Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO.

Numer zamówienia:

350/49/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wco.pl
________________________________________
Poznań: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO.
Numer ogłoszenia: 88643 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO: Pakiet 1: W zakres postępowania wchodzi: 1. Dostawa urządzeń. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych typu SPLIT - ścienne. 3. Dostawa i montaż urządzenia do pomieszczenia : 3.1. Pomieszczenie 6034 - kuchenka oddziałowa Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.2. Pomieszczenie 6042 - dyżurka pielęgniarek Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.3. Pomieszczenie 6035 - dyżurka lekarska Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 3,5 kW. Pakiet 2: W zakres postępowania wchodzi: 1. Dostawa urządzenia. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż precyzyjnego urządzenia klimatyzacyjnego. Urządzenie montowane w pomieszczeniu serwerowni. Dane techniczne urządzenia: wydatek powietrza: co najmniej 7 000m3/h, moc chłodnicza całkowita i jawna : co najmniej 21kW, wyposażenie: sterownik z wyświetlaczem graficznym, awaryjne wyłączanie urządzenie poprzez sygnał z centrali p.poż., możliwość wyłączenia automatycznego urządzenia w momencie uruchomienia instalacji gaszenia pomieszczenia gazem, automatyczny restart po powrocie napięcia, filtr powietrza EU4, wentylator bezobsługowy, skraplacz wyciszony, nadstawka wentylacyjna dwustronna, nawilżacz parowy, grzałka karteru sprężarki, czujnik wody pod podłogą techniczną wraz z elektromagnetycznym zaworem odcinającym, moduł monitorowania umożliwiający monitorowanie stanu urządzenia z wykorzystaniem http i SNMP (jednocześnie), port Ethernetowy, możliwość powiadamiania o awarii poprzez pocztę elektroniczną. Wymiary klimatyzatora około 100x800x1800mm - przygotowane miejsce w pomieszczeniu. szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ---------------
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Zastosowane urządzenia muszą posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce. Dla pakietu 1 Oferent zobowiązany jest załączyć atest higieniczny PZH potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym obowiązującym na terenie Polski, przy zastosowaniu do wentylacji oraz klimatyzacji (chłodzenie, grzanie, osuszanie) pomieszczeń w budynkach mieszkalnych, komercyjnych, użyteczności publicznej, produkcyjnych, usługowych. 2. Deklaracja zgodności CE stwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami właściwych branżowych dyrektyw UE - dla pakietu 1 i pakietu 2. 3. Opis oferowanych urządzeń - szczegółowe informacje. 4. Dokument potwierdzający, że Oferent zapewnia autoryzowany serwis urządzenia wymienionego w pakiecie 2, w okresie trwania gwarancji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu V specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz. 6. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój nr 3089 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 725 do 1430.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych typu SPLIT - ścienne. 3. Dostawa i montaż urządzenia do pomieszczenia : 3.1. Pomieszczenie 6034 - kuchenka oddziałowa Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.2. Pomieszczenie 6042 - dyżurka pielęgniarek Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 2,50 kW. 3.3. Pomieszczenie 6035 - dyżurka lekarska Split 1x1, moc chłodnicza jednostki wewnętrznej 3,5 kW. Jednostki wewnętrzne ścienne typu inwerter, układ pracy całorocznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzenia. 2. Montaż i uruchomienie kompletnej instalacji. Dostawa i montaż precyzyjnego urządzenia klimatyzacyjnego. Urządzenie montowane w pomieszczeniu serwerowni. Dane techniczne urządzenia: wydatek powietrza: co najmniej 7 000m3/h, moc chłodnicza całkowita i jawna : co najmniej 21kW, wyposażenie: sterownik z wyświetlaczem graficznym, awaryjne wyłączanie urządzenie poprzez sygnał z centrali p.poż., możliwość wyłączenia automatycznego urządzenia w momencie uruchomienia instalacji gaszenia pomieszczenia gazem, automatyczny restart po powrocie napięcia, filtr powietrza EU4, wentylator bezobsługowy, skraplacz wyciszony, nadstawka wentylacyjna dwustronna, nawilżacz parowy, grzałka karteru sprężarki, czujnik wody pod podłogą techniczną wraz z elektromagnetycznym zaworem odcinającym, moduł monitorowania umożliwiający monitorowanie stanu urządzenia z wykorzystaniem http i SNMP (jednocześnie), port Ethernetowy, możliwość powiadamiania o awarii poprzez pocztę elektroniczną. Wymiary klimatyzatora około 100x800x1800mm - przygotowane miejsce w pomieszczeniu. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia