Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w układzie 9 jednostek wewnętrznych podłączonych do 1 jednostki zewnętrznej.

Numer zamówienia:

350/57/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wco.pl
________________________________________
Poznań: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w układzie 9 jednostek wewnętrznych podłączonych do 1 jednostki zewnętrznej.
Numer ogłoszenia: 108609 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w układzie 9 jednostek wewnętrznych podłączonych do 1 jednostki zewnętrznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w układzie 9 jednostek wewnętrznych podłączonych do 1 jednostki zewnętrznej. dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii. 1.1 W zakres postępowania wchodzi: 1. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń: - 1007 - powierzchnia 15,89m2 - kubatura 55,62m3 I Piętro: - 1021 - powierzchnia 16,81m2 - kubatura 53,79m3 - 1026 - powierzchnia 30,29m2 - kubatura 99,96m3 - 1028 - powierzchnia 46,99m2 - kubatura 155,07m3 - 1029 - powierzchnia 7,08m2 - kubatura 19,82m3 - 1035 - powierzchnia 9,82m2 - kubatura 31,42m3 - 1037 - powierzchnia 30,49m2 - kubatura 100,62m3 - 1039 - powierzchnia 16,82m2 - kubatura 55,51m3; II piętro: - 2021 - powierzchnia 10,30m2 - kubatura 34,51m3 ; III piętro: - 3034 - powierzchnia 16,3m2 - kubatura 57,05m3; System VRF - tylko chłodzenie. Przyjętą przez Wykonawcę moc chłodniczą jednostki zewnętrznej obsługującej jednostki wewnętrzne należy powiększyć o 20% , Zamawiający przewiduje rozbudowanie systemu w przyszłości o kolejne jednostki wewnętrzne. Jednostki wewnętrzne ścienne. Żądana temperatura w pomieszczeniach +200C. Dobór średnic rurociągów po stronie Wykonawcy. Sugerowana trasa rurociągów - korytarzem każdego piętra, odgałęzienia na poszczególne pokoje, pion instalacyjny w szachcie naprzeciw windy międzyoddziałowej, jednostka zewnętrzna w fosie na poziomie piwnicy. Komunikacja (okablowanie) pomiędzy elementami układu po stronie Wykonawcy. Zasilanie elektryczne układu po stronie Zamawiającego wg wytycznych Wykonawcy. Jednostki wewnętrzne obsługiwane za pomocą pilotów bezprzewodowych. Do oferty należy załączyć wydruk z programu doboru VRF, w którym znajdują się dane dotyczące zastosowanych jednostek zewnętrznej i wewnętrznych wraz z poborem mocy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w szczególności: - projekt wykonawczy instalacji, - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, - protokoły prób szczelności rurociągów i instalacji, -protokoły pomiaru hałasu, - protokoły pomiaru jakości izolacji oraz skuteczności zerowania lub uziemienia instalacji i urządzeń, - protokoły pomiaru skuteczności klimatyzacji, - protokoły rozruchu urządzeń, - instrukcje obsługi i dokumentację techniczno - ruchową, - protokół szkolenia personelu i obsługi. Współczynnik efektywności energetycznej sezonowej ESEER w proponowanym układzie musi być na poziomie co najmniej 5. Poziom ciśnienia akustycznego jednostki zewnętrznej nie może być wyższy niż 63dB(A) z odległości 1m. Jednostka zewnętrzna musi być wyposażona w funkcję obniżenia głośności nocnej do 45dB(A) z odległości 1m. Szczefółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamówienia uzupełniające udzielane na podstawie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp -stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 45.33.12.30-7, 45.45.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Zastosowane urządzenia muszą posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty atest higieniczny PZH potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym obowiązującym na terenie Polski, przy zastosowaniu do wentylacji oraz klimatyzacji (chłodzenie, grzanie, osuszanie) pomieszczeń w budynkach mieszkalnych, komercyjnych, użyteczności publicznej, produkcyjnych, usługowych. 2. Deklaracja zgodności CE stwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami właściwych branżowych dyrektyw UE. 3. Spis i opis oferowanych urządzeń - szczegółowe informacje zawierające karty katalogowe. 4. Do oferty należy załączyć wydruk z programu doboru VRF, w którym znajdują się dane dotyczące zastosowanych jednostek zewnętrznej i wewnętrznych wraz z poborem mocy. 5. Dokument potwierdzający, że Oferent zapewnia autoryzowany serwis urządzeń wymienionego, w okresie trwania gwarancji. 6. Złożenie projektu rozmieszczenia urządzeń klimatyzacyjnych oraz rzut kondygnacji z rozmieszczeniem urządzeń
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu V specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do przedmiotowej specyfikacji przedmiaru robót, określonego w załączniku nr 10 4. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej - zgodnie ze wzorem - załącznikiem nr 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji, z przyczyn których nie można było wcześniej przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój nr 3089 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 725 do 1430 w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

« Powrót do szczegółów zamówienia