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.
Dotyczy; przetargu nieograniczonego nr 3/2012 sprzęt medyczny jednorazowego użytku niesterylny
Modyfikacja FORMULARZA OFERTOWEGO.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w związku z udzielonymi w poprzedniej korespondencji odpowiedziami na pytania został zmodyfikowany formularz ofertowy.
Stanowi on załącznik do niniejszego pisma.
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
Załącznik nr 3 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres: ul...........................................................................................................
miejscowość……………………..
kod pocztowy …………………………województwo ……………………………
telefon......................................................fax.....................................................................
emailto:................................................................
NIP....................................................................
REGON............................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
Imię i nazwisko ......................................................................................................................
tel.................................... fax ................................emailto:............................................................
OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Zakup i dostawa ___________________________________
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup i dostawa ______________________________________________pakiet nr_________________
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
3. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ..................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …….PLN
w tym:
pakiet 1.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ...........................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................…)
pakiet 2.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ..........................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto ………………….....................................................……)
pakiet 3.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ............................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................…)
4. Udzielamy …….. miesięcznej gwarancji /ważności na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru .
5. Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
a. Prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż 5 dni roboczych od dnia przesłania reklamacji.
b. W razie stwierdzeni, że dostarczony sprzęt posiada wady Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany sprzętu na wolny od wad w terminie niezwłocznym jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych
6. Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie ……….. dni złożenia zamówienia.
7. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Oświadczam/y/, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w siwz i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
9. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
10. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
11. Oświadczam/y/, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.
12. Oświadczam/y/, iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
13. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.
..........................,dn.................
……………………………………………………………..
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
« Powrót do szczegółów zamówienia