Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa odczynników, starterów, przeciwciał i automatycznej pipety dozującej, probówek
Numer zamówienia:
350/85/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniakorekta
Poznań, dnia 18.09.2012EZ/350/85/2012/1197
Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.
dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/85/2012 Zakup i dostawa odczynników, starterów, przeciwciał i automatycznej pipety dozującej, probówek
Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż koryguje treść Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia w zakresie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego.
W celu wykazania sytuacji ekonomicznej wymaga się załączenia do oferty:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż wartość złożonej oferty w danym pakiecie.
W celu wykazania spełnienia warunku wiedz i doświadczenia należy złożyć:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty danym pakiecie.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA:
Powyższe stanowi modyfikacje zapisów SIWZ
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszej korekty.
W związku z modyfikacją specyfikacji zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do dnia 12.10.2012 do godz. 11.00
Otwarcie ofert w dniu 12.01.2012 o godz. 12.00
Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
« Powrót do szczegółów zamówienia