Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/51/2012 w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Numer zamówienia:

350/51/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wco.pl
________________________________________
Poznań: DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/51/2012 w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 95903 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/51/2012 w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania. I. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Poznaniu, ul. Garbary 15, w rodzajach wyszczególnionych niżej i opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji, posiadającego ważne atesty i certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Moduł serwerowy do serwera kasetowego - BLA1 2. Moduł serwerowy do serwera kasetowego - BLA2 3. Drugi procesor do BLA2 - CPU 4. Pamięć - RAM1 5. Pamięć - RAM2 6. Pamięć - RAM3 7. Szafa serwerowa 19 o wysokości 42U - SZA 8. Przełącznik sieciowy - ETH1 9. Przełącznik sieciowy - ETH2 10. moduł do przełącznika - SFP1 11. moduł do przełącznika - SFP2 12. moduł do przełącznika - SFP3 13. moduł do przełącznika - SFP4 14. Półka dyskowa do macierzy - DX8 15. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX8HDD1 16. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX8HDD2 17. Półka dyskowa do macierzy - DX9S2_2.5 18. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD21 19. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD22 20. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD23 21. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD24 22. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD25 23. Półka dyskowa do macierzy - DX9S2_35 24. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD31 25. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy - DX9HDD32 26. Oprogramowanie do backupu - SYMAGENT1 27. Oprogramowanie do backupu - SYMAGENT2 28. Oprogramowanie do backupu - SYMAGENT3 29. Oprogramowanie Windows 2008 Server R2 Enterprise MOLP - WIN2008ENT 30. Oprogramowanie Windows 2008 Server R2 Standard MOLP - WIN2008STD 31. Oprogramowanie Licencja Windows Server CAL 2008 Device MOLP - WIN2008CAL 32. Oprogramowanie Microsoft Office 2010 Professional MOLP - OFF2010 33. Oprogramowanie Windows 7 Professional PL 32 Bit- WIN7-32 34. Oprogramowanie Windows 7 Professional PL 64 Bit- WIN7-64 35. Oprogramowanie do wirtualizacji - VMW 36. Zestaw komputerowy podstawowy- PC1 37. Zestaw komputerowy serwisowy - PC2 38. Drukarka - PRN1 39. Drukarka kolorowa duplex - PRND 40. Drukarka kodów kreskowych - PRNK 41. Drukarka kodów kreskowych - PRNO 42. Urządzenie wielofunkcyjne - UW1 43. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe duplex - UW2 44. Monitor LCD 19 cali- MON1 45. Monitor LCD 22 cali- MON2 46. Monitor LCD 23 cali- MON3 47. Laptop 13cali- LAP1 48. Laptop 15 cali- LAP2 49. Laptop 17 cali- LAP3 50. Czytnik kodów kreskowych USB - KRE1 51. Czytnik kodów kreskowych bezprzewodowy - KRE2 52. Skaner USB - SKAN Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko, wniesienie do miejsca wskazanego przez zamawiającego, uruchomienie, przeprowadzenie testu sprawności i zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie. II. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy). III. Zamawiajacy, w ramach Umowy Ramowej, zastrzega sobie prawo do zamawiania ilości wyżej wymienionego sprzętu w zależności od swoich potrzeb IV. Wartość umowy nie może przekroczyć wartośći szacunkowej podanej w §7 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 4 siwz V. Ceny netto Sprzętu i Oprogramowania podane w ofercie Wykonawcy, obowiązują przez cały okres wykonywania Umowy Ramowej i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -----------------
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
• zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
• inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał następujące certyfikaty wymagane przy dostawie sprzętu: a) Dla całości dostawy - Zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE, b) Dla komputerów (Zestaw komputerowy - PC1 oraz PC2) i notebooka, (notebook LAP1) zgodność z normą ISO9241 (ergonomia), Certyfikat GS Approval, Certyfikat Energy Star 5.0, i zostaną one udostępnione do wglądu na każdym etapie postępowania i na każde wezwanie zamawiającego w terminie 24h od wezwania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A punktu VI specyfikacji. 2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji 4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt będzie chroniony gwarancją szczegółową określoną w pkt. III. 2 - 8 specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Par. 7 ust. 2 Zmiana cen brutto Sprzętu i/lub Oprogramowania wynikająca z wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku od towarów i usług (VAT) obejmującą Sprzęt i/lub Oprogramowanie. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku od towarów i usług (VAT) obejmującą Sprzęt i/lub Oprogramowanie jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Par. 10 ust. 3 3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy Ramowej lub postanowień Umów Sprzedaży w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, w zakresie parametrów Sprzętu wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności: a. niedostępnością na rynku Sprzętu wskazanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę wynikającą z zaprzestania produkcji tego Sprzętu lub jego wycofania z rynku ; b. pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż parametry Sprzętu wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny Sprzętu. c. zmianą stawki podatku VAT w zakresie obejmującym przedmiot umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro , Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój 3089 Kancelaria - III piętro, w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiająceg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

« Powrót do szczegółów zamówienia