Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odzieży ochronnej.

Numer zamówienia:

350/59/2012

ZMIANA TERMINÓW
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2012-05-16 70,29 KB Pobierz
2. siwz w word (HTML) 2012-05-16 242 KB Pobierz
3. siwz w pdf (HTML) 2012-05-16 303,75 KB Pobierz
4. odp. na pyt. (HTML) 2012-05-18 129,87 KB Pobierz
5. odp na pyt + zmiana siwz + zmiana terminu (HTML) 2012-05-22 99,1 KB Pobierz
6. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2012-05-22 25,81 KB Pobierz
7. unieważnienie pakietu 1, wybór w pakiecie 2 (HTML) 2012-06-14 79,01 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień