Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Sprzęt medyczny niesterylny

Numer zamówienia:

350/3/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

zmiana formularza ofertowego

Poznań, dnia 2012-01-23

EZ/3/2012/5/ ……..



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


Dotyczy; przetargu nieograniczonego nr 3/2012 sprzęt medyczny jednorazowego użytku niesterylny

Modyfikacja FORMULARZA OFERTOWEGO.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w związku z udzielonymi w poprzedniej korespondencji odpowiedziami na pytania został zmodyfikowany formularz ofertowy.
Stanowi on załącznik do niniejszego pisma.




Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna













Załącznik nr 3 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres: ul...........................................................................................................
miejscowość……………………..
kod pocztowy …………………………województwo ……………………………
telefon......................................................fax.....................................................................
emailto:................................................................
NIP....................................................................
REGON............................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
Imię i nazwisko ......................................................................................................................
tel.................................... fax ................................emailto:............................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Zakup i dostawa ___________________________________
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup i dostawa ______________________________________________pakiet nr_________________
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.

3. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:

................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ..................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …….PLN
w tym:

pakiet 1.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ...........................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................…)


pakiet 2.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ..........................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto ………………….....................................................……)

pakiet 3.
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ............................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..........................................................…)


4. Udzielamy …….. miesięcznej gwarancji /ważności na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru .
5. Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
a. Prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż 5 dni roboczych od dnia przesłania reklamacji.
b. W razie stwierdzeni, że dostarczony sprzęt posiada wady Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany sprzętu na wolny od wad w terminie niezwłocznym jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych
6. Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie ……….. dni złożenia zamówienia.

7. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8. Oświadczam/y/, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w siwz i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .

9. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.

10. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).

11. Oświadczam/y/, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.

12. Oświadczam/y/, iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.

13. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.


..........................,dn.................



……………………………………………………………..
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia