Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych

Numer zamówienia:

350/55/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert pakiet nr 8 i 17

Poznań, dnia 13.07.2012
EZ/350/55/2012/955


Dotyczy: Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych EZ/350/55/2012


Wielkopolskie Centrum Onkologii w związku z uchylaniem się z podpisania umowy do ww. postępowania w pakietach 8 i 17 powołując się na art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny


PAKIET NR 8

P.P.H. AROMAX
Halina i Anna Przewoźne Spółka jawna
ul. Grodziska 46
64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 2.114,00zł netto; 2.406,42zł brutto

Termin płatności 30 dni.
Wpłynęło 5 ofert. Odrzucono 1 ofertę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty
4 P.P.H. AROMAX
Halina i Anna Przewoźne Spółka jawna
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 2.114,00zł netto; 2.406,42zł brutto

6 UNIMA Sp. z o. o.
Ul. Zdrojowa 4
65-142 Zielona Góra 2.217,70zł netto; 2.498,75zł brutto

8 GASTRO 10
Małgorzata Wojdat
Ul. H. Szafran 10
60-693 Poznań 2.936,90zł netto; 3.294,78zł brutto

9 Makro Cash and Carry Polska SA
Al. Krakowska 61
02-183 Warszawa 1.985,10zł netto; 2.251,56zł brutto

10 SALVON Sp. z o. o.
Ul. Usługowa 1
86-065 Lisi Ogon 3.611,20zł netto; 4.095,79zł brutto


Zamawiający odrzuca ofertę firmy Salvon Sp. z o. o. z siedzibą Lisi Ogon jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W toku postępowania Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie oferty o brakujące dokumenty:
1. Oświadczenie o posiadaniu atestów lub orzeczeń o dopuszczeniu do obrotu dostarczanego towaru i udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego.
2. Certyfikat HACCP lub PN-EN ISO 22000:2006 lub oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP.
Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów w wymaganym terminie, wobec czego oferta nie zawiera wymaganych dokumentów i podlega odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

PAKIET NR 17

UNIMA Sp. z o. o.
Ul. Zdrojowa 4
65-142 Zielona Góra

Całkowita wartość zamówienia wynosi 9.008,28zł netto; 9.702,88zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty
3 PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
Ul. Żołnierska 20a
62-800 Kalisz 7.347,00zł netto; 7.905,36zł brutto
4 P.P.H. AROMAX
Halina i Anna Przewoźne Spółka jawna
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 11.590,50zł netto; 12.484,74zł brutto
6 UNIMA Sp. z o. o.
Ul. Zdrojowa 4
65-142 Zielona Góra 9.008,28zł netto; 9.702,88zł brutto
8 GASTRO 10
Małgorzata Wojdat
Ul. H. Szafran 10
60-693 Poznań 9.776,25zł netto; 10.533,30zł brutto
9 Makro Cash and Carry Polska SA
Al. Krakowska 61
02-183 Warszawa 11.171,85zł netto; 12.034,50zł brutto

10 SALVON Sp. z o. o.
Ul. Usługowa 1
86-065 Lisi Ogon 9.764,87zł netto; 10.536,77zł brutto

Zamawiający odrzuca ofertę firmy Salvon Sp. z o. o. z siedzibą Lisi Ogon jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W toku postępowania Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie oferty o brakujące dokumenty:
1. Oświadczenie o posiadaniu atestów lub orzeczeń o dopuszczeniu do obrotu dostarczanego towaru i udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego.
2. Certyfikat HACCP lub PN-EN ISO 22000:2006 lub oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP.
Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów w wymaganym terminie, wobec czego oferta nie zawiera wymaganych dokumentów i podlega odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 19.07.2012r.






Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. lecznictwa


dr n. med. Józef Mazurek








Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Tel. 061 8850 644








Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr EZ/350/55/2012- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych


13.07.2012. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia