Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

350/76/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

KOREKTA + FORMULARZ OFERTOWY w Word(obowiązujacy)

Poznań ,dnia 2012-07-23
EZ/350/76/2012/4/……993………


Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne


Dotyczy: Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu [350/76/2012]


KOREKTA ZAPISÓW STANOWIĄCYCH ODPOWIEDZI NA PYTANIA.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż dokonuje się korekty zapisów odpowiedzi na pytania w piśmie z dnia 12.07.2012 r. EZ/350/76/2012/3/952.
W pkt 4 Jest:
4 . Prosimy o podanie informacji czy oświadczenie o poddaniu się egzekucji może być ustanowione do wysokości kredytu wraz z należnymi odsetkami. Odpowiedź: TAK.
winno być :
4 . Prosimy o podanie informacji czy oświadczenie o poddaniu się egzekucji może być ustanowione do wysokości kredytu wraz z należnymi odsetkami. Odpowiedź: TAK do wysokości kredytu (bez należnych odsetek).
W formularzu ofertowym , w zdaniu pod tabelką skreśla się znak %.
Jest : Oprocentowania depozytów automatycznych liczone wg zmiennej stawki WIBID1M 1 oraz współczynnika korygującego nie mniejszego niż 0,5 % (wysokość stawki WIBID1M należy przyjąć wg stanu na 5 dzień przed terminem składania ofert) wynosi …………% słownie............................................%

Winno być: Oprocentowania depozytów automatycznych liczone wg zmiennej stawki WIBID1M 1 oraz współczynnika korygującego nie mniejszego niż 0,5 (wysokość stawki WIBID1M należy przyjąć wg stanu na 5 dzień przed terminem składania ofert) wynosi …………% słownie............................................%
W zał. obowiązujący FORMULARZ OFERTOWY.
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

Przygotował Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643
Załącznik nr 1 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul........................................................................................................................................................
miejscowość………………….. kod pocztowy ……………………………………………….…
telefon...................................fax......................................email.........................................................
NIP....................................................................................................................................................
REGON............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
imię i nazwisko ………………………............................................................
telefon.................................fax....................................email.............................................................

OFERTA
1. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem są: Usługi bankowe polegając na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu – przetarg nr 350/76/2012

2. My niżej podpisani
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1. Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4 Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5. Cena zamówienia:
Cena kredytu w rachunku bieżącym.
A1) Wysokość oprocentowania liczona wg zmiennej stawki WIBOR 1M + oferowana wysokość marży (uwzględniając zapisy pkt XIII SIWZ): ……%, słownie: …………………………………………………………..……,
A2) Wysokość naliczonych odsetek (uwzględniając zapisy pkt XIII SIWZ) ……………………. PLN, słownie złotych : ………………………..……………….
A3) Wysokość prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym (uwzględniając zapisy pkt XIII SIWZ): ……..%, słownie …....................................................,
co daje kwotę …..…… PLN , słownie złotych : …………………...................................
Łączny koszt kredytu w PLN : (A2 + A3) = …………..PLN, słownie ….………………….…….





Cena (wysokość) pobieranych opłat.
Tabela opłat:
Lp. Wyszczególnienie Oferta banku
(wypełnia bank) *
PLN
1 Opłata za otwarcie rachunku bieżącego – jednorazowa [zł/szt]
2 Opłata za otwarcie rachunków pomocniczych – jednorazowo [zł/szt].
Zamawiający przewiduje otwarcie 5 rachunków pomocniczych.
3 Opłata za prowadzenie rachunku karty Visa [zł/ m-c]
4 Opłata za wydanie karty Visa [zł/szt]
5 Opłata za przelewy w systemie SORBNET [zł/szt]
Zamawiający przewiduje średnio 10 operacji ww.typu w ciągu miesiąca
6 Opłata za czeki gotówkowe [zł/szt]
7 Opłata za otwarcie i prowadzenie lokat terminowych
[zł/m-c]
8 Opłata za wydanie opinii bankowych
[zł/szt]
9 Opłata za potwierdzenie sald
[zł/szt]
10 Opłata za prowadzenie rachunku bieżącego – miesięczna [zł/szt]
11 Opłata za prowadzenie rachunków pomocniczych miesięczna [zł/szt]
Zamawiający przewiduje prowadzenie 5 rachunków pomocniczych
12 Opłata za wpłatę gotówki na rachunek
Zamawiający przewiduje średnio 5 wpłat / m-c
[zł/szt]. Planowana miesięczna wartość wpłat gotówkowych wynosi około 30 tys. złotych
13 Opłata za wypłatę gotówki z rachunku
Zamawiający przewiduje średnio 5 wypłat / m-c
[zł/szt]
14 Opłata za wyciągi elektroniczne
Zamawiający przewiduje średnio 80 szt / m-c
[zł/szt]
15 Opłata za wyciągi papierowe
Zamawiający przewiduje średnio 80 szt/m-c
[zł/szt]
16 Opłata za przelewy papierowe zewnętrzne
Zamawiający przewiduje średnio 10 szt/m-c
[zł/szt]
17 Opłata za przelewy papierowe wewnętrzne
Zamawiający przewiduje średnio 10 szt/m-c
[zł/szt]
18 Opłata za prowadzenie miesięcznej obsługi elektronicznej
[zł/m-c]
19 Opłata za przelewy elektroniczne zewnętrzne
Zamawiający przewiduje średnio 800 szt/m-c
[zł/szt]
20 Opłata za przelewy elektroniczne wewnętrzne Zamawiający przewiduje średnio 150 szt/m-c
[zł/szt]
21 Inne opłaty (wymienić)
Razem:

Oprocentowania depozytów automatycznych liczone wg zmiennej stawki WIBID1M 1 oraz współczynnika korygującego nie mniejszego niż 0,5 (wysokość stawki WIBID1M należy przyjąć wg stanu na 5 dzień przed terminem składania ofert) wynosi …………% słownie............................................%
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania, nie wnosimy do niej zastrzeżeń, posiadamy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zobowiązujemy się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz w przypadku zawarcia umowy kredytowej postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego w terminie do trzech dni od dnia jej podpisania.
4. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyliśmy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
5. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ……………………………………………………………………………………
b) ……………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn.................


……………………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia