Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa przeciwciał do cytometrii przepływowej, WB i IHC.

Numer zamówienia:

350/46/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w word

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.


DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr EZ/350/46/2012.

Zakup i dostawa przeciwciał do cytometrii przepływowej, WB i IHC.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500
fax. 61/8 52 19 48
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia
tel 61/88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698
godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.25 do 15.00
www.wco.pl mailto: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą.
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki.
 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 7 ustawy.
 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy – załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
 Wymagany przez Zamawiającego termin płatności wynosi 30 dni.
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości asortymentu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia – art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, na okres nie dłuższy niż 3 lata z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy.
 Wymagany termin realizacji dostawy zamówienia – określony w pkt. IV.
 W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie określonym w pkt. IV określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
 Rabaty naturalne nie będą uwzględniane.
 Wykonawca jest zobowiązany do podania na fakturze:
• terminu ważności oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z datą ważności na opakowaniu . Wyrób medyczny powinien posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy.

III. Opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa przeciwciał do cytometrii przepływowej, WB i IHC

1. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33696500-0- odczynniki laboratoryjne

2. Ogólne założenia wyjściowe.
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa przeciwciał do cytometrii przepływowej, WB i IHC

2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do Specyfikacji
2.2. Inne warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

Warunki graniczne realizacji przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości / terminu ważności i rękojmi na oferowane wyroby medyczne przez okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia przekazania wyrobów medycznych do użytkowania i podpisania protokołu odbioru/faktury.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
1. umowa na okres 12 miesięcy,
2. dostawy sukcesywne zgodnie z zapotrzebowaniem bieżącym i składanymi zamówieniami częściowymi - telefonicznie lub faxem,
3. termin dostawy max do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia,
4. w ofercie należy przedstawić termin realizacji zamówienia,
5. dostawy w godzinach 7:30 do 14:30 do Magazynu Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1)
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
• posiadania wiedzy i doświadczenia;
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
• sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
• Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
• W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
• Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
• Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
• Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
• Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa:
1). w pkt 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

B. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 2) punktu VI niniejszej specyfikacji.
2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą cenę przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
3) Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 5. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
4 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
10 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.


VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.25 - 15.00.

Wszelką korespondencje należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61- 855 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3.

W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem i pocztą), informacji o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub kopii odwołania do Prezesa UZP, Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.

SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt.3 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie, na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- pod względem merytorycznym – dr Wiktoria Suchorska tel 61/ 88 50 958 lub dr Maciej Wiznerowicz tel. 61/88 50 559,
- pod względem formalnym– Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia: Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, Katarzyna Witkowska, zaopatrzenie@wco.pl; [tel. 61/ 88 50 643, 61/88 50 644, 61/88 50 911 fax 61/ 88 50 698.

VIII. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

IX. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O - RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
9. Każda strona oferty wraz z załącznikami winna być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a ta parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
10. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
11. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. W sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
12. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
13. Składanie ofert.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 46/2012 – przeciwciała do cytometrii przepływowej, WB i IHC.
Nie otwierać przed ..................................
/data otwarcia ofert/.

b) Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
c) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 13 a i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 46/2012 – przeciwciała do cytometrii przepływowej, WB i IHC Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro w STARYM BUDYNKU), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.04.2012 r. do godz. 900.
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2012 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego - Rotunda, parter pokój nr 001.
• Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
• Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
• W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
• Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XI. Opis sposobu obliczenia ceny
• Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
• Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
• Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
• Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
• Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 4 i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
• Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
• Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe – w zakresie podanym poniżej,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
i o dokonanych poprawkach zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

• Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.


XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

1. Kryteria oceny ofert

Kryteria:
 Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ilość punktów w kryterium „cena” wyliczona zostanie wg wzoru:
Cena najniższa z ofert ważnych
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena z oferty badanej

C - ilość uzyskanych punktów

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Wykonawca w formularzu cenowym wpisuje nazwę handlową proponowanego artykułu stanowiącego odpowiednik podanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
b) Wykonawca określi cenę poprzez wypełnienie rubryk w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Należy podać cenę netto i brutto uwzględniając szacunkową ilość. Pakiet należy podsumować podając sumę cen netto, co dawać będzie wartość całkowitą netto. Wartość całkowita brutto winna być obliczona w następujący sposób:
Wartość całkowita netto + podatek VAT (wartość całkowita netto +8% lub +23%) = wartość całkowita brutto.


XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 5 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w niżej określonym przypadku:
1. zmiany stawki podatku
2. zmian cen urzędowych
3. zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących towar importowany
4. waloryzacji cen

XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).

XVII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

XVIII. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XX. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXI. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt. VII niniejszej specyfikacji.

XXII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.
XXIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXIV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXV. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.


Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia …………………..

_____________________________________
/podpis/
Załącznik nr 1 do specyfikacji



................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................
Przedmiot oferty: przeciwciała do cytometrii przepływowej, WB i IHC
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: zakup i dostawę odczynników chemicznych do analiz genetycznych dla pracowni Genetyki Nowotworów
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:
2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.


3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
4. Dostawy sukcesywne w terminie...................................dni roboczych, od złożenia zamówienia telefonicznie lub za pomocą fax-u, przez okres 12 miesięcy.
5. Termin gwarancji/ważności oferowanego materiałów do diagnostyki, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ….........................m-cy
6. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
7. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 12 miesięcy.
8. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.

9. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.

10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.

…………………, dn. ……………….

…………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 2 do specyfikacji
…………………………………………….
(pieczęć wykonawcy )


Formularz cenowy [wzór]
Lp. Rodzaj/typ odczynnika Nazwa handlowa Nazwa alternatywna Klon Reaktywność Zastosowanie Wielkość opakowania Ilość MPK Cena jedn. netto
(zł.) Stawka VAT w % Cena jedn. brutto
(zł.) Wartość netto (zł.) Wartość brutto (zł.)
1
itd
Razem



………………….., dn. ………………
(miejscowość)

……………………………………………………….
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy




Załącznik nr 3 do specyfikacji

…………………………………………….
(pieczęć wykonawcy )
OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na: przeciwciała do cytometrii przepływowej, WB i IHC
1. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 co oznacza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, który mówi, iż:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
4 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
10 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1 do 4 ustawy o zamówieniach publicznych.
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.


..........................,dn....................
…………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy


Załącznik nr 4 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/46/2012.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,

a
________________________________z siedzibą____________________________________,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: _____________________________________ prowadzącym działalność gospodarczą jako:_________________________________, zarejestrowaną/ym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą/ym numer NIP: _____________ oraz numer REGON: _________________ zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:

.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:


§1

1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/46/2012 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
2. Chwilą zawarcia niniejszej umowy jest moment jej podpisania przez ostatnią ze stron.

§2

Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§3

5. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa ……………………………….. w opisanych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w okresie 12 miesięcy tj. od dnia ................... do dnia ......................... Odczynniki wchodzące w skład niniejszej umowy zwane będą w dalszej części niniejszej umowy „Odczynnikami”.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Odczynników w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
7. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Odczynnikami, które są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Odczynników:
a) sukcesywnie w terminie ..........................dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem.;
b) w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie,
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości zamawianych Odczynników oraz częstotliwości dostaw, z zastrzeżeniem nieprzekraczania łącznej ilości poszczególnych rodzajów Odczynników objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy, wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Odczynników na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego- magazynu WCO. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tychże podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowych dostaw zamówionych Odczynników, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczane przez Wykonawcę Odczynniki oznaczone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W razie dostarczenia Odczynników oznaczonych niezgodnie z wymogami określonymi w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% wartości tych Odczynników.
12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć terminowe dostawy również w przypadku braku zamówionych przez Zamawiającego Odczynników w magazynie Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji danego Odczynników lub w przypadku, gdy dany Odczynniki zostały wycofane z obrotu.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, wskazanym w ust. 4 pkt a) niniejszego paragrafu (......... dni roboczych od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) zamówionego Odczynników, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionego i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Odczynników u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kwoty, o której mowa w zdaniu poprzednim w terminie 14 dni od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
14. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczanych Odczynników nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
15. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Odczynniki o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych Odczynników. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Odczynników z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
16. Strony zgodnie postanawiają, że okres gwarancji/ważności dostarczanych przez Wykonawcę Odczynników jest równy określonemu przez producenta okresowi przydatności tych Odczynników do stosowania,.
17. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonych Odczynników. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w przeciągu 7 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności dostarczonych Odczynników, o którym mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu.
18. W razie stwierdzenia, że dostarczone Odczynniki mają wady, w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwych Odczynników na Odczynniki wolne od wad – w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnej reklamacji, przesłanej przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną.
19. Nieuzasadnione odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji, o której mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu może zostać potraktowane jako podstawa do rozwiązania niniejszej umowy z winy Wykonawcy i wywołać skutek w postaci powstania po stronie Wykonawcy obowiązku zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt c) niniejszej umowy.
20. W przypadku odrzucenia reklamacji Zamawiający ma prawo wystąpić do właściwego organu, urzędu lub innej instytucji, w celu uzyskania ekspertyzy w zakresie jakości i właściwości Odczynników dostarczonych przez Wykonawcę oraz ich zgodności z wymogami przewidzianymi przepisami prawa oraz określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, wszelkie koszty związane z uzyskaniem ekspertyzy ponosić będzie Wykonawca, który zobowiązany będzie do ich zwrotu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
21. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Odczynników i żądania ich wymiany na Odczynniki wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Odczynników niewłaściwej jakości lub niezgodnych z wymogami, o których mowa w ust. 17 niniejszego paragrafu,
b) dostarczenia Odczynników niezgodnych z zapotrzebowaniem lub zamówieniem.
22. Zamawiający może także odmówić przyjęcia dostarczonych przez Wykonawcę Odczynników, w przypadku ich dostarczenia przez Wykonawcę z opóźnieniem przekraczającym 4 dni robocze od dnia wskazanego w ust. 4 pkt a), w szczególności w przypadku wcześniejszego dokonania Zakupu Interwencyjnego.
23. Po przyjęciu dostarczonych Odczynników, Zamawiający w miarę możliwości rozpakowuje dostarczoną partię Odczynników. W trakcie czynności rozpakowywania Zamawiający dokonuje badania ilościowo – asortymentowego, jak również sprawdzenia, czy dostarczona partia Odczynników jest wolna od widocznych wad fizycznych lub jakościowych. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.
24. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę Odczynniki powinny mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Ponadto do wszystkich dostarczanych przez Wykonawcę Odczynników winny być dołączone świadectwa kontroli jakości. W razie dostarczenia Odczynników oznaczonych niezgodnie z wymogami określonymi w zdaniu poprzedzającym lub w razie niedostarczenia wraz z Odczynnikami świadectwa kontroli jakości, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% wartości tych Odczynników.
25. Wykonawca wraz z dostarczonymi Odczynnikami zobowiązuje się dostarczyć ulotki w języku polskim, zawierające niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika. W razie niedostarczenia wraz z Odczynnikami ulotek, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% wartości tych Odczynników.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną dostarczonych Odczynników.
27. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Do odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi stosuje się przepisy ustawy – Kodeks cywilny.
§ 4

1. Całkowita wartość Odczynników, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Odczynników), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Wykonawca gwarantuje stałość cen Odczynników przez okres 12 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu.
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Odczynników wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Odczynniki, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Odczynników,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Odczynniki importowane,
4. Zmiany wartości (cen) Odczynników wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania, w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, całej ilości asortymentu Odczynników wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 145 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, o 24 miesiące, począwszy od końcowego dnia okresu, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku, gdy ilość Odczynników wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie zostanie wyczerpana w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
3. Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć trzech lat od dnia jej zawarcia.
4. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 6

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
a) pierwszego opóźnienia w dostawie zamówionych Odczynników Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.
b) drugiego opóźnienia w dostawie oraz każdego kolejnego opóźnienia w dostawie zamówionych Odczynników Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,3% niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.
c) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Odczynników lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 % łącznej wartości netto Odczynników, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
d) odstąpienia od niniejszej umowy przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. c) niniejszego ustępu
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich kar umownych przewidzianych w niniejszej umowie w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.
5. Postanowienie ust. 4 niniejszego paragrafu nie będzie miało zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw Odczynników.
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
7. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b) niniejszego paragrafu będą naliczane do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, o której mowa w § 3 ust. 9 niniejszej umowy.

§ 7

1. Zapłata za zamówione i dostarczone Odczynniki nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
§ 8

1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego - …………………………………….
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 9

1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę Odczynników, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Odczynników w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 10
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
6. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca :

…………………………… ………………………………




Załącznik nr 5 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę /nie powierzę* podwykonawcom.


* Niewłaściwe skreślić.

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
..........................., dn..............................
………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy




Załącznik nr 6 do specyfikacji



OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
LISTA PRZECIWCIAŁ dla TG, PIN, PGN 2012
Rodzaj/typ odczynnika Nazwa handlowa Nazwa alternatywna Klon Reaktywność Zastosowanie Wielkość opakowania Ilość MPK

przeciwciało Anti-Histone H3 (trimethyl K9); ChIP Grade H3K9me3 human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H3 (acetyl K9); ChIP Grade H3K9ac human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H3 (trimethyl K27); ChIP Grade H3K27me3 human, mouse Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H3 (acetyl K27); ChIP Grade H3K27Ac human, mouse Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H3 (trimethyl K4); ChIP Grade H3K4me3 human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H3 (trimethyl K36); ChIP Grade H3K36me3 human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-Histone H4 (trimethyl K20); ChIP Grade H4K20me3 human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało Anti-KMT1E SETDB1 human, mouse Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunocytochemia, 100 µg 1 TG
przeciwciało anti-Sox-17 Sox-17 (V-20) human, mouse, rat Immunoprecypitacja chromatyny, western blotting, immunohistochemia, 200 ug 1 TG
przeciwciało anti-HLA-A,B,C (APC-conjugated) - G46-2.6 human cytometria przepłwowa 100 tests 1 TG
przeciwciało anti-tubulin beta III TUJ1 mammalian immunoprecypitacja, immunohistochemia, westerm blotting 250ug 4 TG
przeciwciało anti-GFAP 52 human, mouse, rat, chicken immunohistochemia, western blotting 150ug 2 TG
przeciwciało anti-beta catenin β-Catenin 14 human, mouse, rat, chicken, dog immunoprecypitacja, western blotting, immunohistochemia 150ug 2 TG
przeciwciało anti-MyoD MyoD MoAb 5.8A human, mouse, rat, chicken western blotting, immunohistochemia 100ug 2 TG
przeciwciało anti-nestin Nestin Rat401 rat western blotting, immunohistochemia, cytometria przepływowa 100ug 2 TG
przeciwciało anti-tyrosine hydroxylase TH TOH A1 rat immunohistochemia 100ug 2 TG
przeciwciało anti-tyrosine hydroxylase TH mammalian western blotting 10ug 2
przeciwciało anti-Notch1 Notch1 mN1A mouse, reported human western blotting, immunohistochemia, ELISA 100ug 2 TG
przeciwciało anti-alpha smooth muscle Actin AAT6, ACTA, ACTA2 1A4 Mouse, Rat, Human, Pig western blotting, immunohistochemia, ELISA 500ul 2 TG
przeciwciało Anti-alpha 1 fetoprotein AFP antibody Mouse, Rat, Human immunohistochemia, western blotting 100 µl 2 TG
przeciwciało anti-Oct4 Oct4 Mouse, Rat, Cow, Human, Pig immunohistochemia, western blotting, cytometria przepływowa 100 ug 8 TG
przeciwciało anti-SOX2 SOX2 Mouse, Rat, Chicken, Human, Zebrafish, Quail, Rainbow Trout western blotting 100ug 10 TG
przeciwciało anti-Nanog Nanog Mouse, Human, Monkey western blottnig, immunocytochemia, immunofluorescencja 20ug 10 TG
przeciwciało anti-KAP1 KAP1 Mouse, Human western blottnig, immunocytochemia, immunofluorescencja 50 ug 10 TG
przeciwciało anti-TRA-1-81 Tra-1-81 clone Tra-1-81 (IgM) human western blotting, flow cytometry, immunofluorescence,immunoprecipitation, immunohistochemistry 100 ug 7 TG
przeciwciało rabbit anti Oct4 affinity purified polyclonal antibody Oct4 human, mouse western blotting, immunohistochemistry, immunocytochemistry 100 ug 14 TG
przeciwciało monoclonal anti human/mouse SSEA-1 SSEA-1 MC-480 human, mouse flow cytometry, immunohistochemistry, immunoprecipitation 100 ug 10 TG
przeciwciało monoclonal anti human/mouse SSEA3 SSEA-3 MC-631 human, mouse flow cytometry, immunohistochemistry, immunoprecipitation 100 ug 10 TG
przeciwciało anti Tra-1-60 Tra-1-60 clone Tra-1-60 human immunofluorescence, western blotting, immunoprecipitation, immunohistochemistry, flow cytometry 100 ug 9 TG
przeciwciało alexa fluor 647 mouse anti-Sox2 Sox2 245610 human bioimaging 500 ul 5 TG
przeciwciało Dy-light 549-conjugated AffiniPure F(ab') fragment goat anti mouse IgM mouse 1 mg 5 TG
przeciwciało Dy-light 594-conjugated AffiniPure F(ab') fragment goat anti rabbit IgG (H+L) rabbit 1mg 5 TG
przeciwciało Dy-light 488-conjugated AffiniPure F(ab') fragment goat anti mouse IgG (H+L) mouse 2 mg 5 TG
przeciwciało Dy-light 594-conjugated AffiniPure F(ab') fragment goat anti rat IgM, u chain speciffic rat 1 mg 5 TG
przeciwciało Alexa Fluor 488-conjugated AffiniPure donkey anti goat IgG, goat 1 mg 5 TG
przeciwciało PE mouse anti-human Tra-1-60 antigen Tra-1-60 Tra-1-60 human flow cytometry 2 ml 3 TG
przeciwciało Alexa fluor 647 mouse IgG1 k isotype control mopc-21 human flow cytometry 500 ul 2 TG
przeciwciało PE mouse IgG1 k isotype control mopc-21 human flow cytometry, intracellular control 0,1 mg 2 TG
przeciwciało PE mouse IgM, k isotype control g155-228 human flow cytometry 2 ml 2 TG
przeciwciało anti-human Nanog antibody Nanog human western blotting, immunocytochemistry, direct ELISA 50 ug 12 TG
przeciwciało SSEA4, Mouse Monoclonal Antibody - UNCONJ SSEA4 human, nouse immunofluorescence, flow cytometry 100 ug 5 TG
przeciwciało-kit Human pluripotent stem cell sorting and analysis kit human flow cytometry 50 tests 4 TG
przeciwciało-kit Human pluripotent stem cell transcription factor analysis kit human flow cytometry 50 tests 6 TG
przeciwciał-kit Mouse pluripotent stem cell transcription factor analysis kit mouse flow cytometry 50 tests 4 TG
przeciwciało anti-nestin polyclonal antibody Nestin human Western blotting, immunohistochemistry, immunocytochemistry 50 ul 8 TG
przeciwciało Anti-Actin, smooth muscle γ & α actin SMA CGA7 Ch, H, Mk, R, Rb WB, IH, IH(P) 100 ul 4 TG
przeciwciało Anti-Tyrosine Hydroxylase TH H, R, M, Fe, Ft, Sqd, Dr, Ml ELISA, IF, IH, IH(P), IP, WB 100 ul 4 TG
przeciwciało Anti FOXA2 FOXA2 human, mouse, rat immunocytochmistry 100 ug 3 TG
przeciwciało Anti-Tubulin, beta, Tuj1 clone KMX-1 A, H, M, R IC, WB 50 ug 4 TG
przeciwciało anti SOX17 SOX17 human, mouse ELISA, FC, IF, IH, IC, WB 100 ul 4 TG
przeciwciało anti-desmin Desmin clone Y66 human WB, IH, IC, IH (P) 100 ug 4
przeciwciało HNF-1b HNF-1b 25 M,D,H,R WB, IF 150ug 3 TG
przeciwciało PE Mouse Anti-Human CD24 Heat Stable Antigen Homologue (HAS); Ba-1; CD24A Mouse IgG2a, κ QC Testing: Human flow cytometry 20 ul/ 100 tests 3 TG
przeciwciało anty-beta tubulina 5h1 human, mouse, rat, bovine IC, WB, IH, BI 0,1 mg 4 TG
przeciwciało APC Mouse Anti-Human CD44 Pgp-1, H-CAM, Ly24 G44-26 (also known as C26) QC Testing: Human flow cytometry 20 ul/ 100 tests 3 TG
przeciwciało APC Mouse IgG2b κ Isotype Control 27-35 Flow Cytometry 100 tests 3 TG
przeciwciało anti-microtubule-associated protein 2 MAP2 H, M, R ELISA, IC, IH, WB, IH(P) 100ul 4 TG
przeciwciało PE Mouse IgG2b κ Isotype Control G155-178 Flow Cytometry 100 tests 3 TG
przeciwciało Purified mouse anti-GFAP 52/GFAP H,C, M, R WB, IF, IH 150 ug 3 TG
przeciwciało Anti-Myosin Heavy Chain A4.1025 H, R, M, Zebrafish, Dr, Rb IH, WB 200 µL 3 TG

przeciwciao Anti-Actinin, α at6/172 human IF, IP, WB 100ul 4 TG
przeciwciało Anti-Troponin I, a.a. 87-93, clone C5 B, Ch, H, M, Rb, F, Fg ELISA, WB 100 µg 4 TG
przeciwciało Anti-Troponin T, clone 2G3 human ELISA, WB 100 µg 4 TG
przeciwciało Anti-Creatine Kinase MB antibody CK1 human ELISA, RIA 100 µg 4 TG
przeciwciało anti-LINE1 (H-110) human WB, IF 200ug 2
przeciwciało anti-carbonic anhydrase Human IHC-P 2 ZIN
przeciwciało anti-PARP Human IHC-P 2 ZIN
przeciwciało anti-ERCC1 Human IHC-P 2 ZIN
przeciwciało Brca1 Human IHC-P 2 ZIN
odczynnik Basement Membrane Matrix, Growth Factor Reduced (GFR), Phenol Red-free matrigel nie dotyczy nie dotyczy hodowla komórkowa 10ml 20 TG
przeciwciało Goat polyclonal Secondary Antibody to Rabbit IgG - H&L (HRP) Western blotting, immunohistochemia 1mg 3 TG
przeciwciało Goat polyclonal Secondary Antibody to Mouse IgG3 - heavy chain (HRP) Western blotting, immunohistochemia 1mg 2 TG
przeciwciało Anti-alpha Tubulin antibody - Loading Control Rabbit polyclonal to alpha Tubulin - Loading Control TUBa human, mouse, rat Western blotting, immunohistochemia 100ug 3 TG
przeciwciało Anti-beta Actin antibody - Loading Control Rabbit polyclonal to beta Actin - Loading Control ACTb human, mouse,rat Western blotting, immunohistochemia 100ug 3 TG
przeciwciało Goat polyclonal Secondary Antibody to Rabbit IgG - H&L (HRP) Western blotting, immunohistochemia 1mg 3 TG
przeciwciało Goat polyclonal Secondary Antibody to Mouse IgG3 - heavy chain (HRP) Western blotting, immunohistochemia 1mg 2 TG
Anti-alpha Tubulin antibody - Loading Control Rabbit polyclonal to alpha Tubulin - Loading Control TUBa human, mouse, rat Western blotting, immunohistochemia 100ug 3 TG
Anti-beta Actin antibody - Loading Control Rabbit polyclonal to beta Actin - Loading Control ACTb human, mouse,rat Western blotting, immunohistochemia 100ug 3 TG
FACS FLOW FACS nie dotyczy nie dotyczy FC: Aria, Diva 20l 30 TG, PRB
przeciwciało ECL Anti-mouse IgG, peroxidase-linked species specific F(ab')2 fragment (from sheep) WB 1 ml 3 TG
przeciwciało ECL Rabbit IgG, HRP-Linked F(ab')2 Fragment (from donkey) WB 1 ml 3 TG
przeciwciało ECL Rat IgG, HRP-Linked F(ab')2 Fragment (from goat) WB 1 ml 1 TG
przeciwciało Anti-PCNA antibody Mouse, Rat, Hamster, Human, Zebrafish, Marmoset (common), Apteronotus leptorhynchus IHC-Fr, IP, WB, IHC-P, ICC/IF 1 ml 2 TG
przeciwciało anti-Nanog Nanog Mouse, Human, Monkey western blottnig, immunocytochemia, immunofluorescencja 20ug 3 PGN
przeciwciało Nanog rabbit mAb Nanog Ms, Hu, Mk CC, WB, IHC-P, ICC/IF 100 µl at 0.2mg/ml 1 PIN
przeciwciało P-JAK2 Phospho-Jak2 (Tyr1007/1008) Rabbit mAb JAK-2 Ms,Hu WB 100 ul 1 PIN
przeciwciało Jak2 (D2E12) XP® Rabbit mAb JAK-2 Ms,Hu WB 300 ul 1 PIN
przeciwciało P-Stat3 (Y-705) (D3A7) XP® Rabbit mAb STAT3 Ms, Hu, WB 300 ul 1 PIN
przeciwciało Stat3 C-20 STAT3 Ms, Hu, WB 1 PIN
przeciwciało β-Actin (C4) HRP β-Actin Ms, Hu, WB 200 µg/ml 1 PIN
przeciwciało Anti-Microphthalmia (Ab-1) Mouse mAb (C5) Mitf Ms, Hu, Flow Cyt, WB, IP 50 µl at 1mg/ml 1 PIN
przeciwciało goat anti-rabbit IgG-HRP Rb WB 200 µg/0.5 ml 1 PIN
przeciwciało (Mouse BD Fc Block™) CD16/CD32 Flow Cyt 0,1 mg 1 PIN
odczynnik Zenon® Alexa Fluor® 488 mouse IgG Labeling Kit *50 labelings* Flow Cyt 1 kit 1 PIN
odczynnik zmiana nr kat Annexin V Apoptosis Detection Kit PE Flow Cyt 200 tests 1 PIN
odczynnik BD Cytofix/Cytoperm Plus Kit (with BD GolgiStop) Flow Cyt 250 tests 1 PIN
przeciwciało mouse anti-human c-myc human western blot 150ug 2 PGN
przeciwciało mouse anti-p21 human western blot 0,1 mg 2 PGN
magnetic beads CD133 MicroBead Kit AC133 mouse IgG1 human sortowanie kit 1 PGN
magnetic beads CD44 MicroBead mouse IgG1 human sortowanie 100 testów 1 PGN
przeciwciało CD133/2 (293C3) - PE 293C3 Mouse IgG2b human FC 100 testów 1 PGN
przeciwciało CD44 (DB105) - PE DB105 mouse IgG1 human FC 100 testów 1 PGN
odczynnik BSA Stock Solution FC 6x75 ml 1 PGN
FACS FLOW FACS nie dotyczy nie dotyczy FC: Aria, Diva 20l 15 PIN, PC,PGN,
przeciwciało CK15 antibody (FITC) anti-AI528832 antibody, anti-CK15 antibody, polyclonal Human, Mouse, Rat, Rabbit, Cow, Chicken, Dog, Horse FC 100ug 2 PGN
przeciwciało Anti-Cytokeratin 19 antibody [SB39g] (FITC) CK-19 monocloinal SB39g human WB, ELISA, Flow Cyt, IHC-Fr 100 µg 2 PGN
kolumny MS Columns sortowanie 25 sztuk 2 PGN
separator MiniMACS Separator sortowanie 1 PGN
magnetic beads/ przeciwciało CD326 (EpCAM) MicroBeads + CD326 (EpCAM)-PE, human human sortowanie/FC 1 kit 1 PGN
odczynnik Hoechst 33342 Solution Hoechst Stain, Hoechst Dye, DNA Content Counterstain FC 5ml 1 PGN
przeciwciało Rabbit Anti-ALDH1A1 Polyclonal Antibody, PE ALDH1A1, ALDH1, MGC128391, Human, Mouse, Rat, Cow, Horse, Sheep, Dog, Rabbit, Chicken FC, IF 100ug 1 PGN
przeciwciało CD133/2 (293C3) - PE 293C3 Mouse IgG2b human FC 100 testów 1 PGN
przeciwciało CD44 (DB105) - PE DB105 mouse IgG1 human FC 100 testów 1 PGN
przeciwciało CD24-PE, human 32D12 Mouse IgG1 human FC 100 testów 1 PGN
przeciwciało Rabbit Anti-ALDH1B1 Polyclonal Antibody, PE polyclonal Human, Mouse, Rat, Pig, Cow, Dog, Rabbit FC, IF 100ug 1 PGN
przeciwciało Anti-CDCP1 - PE Labeled Monoclonal Antibody CUB1 human FC 50 tests 1 PGN
przeciwciało nestin (10c2): Antibody: 10c2 human western blot 200ug/ml 1 PGN
odczynnik Annexin V : FITC Apoptosis Detection Kit I human 100 testów 1 PGN
przeciwciało MHC class I (W6/32) Antibody human FC 200ug 1 PGN
przeciwciało anti-HIF1 alpha antibody mgc3 Cow, Human, Pig EMSA, Gel supershift assays, IF, IP, WB, IHC-P 100 ul 2 PIN
przeciwciało anti-HIF2 alpha antibody polyclonal Rat, Human WB, ICC/IF, IHC-P 100 ug 1 PIN
przeciwciało anti-LKB1 antibody Ley 37D/G6 Mouse, Human WB, ELISA, ICC/IF, IHC-P 100 ug 2 PIN
przeciwciało anti-S6K antibody E175 Mouse, Rat, Human WB, IHC-P, IP 100 ul 1 PIN
przeciwciało anti-AMPK alpha 1 + AMPK alpha 2 antibody polyclonal Mouse, Rat, Human IHC-Fr, ICC/IF, WB, ELISA, IHC-P 100 ug 1 PIN
przeciwciało anti-ERK1 + ERK2 antibody MAPK-YT Mouse, Rat, Cow, Human, Saccharomyces cerevisiae, Fruit fly (Drosophila melanogaster) ICC/IF, ELISA, WB, IP, IHC-P 50 ul 1 PIN
przeciwciało anti-FOXP3 antibody 236A/E7 Human, Cynomolgus Monkey, Rhesus monkey Flow Cyt, IHC-P, IHC-Fr, WB, IF 250 ug 2 PIN
przeciwciało anti-PD1 antibody NAT Human IHC-Fr, WB, ICC/IF, IP, IHC-P 100 ug 2 PIN
przeciwciało anti-CD274 antibody anti-B7-H1 polyclonal Human IHC-P 7 ml (prediluted) 2 PIN
przeciwciało anti-beta catenin β-Catenin 14 human, mouse, rat, chicken, dog immunoprecypitacja, western blotting, immunohistochemia 150ug 1 PGN
przeciwciało anti-Oct4 Oct4 Mouse, Rat, Cow, Human, Pig immunohistochemia, western blotting, cytometria przepływowa 100 ug 2 PGN

« Powrót do szczegółów zamówienia