Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Sprzęt medyczny niesterylny

Numer zamówienia:

350/3/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp. na pyt.

Poznań, dnia 2012-01-17

EZ/3/2012/1/________



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


Dotyczy; przetargu nieograniczonego nr 3/2012 sprzęt medyczny jednorazowego użytku niesterylny


Wielkopolskie Centrum onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na które udzielamy odpowiedzi

Pytanie do Pak.3, poz.1-2
Czy w zw z tym że w zadaniu chodzi o sprzęt dedykowany dla 1 pacjenta, który nie może być poddany ponownej sterylizacji czy też czyszczony w celu ponownego użycia
Zamawiający zrezygnuje z poniższych wymogów:
1.Dostarczenie Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia:
- instrukcji obsługi w języku polskim;
- opisu parametrów technicznych oraz wyposażenia dostarczonego przedmiotu zamówienia,
- pełnej dokumentacji technicznej
- karty gwarancyjnej określającej jej warunki;
- dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;
- paszportu technicznego urządzenia;

I. Warunki gwarancji:
a) Minimalny okres gwarancji - na dostarczone urządzenie i sprzęt medyczny – przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego protokolarnego odbioru – 24 miesiące,
b) Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzeń – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
c) Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii ( w dni robocze od poniedziałku do piątku): max 12 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
d) Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 10 dni. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
e) W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
f) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia.
g) Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy.
h) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.



Odpowiedź:
Dla uściślenia: Wykonawca błędnie wpisał w pytaniu numerację pakietów.
Nie ma pakietu nr 3 poz. 1-2.
Są w specyfikacji 3/trzy pakiety, każdy zawiera 1/jedną pozycję.

Tak, zamawiający dokonuje zmiany w zapisach specyfikacji i tak: w pkt. IV skreśla się poniższe, pozostałe nie ulegają zmianie :
4) Przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz szkoleń użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w terminach ustalonych z Zamawiającym w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia,
5) Dostarczenie Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia:
- instrukcji obsługi w języku polskim;
- opisu parametrów technicznych oraz wyposażenia dostarczonego przedmiotu zamówienia,
- pełnej dokumentacji technicznej
- karty gwarancyjnej określającej jej warunki;
- dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;
- paszportu technicznego urządzenia;
- wyników testów akceptacyjnych urządzenia potwierdzających zgodność jego parametrów technicznych ze specyfikacją producenta;

Skreśla się treść pkt. VI i wprowadza się nowy zapis.
Skreśla się;
VI. Warunki gwarancji:
a) Minimalny okres gwarancji - na dostarczony urządzenie i sprzęt medyczny – przedmiot zamówienia, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego protokolarnego odbioru – 12 miesiące,
b) Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy reklamacji sprzętu – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
c) Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii ( w dni robocze od poniedziałku do piątku): max 12 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
d) Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 10 dni. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
e) W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
f) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia.
g) Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy.
h) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.


W zamian wprowadza się nowy zapis :

VI. Warunki gwarancji

1. Minimalny okres gwarancji/ważności – na dostarczony sprzęt medyczny liczony od dnia dostawy winien wynosić 12 miesięcy.
2. Wymaga się dostarczania sprzętu najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności, zapewniającym bezpieczne użycie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy sprzętu z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonego sprzetu. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji niezwłocznie, nie później jednak, niż w przeciągu 5 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie gwarancji/ważności dostarczonego sprzętu .

Na stronie www.wco.pl zostanie opublikowana nowa treść umowy po zmianach wprowadzonych niniejszymi odpowiedziami



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia