Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla personelu medycznego.

Numer zamówienia:

350/74/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 2012-07-12
EZ/350/74/2012/950

Wg rozdzielnika: Do wszystkich uczestników postępowania
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego 74/2012 : Zakup i dostawa odzieży ochronnej.

Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie z siedzibą w Poznaniu niniejszym informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego art. 39 PZP na dostawę odzieży ochronnej dla pracowników szpitala dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej wymogi specyfikacji:

CARIMA
ul. Bodzentyńska 56
25-318 Kielce

Cena oferty netto 50.240,00 brutto 61.795,20 .
Termin płatności 30 dni. Termin gwarancji 12 m-cy.
Termin realizacji – Połowa il. Do końca sierpnia 2012 r., druga połowa do końca września 2012 r.
Wpłynęło 5 ofert , odrzucono 2 oferty.
Wykaz złożonych ofert .

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Termin wykonania Warunki płatności Ocena oferty
1. CARIMA
Ul. Bodzentyńska 56
25-318 Kielce 50.240,00 zł netto;
61.795,20 zł brutto Połowa il. Do końca sierpnia 2012r, druga połowa do końca września 2012r. 30 dni 100 oferta wybrana
2. ALGA- BIS Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak s.c.
Ul. Siedlecka 3
93-138 Łódź 50.880,00zł netto; 62.582,40zł brutto Połowa il. Do końca sierpnia 2012r, druga połowa do końca września 2012r 30 dni 98,74
3. REWA
Wiesław Rewers
Ul. Kolumba 5
70-035 Szczecin 51.570,00zł netto; 63.431,10zł brutto Połowa il. Do końca sierpnia 2012r, druga połowa do końca września 2012r 30 dni 97,42
4. ZPCH ŚWIT
Ul. Błotna 5b
65-133 Zielona Góra 52.620,00zł netto; 64.722,60zł brutto Połowa il. Do końca sierpnia 2012r, druga połowa do końca września 2012r 30 dni oferta odrzucona – zaoferowano nieprawidłowy skład tkaniny - winno być wg siwz „Skład tkaniny : bawełna 52% i poliester (włókno sztuczne) 48%”
w ofercie w danych technicznych jest zapis 50% bawełna, 50% poliester.

Podstawa prawna: PZP Art. 89. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
5. ZOZAN
Odzież zawodowa
Ul. Skarbka 42
60-348 Poznań 31.546,70zł netto; 38.802,44zł brutto Zgodnie z SIWZ 30 dni oferta odrzucona – zaoferowano nieprawidłowy skład tkaniny - winno być wg siwz „Skład tkaniny : bawełna 52% i poliester (włókno sztuczne) 48%”
w ofercie w deklaracji zgodności jest: zapis T52/C48 - co oznacza: 52% polyester, 48% cotton

Podstawa prawna: PZP Art. 89. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji
Wyznacza się datę zawarcia umowy na dzień 19-07-2012 r.
Umowa dostępna elektronicznie na wniosek przesłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med . Józef J Mazurek
























Potwierdzam odbiór korespondencji stanowiącej wybór oferty – przetarg 74 /2012 odzież

Data……………………………………… podpis i pieczątka………….……………………….

Przygotował: Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Katarzyna Witkowska tel 61/ 88 50 643



UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/74/2012.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. Zm.) w dniu .............................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę – Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a _______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/ prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej _____________________________ pod numerem ______________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/74/2012 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
1. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca oświadcza, że:
a) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą odzieży ochronnej,
b) Odzież jest wolna od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich,
c) wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. dotyczące przedmiotu zamówienia, ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa powyżej, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.

§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa odzieży ochronnej opisanej szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Odzież ochronna objęta zakresem przedmiotowym niniejszej umowy zwana będzie w dalszej części niniejszej umowy „Odzieżą”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Odzieży w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ___________ – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionej Odzieży:
a) dostawa do magazynu WCO (w dzień rob. w godz. od 7.30 do 14.30) w n/w terminach: połowa ilości do końca sierpnia 2012 r., druga połowa ilości do końca września 2012 r.
b) Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Odzieży na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tych podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowej dostawy Odzieży, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczona przez Wykonawcę Odzież oznaczona będzie zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczy Odzież o najwyższej jakości oraz że parametry jakościowe dostarczonej Odzieży nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
7. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Odzieży ma prawo do zbadania, czy jest ona zgodna z postanowieniami niniejszej umowy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonej Odzieży i żądania jej wymiany na Odzież wolną od wad w przypadku:
a. dostarczenia Odzieży niewłaściwej jakości lub
b. dostarczenia Odzieży niezgodnej z zapotrzebowaniem lub niespełniającej warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie złożonej przez Wykonawcę lub niniejszej umowie.

9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Odzieży dostarczonej z opóźnieniem.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej Odzieży lub niezgodność jej parametrów jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 14 dni od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.

11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Odzież przez okres nie krótszy niż 12 m-cy
12. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu wliczone w cenę Odzieży pokrycie wszystkich kosztów związanych z wymianą Odzieży na nową wolną od wad w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
13. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Odzieży, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia.
14. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Odzieży, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
15. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od chwili wydania Odzieży Zamawiającemu.

§ 4
1. Całkowita wartość Odzieży, której sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Odzieży), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% .

2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Odzieży wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę jej sprzedaży i dostawy nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata ceny za sprzedaną i dostarczoną Odzież nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dostarczenie Zamawiającemu Odzieży do magazynu.
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie odzieży Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,2 % wartości netto niedostarczonej w terminie części zamówienia za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w w/w ppkt. a) .
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie Odzieży będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – _______________________ tel. _____________
ze strony Zamawiającego – Ewa Dąbrowska tel. 61/ 88 50 644
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę Odzieży, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Odzieży w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 8
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawca :

___________________________ ____________________________

« Powrót do szczegółów zamówienia