Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa odzieży ochronnej.
Numer zamówienia:
350/59/2012
ZMIANA TERMINÓW
Informacja!
W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).
Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
---|---|---|---|---|
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
1. | ogłoszenie (HTML) | 2012-05-16 | 70,29 KB | Pobierz |
2. | siwz w word (HTML) | 2012-05-16 | 242 KB | Pobierz |
3. | siwz w pdf (HTML) | 2012-05-16 | 303,75 KB | Pobierz |
4. | odp. na pyt. (HTML) | 2012-05-18 | 129,87 KB | Pobierz |
5. | odp na pyt + zmiana siwz + zmiana terminu (HTML) | 2012-05-22 | 99,1 KB | Pobierz |
6. | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) | 2012-05-22 | 25,81 KB | Pobierz |
7. | unieważnienie pakietu 1, wybór w pakiecie 2 (HTML) | 2012-06-14 | 79,01 KB | Pobierz |