Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odczynnika izotopowego γ [P23] ATP

Numer zamówienia:

350/42/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Informacja o złożonych pytania

Poznań, dn. 11.04.2012r
EZ/350/42/2012/479

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu.

Dotyczy przetargu nieograniczonego zakup i dostawa odczynnika izotopowego γ [P23] ATP
Nr 350/42/2012
Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły niżej podane pytania do wymienionego w tytule przetargu:

Niniejszym wnosimy nasze uwago do projektu umowy:
1) w § 3 ust. 9 umowy prosimy o wprowadzenie słów: "- z jego wyłącznej winy -" po słowach: "gdy Wykonawca", dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)", wykreślenie całego zapisu, który znajduje się w nawiasie oraz zastąpienie liter "ego" literami "ych" w słowie "zamówionego";
2) W § 3 ust.1 umowy jak również konsekwentnie w pozostałych zapisach umowy prosimy o zastosowanie liczby pojedynczej ponieważ przedmiotem postępowania jest dostawa jednego produktu.

3) w § 3 ust. 4 a) umowy prosimy o wykreślenie słowa "telefonicznie";

4) w § 3 ust. 5 umowy prosimy o usunięcie zapisu „co do częstości dostaw”, w związku z cyklem produkcyjnym nie ma możliwości częstszej dostawy niż raz na tydzień.

5) W § 3 ust. 11 w związku z ust. 12 - prosimy o prosimy o usunięcie zdania drugiego. Odczynniki ma krótszy okres ważności niż 12 miesięcy.

6) W § 3 ust.14 umowy prosimy o zastąpienie słowa: "otrzymania" słowami "uznania przez niego” oraz termin „ 3 dni robocze” na „ z najbliższej produkcji po dacie uznania reklamacji”;

7) W § 3 ust 15 umowy prosimy o przeniesienie słów; "przez Wykonawcę" przed słowo "odrzucenie";

8) W § 3 ust. 17 umowy prosimy o wprowadzenie słów: "- w terminie 14 dni od ich dostarczenia -" po słowach: "wolne od wad"; oraz o sprawdzenie zasadności przywołania ust.17

9) W § 3 ust.18 umowy prosimy o dodanie liter "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)"

10) W § 3 umowy prosimy o wykreślenie zdania trzeciego w punkcie 20, całego ustępu 21 ( nie dostarczamy certyfikatów w jeżyku polskim do tego produktu) oraz ustępu 22;

11) W § 4 ust.3 umowy prosimy o się wykreślenie punktu d);

12) w § 4 umowy prosimy o wykreślenie ustępów 5-8 (nie dotyczą nas) i 9 jest już w § 7 ust.2;

13) W § 5 ust. 1 umowy prosimy o wykreślenie słowa "w szczególności";

14) W § 5 umowy prosimy o wykreślenie ustępu 2 i 3;

15) w § 6 ust.1 a) umowy prosimy o zastąpić pierwsze dwa słowa słowami: "pierwszej zwłoki", dodanie słów: "- powstałej z winy Wykonawcy -" po słowach: "zamówionych Odczynników" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";

16) w § 6 ust.1 b) umowy zaleca się zastąpić pierwsze dwa słowa słowami: "drugiej zwłoki", zastąpienie słów: "każdego kolejnego opóźnienia" słowami: "każdej kolejnej zwłoki", dodanie słów: "- powstałej z winy Wykonawcy -" po słowach: "zamówionych Odczynników", zastąpienie słowa "opóźnienia" słowem "zwłoki" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";

17) 17.) w § 6 ust. 1 c) umowy zaleca się wykreślenie słów: "zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności" oraz zastąpienie litery "e" literą "a" w słowie "zaprzestanie";

18) W § 6 umowy prosimy o wykreślenie ustępu 3;

19) W § 6 ust. 4 umowy prosimy o zastąpić słowo "opóźnienia" słowem "zwłoka", dodanie słów: "- powstała z winy Wykonawcy -" przed słowami: "będzie przekraczać" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";

20) w § 6 ust. 6 umowy zaleca prosimy o dodanie na końcu słów: "i uznania przez Wykonawcę ich zasadności.";

21) w § 7 ust. 1 umowy prosimy o ię zastąpić słowo "otrzymania" słowem "wystawienia";

22) w § 9 ust. 1 umowy prosimy o wykreślić słowo "całkowitą", słowo "wszelkie", słowa: "oraz jakiekolwiek osoby trzecie", dodanie słów: "z winy Wykonawcy" przed słowami: "w związku z wykonywaniem niniejszej umowy" oraz wykreślenie słów: ", w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków";

Jednocześnie w wymaganiach określonych w SIWZ w pkt. II prosimy o usunięcie wymagań nałożonych na Wykonawcę w zawiązku koniecznością zapisu na fakturze słów zaczynający się od „ termin ważności…….”. Oferowany przez nas produkt nie jest wyrobem medycznym, przywołane pakiety I, II, III – nie występują w tym postępowaniu.
Ponadto prosimy o wydłużenie terminu dostawy z max. 5 dni na 14 dni – towar pochodzi z i importu i wytwarzany jest w USA.

W związku z krótkim czasem potrzebnym do przygotowywania ofert prosimy o przełożenie terminu składania dokumentów.

W związku z przygotowywanymi odpowiedziami na pytania przez użytkownika, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert z dnia 12.04.2012 r. na dzień 16.04.2012 – składanie ofert do godz. 09.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna


2

Sprawę prowadzi – Maria Wielgus Dz. Zamówień publicznych i zaopatrzenia tel.61/ 88 50 911, fax 61/8850 698

« Powrót do szczegółów zamówienia