Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa odczynnika izotopowego γ [P23] ATP
Numer zamówienia:
350/42/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniaInformacja o złożonych pytania
Poznań, dn. 11.04.2012rEZ/350/42/2012/479
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu.
Dotyczy przetargu nieograniczonego zakup i dostawa odczynnika izotopowego γ [P23] ATP
Nr 350/42/2012
Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły niżej podane pytania do wymienionego w tytule przetargu:
Niniejszym wnosimy nasze uwago do projektu umowy:
1) w § 3 ust. 9 umowy prosimy o wprowadzenie słów: "- z jego wyłącznej winy -" po słowach: "gdy Wykonawca", dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)", wykreślenie całego zapisu, który znajduje się w nawiasie oraz zastąpienie liter "ego" literami "ych" w słowie "zamówionego";
2) W § 3 ust.1 umowy jak również konsekwentnie w pozostałych zapisach umowy prosimy o zastosowanie liczby pojedynczej ponieważ przedmiotem postępowania jest dostawa jednego produktu.
3) w § 3 ust. 4 a) umowy prosimy o wykreślenie słowa "telefonicznie";
4) w § 3 ust. 5 umowy prosimy o usunięcie zapisu „co do częstości dostaw”, w związku z cyklem produkcyjnym nie ma możliwości częstszej dostawy niż raz na tydzień.
5) W § 3 ust. 11 w związku z ust. 12 - prosimy o prosimy o usunięcie zdania drugiego. Odczynniki ma krótszy okres ważności niż 12 miesięcy.
6) W § 3 ust.14 umowy prosimy o zastąpienie słowa: "otrzymania" słowami "uznania przez niego” oraz termin „ 3 dni robocze” na „ z najbliższej produkcji po dacie uznania reklamacji”;
7) W § 3 ust 15 umowy prosimy o przeniesienie słów; "przez Wykonawcę" przed słowo "odrzucenie";
8) W § 3 ust. 17 umowy prosimy o wprowadzenie słów: "- w terminie 14 dni od ich dostarczenia -" po słowach: "wolne od wad"; oraz o sprawdzenie zasadności przywołania ust.17
9) W § 3 ust.18 umowy prosimy o dodanie liter "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)"
10) W § 3 umowy prosimy o wykreślenie zdania trzeciego w punkcie 20, całego ustępu 21 ( nie dostarczamy certyfikatów w jeżyku polskim do tego produktu) oraz ustępu 22;
11) W § 4 ust.3 umowy prosimy o się wykreślenie punktu d);
12) w § 4 umowy prosimy o wykreślenie ustępów 5-8 (nie dotyczą nas) i 9 jest już w § 7 ust.2;
13) W § 5 ust. 1 umowy prosimy o wykreślenie słowa "w szczególności";
14) W § 5 umowy prosimy o wykreślenie ustępu 2 i 3;
15) w § 6 ust.1 a) umowy prosimy o zastąpić pierwsze dwa słowa słowami: "pierwszej zwłoki", dodanie słów: "- powstałej z winy Wykonawcy -" po słowach: "zamówionych Odczynników" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";
16) w § 6 ust.1 b) umowy zaleca się zastąpić pierwsze dwa słowa słowami: "drugiej zwłoki", zastąpienie słów: "każdego kolejnego opóźnienia" słowami: "każdej kolejnej zwłoki", dodanie słów: "- powstałej z winy Wykonawcy -" po słowach: "zamówionych Odczynników", zastąpienie słowa "opóźnienia" słowem "zwłoki" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";
17) 17.) w § 6 ust. 1 c) umowy zaleca się wykreślenie słów: "zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności" oraz zastąpienie litery "e" literą "a" w słowie "zaprzestanie";
18) W § 6 umowy prosimy o wykreślenie ustępu 3;
19) W § 6 ust. 4 umowy prosimy o zastąpić słowo "opóźnienia" słowem "zwłoka", dodanie słów: "- powstała z winy Wykonawcy -" przed słowami: "będzie przekraczać" oraz dodanie "i b)" po słowach: "w ust. 4 pkt a)";
20) w § 6 ust. 6 umowy zaleca prosimy o dodanie na końcu słów: "i uznania przez Wykonawcę ich zasadności.";
21) w § 7 ust. 1 umowy prosimy o ię zastąpić słowo "otrzymania" słowem "wystawienia";
22) w § 9 ust. 1 umowy prosimy o wykreślić słowo "całkowitą", słowo "wszelkie", słowa: "oraz jakiekolwiek osoby trzecie", dodanie słów: "z winy Wykonawcy" przed słowami: "w związku z wykonywaniem niniejszej umowy" oraz wykreślenie słów: ", w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków";
Jednocześnie w wymaganiach określonych w SIWZ w pkt. II prosimy o usunięcie wymagań nałożonych na Wykonawcę w zawiązku koniecznością zapisu na fakturze słów zaczynający się od „ termin ważności…….”. Oferowany przez nas produkt nie jest wyrobem medycznym, przywołane pakiety I, II, III – nie występują w tym postępowaniu.
Ponadto prosimy o wydłużenie terminu dostawy z max. 5 dni na 14 dni – towar pochodzi z i importu i wytwarzany jest w USA.
W związku z krótkim czasem potrzebnym do przygotowywania ofert prosimy o przełożenie terminu składania dokumentów.
W związku z przygotowywanymi odpowiedziami na pytania przez użytkownika, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert z dnia 12.04.2012 r. na dzień 16.04.2012 – składanie ofert do godz. 09.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.
Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
2
Sprawę prowadzi – Maria Wielgus Dz. Zamówień publicznych i zaopatrzenia tel.61/ 88 50 911, fax 61/8850 698
« Powrót do szczegółów zamówienia