Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO.

Numer zamówienia:

350/29/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO
Numer ogłoszenia: 59811 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO - 2 pakiety. PAKIET I W zakres pakietu 1 wchodzi: 1. Dostawa urządzeń. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych typu SPLIT - ścienne. 3. Dostawa i montaż urządzenia do pomieszczenia : 3.1. Pomieszczenie 0049 - gabinet badań Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.2. Pomieszczenie 0036 - poradnia radioterapii Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.3. Pomieszczenie 6007 - serologia Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 5,00 kW. 3.4. Pomieszczenie K601, K602 - korytarz, poczekalnia punktu pobrań krwi Split 2x1, moc chłodnicza jednostek wewnętrznych po 3,50 kW. Jednostki wewnętrzne ścienne typu inwerter, układ pracy całorocznej. Pakiet 2 W zakres pakietu 2 wchodzi: 1. Dostawa urządzenia. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż precyzyjnego urządzenia klimatyzacyjnego. Urządzenie montowane w pomieszczeniu serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 5 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Zastosowane urządzenia muszą posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce. Oferent zobowiązany jest załączyć atest higieniczny PZH potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym obowiązującym na terenie Polski, przy zastosowaniu do wentylacji oraz klimatyzacji (chłodzenie, grzanie, osuszanie) pomieszczeń w budynkach mieszkalnych, komercyjnych, użyteczności publicznej, produkcyjnych, usługowych oraz załączyć deklarację zgodności CE stwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami właściwych branżowych dyrektyw UE. 2. Opis oferowanych urządzeń - szczegółowe informacje. 3. Dokument potwierdzający, że Oferent zapewnia autoryzowany serwis urządzenia wymienionego w pakiecie 2, w okresie trwania gwarancji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz. 6. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamnówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój nr 3089 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.25 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres pakietu 1 wchodzi: 1. Dostawa urządzeń. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych typu SPLIT - ścienne. 3. Dostawa i montaż urządzenia do pomieszczenia : 3.1. Pomieszczenie 0049 - gabinet badań Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.2. Pomieszczenie 0036 - poradnia radioterapii Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.3. Pomieszczenie 6007 - serologia Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 5,00 kW. 3.4. Pomieszczenie K601, K602 - korytarz, poczekalnia punktu pobrań krwi Split 2x1, moc chłodnicza jednostek wewnętrznych po 3,50 kW. Jednostki wewnętrzne ścienne typu inwerter, układ pracy całorocznej. Szczegółowy opis zawarty jest w załaczniku nr 5 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres pakietu 2 wchodzi: 1. Dostawa urządzenia. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż precyzyjnego urządzenia klimatyzacyjnego. Urządzenie montowane w pomieszczeniu serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia