Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa leków. Postępowanie o wartości szacunkowej pow. 200 000 EURO

Numer zamówienia:

350/53/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

12/05/2012 S91 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
PL-Poznań: Produkty farmaceutyczne
2012/S 91-150417
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 228850911
E-mail: maria.wielgus@wco.pl
Faks: +48 228850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań, POLSKA.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawa leków - 20 pakietów.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakup i dostawa leków - 20 pakietów.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1)Krótki opis
Lek Olimel N - 1op=1 worek, 200 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1)Krótki opis
1. Cisplatin 50 mg koncentrat Op=1fiolka 50 ml, op=1 fiol. - 3 000 op.
2. Cisplatin 100 mg, koncentrat Op=1fiolka 100 ml, op=1 fiol. -3 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 1
1)Krótki opis
Erbitux 100 mg/20 ml inj iv, Op=1 fiolka 1 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1)Krótki opis
Etoposid 200 mg/10 ml inj iv koncentrat, Op=1 fiolka - 2 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
1)Krótki opis
Caelyx inj iv (koncentrat) 20 mg/10 ml.
Op=1 szt., 500 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
1)Krótki opis
Doxorubicin 100 mg/50 ml fiolka roztwór do infuzji.
Op=1 fiolka 50 ml, Op=1 szt., 3 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
1)Krótki opis
1. Avastin 100 mg/4 ml,Op=1 filoka 4 ml, Op=1 fiolka` 100 op.
2. Avastin 400 mg/16 ml, Op=1 filoka 16 ml, Op=1 fiolka 50 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
1)Krótki opis
Bleocin (proszek do sporządzenia roztworów do wstrzykiwań) 15j w fiolce, Op=1 fiolka 1 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
1)Krótki opis
Methotrexat inj. 50 mg/5 ml opak/5,0 amp. 5 ml, op=5 amp. 1 400 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10
1)Krótki opis
Krem z arniki + Eris do masażu Krem, Op = 175 ml; - 300 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
1)Krótki opis
1 Endoxan, Draż 50 mg Op.= 50 szt. - 100 op.
2 Endoxan 1 000 mg inj iv opakowanie= 1 fiolka Op.= 1 szt. 6 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
1)Krótki opis
1 Carboplatin inj IV roztwór 450 mg/45 ml, Opak=1 fiolka op=1 fiolka, - 1 000 op
2 Carboplatin inj IV roztwór 150 mg/15 ml, Opak=1 fiolka op=1 fiolka - 1 000 op
3 Carboplatin inj IV roztwór 50 mg/5 ml Opak=1 fiolka op=1 fiolka - 1 000 op
Zamawiajacy wymaga aby wszystkie dawki leku były jednego producenta.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13
1)Krótki opis
Netromycin inj iv 200 mg/2 ml.
Op=1 fiolka/2 ml, op=1 fiol, 200 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33651100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14
1)Krótki opis
1. Dacarbazin 200 mg iv/im, Op=10 amp Op= 10 amp 500 op;
2. Dacarbazin 100 mg iv/im, Op=10 amp Op= 10 amp 500 op
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 15
1)Krótki opis
Leki różne - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 16
1)Krótki opis
1. Neupogen 30 000 000 j m/0,5 ml
Opak=1 amp/strzyk 0,5 ml Opak=1 amp/strzyk 0,5 ml 200 op.
2. Neupogen 48 000 000 j m/0,5 ml
Opak=1 amp/strzyk 0,5 ml Opak=1 amp/strzyk 0,5 ml 400 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 17
1)Krótki opis
1 Mivacron 20 mg/10 ml inj iv, Op=5 amp 10 ml, - 500 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33661100
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 18
1)Krótki opis
Helicid 40 mg inj iv, Op=1 fiolka, - 2 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33610000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet 19
1)Krótki opis
1. Holoxan 1 000 mg, liofilizat, Op.= 1 fiolka s subst 24 ml, op= 1 fiolka - 1 500 op.
2. Holoxan 2 000 mg, liofilizat Op.= 1 fiolka s subst 50 ml, op= 1 fiolka - 2 000 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet 20
1)Krótki opis
1. Uromitexan inj. (roztwór) 100 mg/ml Opak=15 amp. 4 ml, - 300 op.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33652100
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Numer pakietu:
1.- 93 PLN;
2.- 2 778 PLN;
3.- 4 537 PLN;
4.- 926 PLN;
5.- 6 019 PLN;
6.- 1 667 PLN;
7.- 2 361 PLN;
8.- 380 PLN;
9.- 259 PLN;
10-. 45 PLN;
11.- 1 186 PLN;
12.- 602 PLN;
13.- 37 PLN;
14.- 1 238 PLN;
15.- 8 401 PLN;
16.- 759 PLN;
17.- 347 PLN;
18.- 49 PLN;
19.- 1 759 PLN;
20.- 188 PLN.
Lub na całośc zamówienia - 33 629 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym:
— Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego,
— Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą;
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 2. Wykaz wykonanych dostaw do Zakładów opieki Zdrowotnej (szpitale, poradnie itp.) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie tych wymogów.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Oświadczenie dotyczącego oferowanych leków wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Złożenie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
350/53/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 19.6.2012 - 09:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
19.6.2012 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 19.6.2012 - 10:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
j.w.
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.5.2012
• O TED |
• Pomoc |
• Mapa witryny |
• Kontakt |
• Ważna informacja prawna

« Powrót do szczegółów zamówienia