Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa artykułów z fliseliny

Numer zamówienia:

350/27/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 2012-04-04

EZ/350/27/2012/3/…454….



Wg rozdzielnika
Do wszystkich zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne


Dotyczy: Zakup i dostawa artykułów z fliseliny [350/27/2012]


WYBÓR OFERT.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę artykułów z fliseliny dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej – spełniającej wymagania specyfikacji - w n/ pakietach.


Przedmiot zamówienia Pakiet Oferty netto brutto Termin dostawy Termin gwarancji Termin płatności Punktacja oceny ofert - kryterium „cena 100%”.
Komplet pościelowy 1 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń 242500,00 261900,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 47
1 EURO CENTRUM
Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. j.
Ul. Chodakowska 10
96-503 Sochaczew 206250,00 222750,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 56
1 Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław 115000,00 124200,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.


Czepek chirurgiczny z gumką 2 EURO CENTRUM
Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. j.
Ul. Chodakowska 10
96-503 Sochaczew 14800,00 15984,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
2 JKT
Ul. Zwycięstwa 17a
15-703 Białystok 26800,00 28944,00 5 dni 36 m-cy 30 dni 55
2 Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice 16400,00 17712,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 90

Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.


Czepek chirurgiczny z taśmą 3 JKT
Ul. Zwycięstwa 17a
15-703 Białystok 29750,00 32130,00 5 dni 36 m-cy 30 dni 62
3 Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice 18550,00 20034,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana

Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.


Maseczka chirurgiczna 4 3M POLAND
al. Katowicka 117
Kajetany
05-830 Nadarzyn 18700,00 20196,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 45
4 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń 8500,00 9180,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
4 Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław 11900,00 12852,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 71
4 JKT
Ul. Zwycięstwa 17a
15-703 Białystok 11050,00 11934,00 5 dni 36 m-cy 30 dni 77
4 Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice 14450,00 15606,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 58

Wpłynęły 5 ofert, odrzucono 0 ofert.


Fartuch higieniczny 5 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń 64500,00 69660,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 47
5 EURO CENTRUM
Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. j.
Ul. Chodakowska 10
96-503 Sochaczew
37250,00 40230,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 81
5 Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław 30000,00 32400,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
5 JKT
Ul. Zwycięstwa 17a
15-703 Białystok 41500,00 44820,00 5 dni 36 m-cy 30 dni 73

Wpłynęły 4 oferty, odrzucono 0 ofert.


Podkład ginekologiczny 6 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń 11280,00 12182,40 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana

Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.


Podkład higieniczny Rozm. 90 x 60
7 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
6200,00 6696,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
7 Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice 42500,00

45900,00 5 dni 12 m-cy 30 dni Oferta odrzucona
* uzasadnienie poniżej
* uzasadnienie odrzucenia oferty Pau Hartmann - w pakiecie 7 – wymagano w SIWZ podział pak. 7 na dwa pakiety 7 i 8 (po jednej pozycji) – złożono ofertę nie podzieloną (pakiet 7 zawiera dwie pozycje).
podstawa prawna odrzucenia oferty Paul Hartmann Art. 89. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 1 ofertę


Podkład higieniczny Rozm. 90 x 170 8 TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
32400,00 34992,00 5 dni 12 m-cy 30 dni 100 oferta wybrana
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wyznacza się datę zawarcia umowy:
• Dla pakietu 1,2,3,4,5,6,8 w dniu 10.04.2012 r. (na podst. art. 94.1. 2),3) zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminów ustawowych)
• Dla pakietu 7 w dniu 12.04.2012 r.



Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego pisma




Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna












Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszego pisma – stanowiącego wybór ofert w postępowaniu przetargowym nr 27/2012


________________________
Data pieczątka i podpis







Przygotował: Dział zamówień publicznych Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr EZ/350/27/2012.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) w dniu _____________ pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
firmą:
________________________________
z siedzibą w_______________________
adres pocztowy ___________________________________________
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącą działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _________________________

posiadającą numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr EZ/350/27/2012 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa artykułów z fliseliny, opisanych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w okresie 24 miesięcy tj. od dnia ................... do dnia ......................... wchodzących w zakres przedmiotowy niniejszej umowy zwanych w dalszej części niniejszej umowy jako „przedmiot zamówienia”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy przedmiotu zamówienia w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączony formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania przedmiotem zamówienia, który wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych przedmiotu zamówienia:
- sukcesywnie w terminie ..........................dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem.;
- w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie,
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości zamawianego przedmiotu zamówienia oraz częstotliwości dostaw, z zastrzeżeniem nieprzekraczania łącznej ilości objętej postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tychże podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowych dostaw zamówionego przedmiotu zamówienia nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczane przez Wykonawcę przedmiot zamówienia oznaczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W razie dostarczenia przedmiotu zamówienia oznaczonego niezgodnie z wymogami określonymi w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% wartości zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć terminowe dostawy również w przypadku braku zamówionego przedmiotu zamówienia w magazynie Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji lub w przypadku, gdy dane produkty zostały wycofane z obrotu.
9. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, zamówionego przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę towarów u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kwoty, o której mowa w zdaniu poprzednim w terminie 14 dni od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
10. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczanego przedmiotu zamówienia nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
11. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał przedmiot zamówienia najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
12. Strony zgodnie postanawiają, że okres gwarancji/ważności dostarczanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia jest równy określonemu przez producenta okresowi przydatności do stosowania- minimum 12 miesięcy.
13. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania reklamacji w odniesieniu do dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w przeciągu 7 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności przedmiotu zamówienia.
14. W razie stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia ma wady, w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwych na wolne od wad – w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnej reklamacji.
15. Nieuzasadnione odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji, o której mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu może zostać potraktowane jako podstawa do rozwiązania niniejszej umowy z winy Wykonawcy i wywołać skutek w postaci powstania po stronie Wykonawcy obowiązku zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt c) niniejszej umowy.
16. W przypadku odrzucenia reklamacji Zamawiający ma prawo wystąpić do właściwego organu, urzędu lub innej instytucji, w celu uzyskania ekspertyzy w zakresie jakości i właściwości dostarczonego przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę oraz ich zgodności z wymogami przewidzianymi przepisami prawa oraz określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji. Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, wszelkie koszty związane z uzyskaniem ekspertyzy ponosić będzie Wykonawca, który zobowiązany będzie do ich zwrotu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
17. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
- dostarczenia niewłaściwej jakości lub niezgodnych z wymogami,
- dostarczenia niezgodnych z zapotrzebowaniem lub z zamówieniem.
18. Po przyjęciu dostarczonych towarów, Zamawiający w miarę możliwości rozpakowuje dostarczoną partię. W trakcie czynności rozpakowywania Zamawiający dokonuje badania ilościowo – asortymentowego, jak również sprawdzenia, czy dostarczona partia jest wolna od widocznych wad fizycznych lub jakościowych.
19. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
20. Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć ulotki w języku polskim, zawierające niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika.
21. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Do odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi stosuje się przepisy ustawy – Kodeks cywilny.

§ 4
1. Całkowita wartość przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem cenowym, bedacym integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% .
2. Wykonawca gwarantuje stałość cen przez okres 24 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu.
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie wartości (ceny) ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot zamówienia, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b. zmian cen urzędowych przedmiotu zamówienia
c. zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących przedmiot zamówienia importowany,
d. zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 niniejszego paragrafu.

4. Zmiany wartości (cen) wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych w formie pisemnej, przynajmniej z 7-mio dniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
5. Waloryzacja cen nie może być dokonywana częściej niż 1 raz w roku kalendarzowym, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 3 pkt d) niniejszego paragrafu.
6. Waloryzacja cen może zostać dokonana o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce.
7. Przed dokonaniem waloryzacji cen Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie o planowanej waloryzacji, co najmniej z 30–to dniowym wyprzedzeniem pod rygorem nieważności waloryzacji.
8. Waloryzacja cen wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego pod rygorem nieważności. Postanowienie powyższe nie dotyczy zmiany cen dokonanych na podstawie ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu.
9. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania, w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa całej ilości przedmiotu zamówienia wskazanej w specyfikacji, w szczególności w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 145 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, o kolejne miesiące, począwszy od końcowego dnia okresu, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku, gdy ilość przedmiotu zamówienia wskazana w specyfikacji nie zostanie wyczerpana w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa.
3. Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć czterech lat od dnia jej zawarcia.
4. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 6
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:

a) zwłoki w dostawie Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy


b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania przedmiotu zamówienia lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1 % łącznej wartości netto przedmiotu niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1,
c) odstąpienia od niniejszej umowy przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. b) niniejszego ustępu
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich kar umownych przewidzianych w niniejszej umowie w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należności Wykonawcy przysługujących mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.
5. Postanowienie ust. 4 niniejszego paragrafu nie będzie miało zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw przedmiotu zamówienia .
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
7. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b) niniejszego paragrafu będą naliczane do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, o której mowa w § 3 ust. 9 niniejszej umowy.

§ 7
1. Zapłata za zamówiony i dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.


§ 8
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego - Ewa Dąbrowska - p.o. Kierownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 61/88 50 644[643]

2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 9
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 10
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
6. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawca :


…………………………… ………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia