Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych, staplerów i rozszywaczy.

Numer zamówienia:

350/92/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 07.09.2012
EZ/350/92/2012/1134


Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/92/2012 Zakup i dostawa nici chirurgicznych, staplerów i rozszywaczy dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.


PYTANIE
Pakiet 3
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych wykonanych z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, pokrytych mieszaniną poliglaktyny i stearynianu wapnia o okresie wchłaniania 56-70 dni, zachowujących 75% siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 2
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 26mm w rozmiarze 3/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 3
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 20mm w rozmiarze 4/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 4
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 26mm w rozmiarze 2/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 7
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła wzmacniana 31mm w rozmiarze 1-0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 8
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 31mm w rozmiarze 2/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 9
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 17mm w rozmiarze 5/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 10
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 17mm w rozmiarze 4/0 o długości nici 75 cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 11
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych: ½ koła igła okrągła rozwarstwiająca 36mm w rozmiarze 2/0 o długości nici 75cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Pakiet 3
Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici chirurgicznych wykonanych z kwasu poliglikolowego powlekanych polikaprolaktonem i stearynianem wapnia o okresie wchłaniania 60-90 dni, zachowujących 80% siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach?

ODPOWIEDŹ
TAK.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 5
Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nitki o tych samych parametrach i igle nie odpowiadającej kolorem wymogom określonym w SIWZ?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający określił w SIWZ jakie igły wymagane są w pozycji nr 5. W pozycji wymagana jest igła czarna.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 11
Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie igły chirurgicznej:1/2 koła igła okrągła 37 mm w rozmiarze 2/0 o długości nici 75cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wymaga tolerancji określonej w SIWZ +/- 1 mm.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 12
Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nitki o tych samych parametrach i igle nie odpowiadającej kolorem wymogom określonym w SIWZ?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający określił w SIWZ jakie igły wymagane są w pozycji nr 12. W pozycji wymagana jest igła czarna.

PYTANIE
Pakiet 3 poz. 11
Czy zamawiający wyraz zgodę na zaoferowanie igły o przybliżonych parametrach lecz o innej grubości szwu niż określony w SIWZ?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający określił w SIWZ grubość igły. W związku z powyższym podtrzymuje się zapis SIWZ.

PYTANIE
Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie czy Zamawiający w pakiecie nr 3 poz. 5 oraz 12 wymaga igły okrągłej lub igły okrągłej rozwarstwiającej typu VISI - BLACK
czy
Igły okrągłej typu VISI - BLACK lub igły okrągłej rozwarstwiającej typu VISI – BLACK?


ODPOWIEDŹ
Zamawiający podtrzymuje zapisy Specyfikacji w zakresie ww. pozycji pozostawiając opis bez zmian.

PYTANIE
Czy Zamawiający w pakiecie nr 3 poz. 11 dopuści igłę okrągłą wzmocnioną? Igła o wzmocnionej konstrukcji jest odporniejsza na wyginanie i ewentualne złamania niż igła standardowa. Zaoferowanie igły wzmocnionej zwiększy zatem komfort pracy operatorów.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający w Specyfikacji określił rodzaj igły i podtrzymuje zapisy SIWZ.

PYTANIE
Zamawiający w rozdziale VI pkt. B ppkt 1 wymaga, aby wykonawcy w celu udowodnienia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykazali wykonanie co najmniej jednego Zamówienia zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne z dziedziny Onkologii na rzecz pacjentów leczonych onkologicznie.
Zwracamy się z prośbą o wykreślenie z powyższego zapisu wymogu, aby dostawy były wykonane w jednostce świadczącej usługi medyczne z dziedziny Onkologii, na rzecz pacjentów leczonych onkologicznie.
Postawiony przez Zamawiającego wymóg jest wygórowany. Zamawiający nie może zakładać, iż Wykonawcy, którzy zrealizowali dostawy tych samych materiałów Szewnych, które są wymagane przez Zamawiającego, do jednostek szpitalnych nieświadczących usług medycznych w zakresie Onkologii nie będą w stanie wykonać zamówienia.
Szwy wymagane przez Zamawiającego w zadaniu nr 3 stosowane są w zbliżaniu i/lub podwiązywaniu tkanek miękkich w tym w chirurgii okulistycznej, anastomozach nerwów obwodowych oraz mikrochirurgii naczyń krwionośnych o średnicy poniżej 2mm, i są wykorzystywane przy zabiegach operacyjnych u pacjentów cierpiących również na inne choroby, niekoniecznie onkologiczne.
Zamawiający oceniając zdolność wykonawcy do wykonania Zamówienia w zakresie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia powinien brać pod uwagę wyłącznie RODZAJ oraz WARTOŚĆ przedmiotu zamówienia. Zatem wykazanie przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienie w zakresie pakietu nr 3, zrealizowania dostawy szwów chirurgicznych o wartości minimum 400 000 zł. do dowolnej jednostki świadczącej usługi medyczne powinno być dla Zamawiającego wystarczającym dowodem, na to, iż będzie on w stanie dostarczyć przedmiot zamówienia, którym jest objęte prowadzone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie wymogu realizacji dostaw do jednostek świadczących usługi medyczne z zakresu Onkologii.
Wobec powyższego wymóg otrzymuje brzmienie:
„Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne o wartości co najmniej :
Pakiet nr 1- 5.000,00zł
Pakiet nr 2- 1.000,00zł
Pakiet nr 3- 400.000,00zł
oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. „

PYTANIE
Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ pkt. 8 wymaga, aby opakowanie było zaopatrzone w banderolę.
Zwracamy się z prośbą o wykreślenie tego wymogu. Wszystkie wymogi odnośnie sposobu pakowania szwów oraz opakowania zbiorczego zawiera Ustawa o Wyrobach Medycznych oraz Farmakopea Europejska i to tych wytycznych producenci zobowiązani są bezwzględnie przestrzegać. Natomiast żaden w wymienionych powyżej dokumentów nie wspomina, aby opakowania były zaopatrzone w banderolę.
Dodatkowo posiadanie przez opakowanie zbiorcze banderoli w żaden sposób nie wpływa na przeznaczenie, bezpieczeństwo, jakość, a tym bardziej na funkcjonalność materiału szewnego.
Dodatkowo należy zaznaczyć, iż w trakcie zabiegów na sali operacyjnej znajdują się szwy w saszetkach, a nie w opakowaniach zbiorczych. Dla Zamawiającego ważniejsze zatem powinno być, by saszetki posiadały listek umożliwiający szybkie otwarcie i użycie podczas przeprowadzanego zabiegu operacyjnego.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wymaga banderoli na opakowaniu zbiorczym, tylko na opakowaniu zawierającym pojedyncze saszetki. Takie opakowanie z pełną informacja dotyczącą danego produktu znajduje się na Sali operacyjnej.

PYTANIE
Czy Zamawiający w Pakiecie nr 3 dopuści igłę 1/2koła; okrągłą o długości 37mm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuścił tolerancję igieł w Specyfikacji, wobec powyższego dopuszcza się rozmiary igły określone w SIWZ z ich tolerancją.

PYTANIE
Pakiet 3, poz. 2 -5 oraz 7 -11
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie nici o długości 75cm?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE
Prosimy o dodanie w umowie w § 3 zapisu
„Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”
Prosimy o uwzględnienie w/w zapisu w treści umowy ponieważ nieczytelne zamówienia znacznie opóźniają dostawę produktów ważnych dla zdrowia i życia.


ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie zaproponowanej zmiany. Warunki i sposób dokonywania zamówień przewidziany został w projekcie umowy i jest taki sam dla wszystkich potencjalnych wykonawców. W związku z tym nie będzie on zmieniany dla potrzeb tylko jednego z nich. Ponadto z uwagi na leczniczy profil działalności Zamawiającego dokonywanie zamówień musi przebiegać szybko i bez zbędnych utrudnień formalnych.

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 3 ust. 9
W przypadku nie dostarczenia zamówienia części przedmiotu umowy Sprzedający upoważnia Kupującego do dokonania zakupu części przedmiotu umowy w ilości zamówionej u innego Sprzedającego i obciążenie Sprzedającego różnicą w cenie/kosztach.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę. Jednocześnie wskazać należy, że § 3 ust. 9 dotyczy prawa Zamawiającego do składania zamówień bez ograniczeń

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 3 ust. 13
W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Dostawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą:
- braków ilościowych w ciągu 72 godzin
- wad jakościowych w ciągu 14 dni

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że tryb reklamacji uregulowany został w § 3 ust. 17 i nast. Natomiast w § 3 ust. 13 dotyczy zakupów interwencyjnych, które z uwagi na prowadzenie przez Zamawiającego działalności ratującej życie są konieczne dla należytego funkcjonowania Zamawiającego w przypadku nienależytej realizacji zamówień przez wykonawców.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 3 ust. 15

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie wskazanego postanowienia. Oferowane produkty muszą być objęte gwarancją najwyższej jakości.

PYTANIE
Prosimy o zmianę zapisu umowy § 5 ust. 1
Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający zastrzega sobie zamówienie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami Szpitala jednak zmniejszenie to nie może przekroczyć 20% wartości umowy.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę. Z uwagi na medyczne wykorzystanie materiałów, których dotyczy niniejsze postępowanie, których zużycie zależy od zapotrzebowania wynikającego z indywidualnych cech pacjentów, nie jest możliwe dokładne skalkulowanie przewidywalnego zużycia. W związku z tym realizacja zamówienia ma się odbywać na podstawie sukcesywnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego, zaś minimalny limit jaki może ustanowić Zamawiający został określony w § 5 ust. 1.

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 6 ust. 1 lit a, b
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. W przypadku:
a) pierwszego opóźnienia w dostawie zamówionych Materiałów szewnych Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,5 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie w § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy b) drugiej zwłoki w dostawie oraz każdej kolejnej zwłoki w dostawie zamówionych Materiałów szewnych Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1% niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę. Kary umowne mają dyscyplinować wykonawców i zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw oraz pozwolić na pokrycie ewentualnych kosztów powstałych z nienależytej realizacji umowy. W związku z tym pierwotny zapis zapewnia odpowiednią realizację celu ustanowienia kar umownych.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 6 ust. 1 lit c

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 6 ust. 1 lit d
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. W przypadku:
d/ odstąpienia z przyczyn zawinionych od umowy przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu Wykonawcy, zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. c) niniejszego ustępu

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę. Podstawa do odstąpienia została wskazana w ust. 4 tego paragrafu.

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 6 ust. 3
„Zamawiający ma prawo wykonywać potrącenia kar umownych niniejszej umowy z wierzytelności wzajemnych, tylko w przypadku, gdy zostały one naliczone zgodnie umową oraz zatwierdzone w formie pisemnej przez obie strony” (chodzi mi o potwierdzenie podpisem not korygujących za kary umowne)

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany. Postanowienie umowne odpowiada instytucji potrącenia przewidzianej w Kodeksie cywilnym. Natomiast zaproponowane przez wykonawcę brzmienie postanowienia umownego ograniczałyby możliwości Zamawiającego w dokonywaniu potrąceń, co jest niecelowe i niekorzystne dla Zamawiającego.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 6 ust. 4

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę. W przypadku wystąpienia problemów z realizacją zamówień Zamawiający powinien mieć możliwość rezygnacji ze współpracy z nierzetelnymi wykonawcami oraz nawiązania współpracy z innymi podmiotami.

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 6 ust. 5
Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 9

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę. Zgodnie z art. 473 KC dłużnik może przez umowę przyjąć odpowiedzialność za niewykonanie lub za nienależyte wykonanie zobowiązania z powodu oznaczonych okoliczności, za które na mocy ustawy odpowiedzialności nie ponosi. W związku z profilem działalności Zamawiającego i ryzykiem ewentualnych powikłań i nienależytych interakcji związanych z dostawami materiałów objętych zamówieniem celowe jest zachowanie wskazanego postanowienia.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 10 ust 1

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowana zmianę

PYTANIE
Dotyczy paragrafu 6 ust. 1 a, b wzoru umowy- Nawiązując do projektu umowy stanowiącej element SIWZ zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokonanie zmiany w wielkości kar umownych, tak aby kary umowne naliczane Wykonawcy przez Zamawiającego za zwłokę w dostawie towaru odpowiadały odsetkom za zwłokę w płatności za dostawy naliczane Zamawiającemu.
Wprowadzenie rozróżnienia pomiędzy karami umownymi, które zobowiązany jest płacić Dostawca w razie zwłoki w dostawie towarów, a odsetkami w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności za zrealizowane dostawy, w sposób nieuzasadniony narusza fundamentalną zasadę prawa cywilnego- równość stron stosunku cywilnoprawnego.
Mając na uwadze powyższe przepisy proponujemy zrównanie odsetek za zwłokę, które zobowiązany jest płacić Zamawiający w przypadku zwłoki w płatności za dostawy lub zrównanie kar umownych naliczanych Dostawcy do poziomu odsetek ustawowych tj do wysokości 0,1%.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wysokości kar umownych. Ich wysokość ustanowiona została w sposób pozwalający na zabezpieczenie interesów Zamawiającego, w szczególności zmotywowanie wykonawców do terminowej realizacji zamówień. Z uwagi na zastosowanie przedmiotów zamówienia w zabiegach ratujących życie, konieczne jest takie zabezpieczenie interesów Zamawiającego, aby zminimalizować ryzyko braku na stanie odpowiednich materiałów.

PYTANIE
Dotyczy załączonych do SIWZ załączników- pełnomocnictwo
W związku z faktem, że złożenie oferty w postępowaniu przetargowym nie jest czynnością zobowiązującą w rozumieniu prawa cywilnego ( a jest nią dopiero podpisanie umowy) chcielibyśmy potwierdzić, że Zamawiający uzna za wystarczające pełnomocnictwo do złożenia oferty przetargowej wskazujące, iż osoba w nim wskazana umocowana jest do przygotowania, podpisania i złożenia oferty przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego? Naturalnie umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana przez osobę umocowaną do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający potwierdza, iż pełnomocnictwo może obejmować upoważnienie jedynie do złożenia oferty z wyłączeniem możliwości zawarcia umowy w imieniu wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż zasadnym byłoby, aby pełnomocnictwo do złożenia oferty obejmowało swoim zakresem również upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem czynności zawarcia umowy.

PYTANIE
Pakiet 3, pozycja 5 oraz 12 – Czy Zamawiający w tych pozycjach dopuści zaoferowanie igieł ze standardowej stali (nie czarnych)? W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o wydzielenie tych pozycji do osobnego pakietu.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający podtrzymuje zapisy Specyfikacji. Jednocześnie informujemy, ż w załączniku nr 7 pkt. 6 zapisano brak możliwości wydzielania pozycji.

PYTANIE
Pakiet 3, pozycja 11 – Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie igły o długości 37mm przy zachowaniu pozostałych parametrów?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający określił dopuszczalną tolerancję igły w SIWZ.

Jednocześnie do pakietu nr 3 dodaje się pozycję nr 13, która otrzymuje brzmienie:
Igła okrągła tnąca o komponowanej krzywiźnie tapera ENDOSZEW, wielkość 25 mm rozmiar 2/0, dł. nitki 110 cm w ilości 72 saszetki.

Jednocześnie w załączeniu przesyłamy prawidłowy formularz pakietu nr 3.

Pakiet 3

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego,
powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kopolimerem glikolu i laktydu wchaniające się w ciągu 56-90 dni,
zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach

Lp Kształt igły Wielkość
igły Rodzaj igły
nazwa hand dł.nitki Grubość
nitki Ilość saszetek
1 ½ koła 36 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca wzmocniona 90 cm 2 – 0 4000
2 ½ koła 26 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 3 - 0 2650
3 ½ koła 20 mm okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 4 - 0 5200
4 ½ koła 26 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 2 – 0 4000
5 ½ koła 26 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca
czarna typu
VISI-BLACK 70 cm 2 – 0 500
6 ½ koła 36 mm Okrągła lub okrągła przeciwzakłuciowa 90 cm 1 - 0 200
7 ½ koła 31 mm Okrągła lub okrągła wzmocniona 70 cm 1 - 0 200
8 ½ koła 31 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 2 - 0 150
9 ½ koła 17 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 5 - 0 100
10 ½ koła 17 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 4 - 0 300
11 ½ koła 35 mm Okrągła lub okrągła rozwarstwiająca 70 cm 2 - 0 1000
12 ½ koła 26 mm Okrągła lub okrągła czarna rozwarstwiająca, typ VISI BLACK 90 cm 2-0 72
13 25 mm Igła okrągło tnaca o komponowanej krzywiźnie tapera ENDO SZEW 110cm 2/0 72


UWAGA:
Powyższe stanowi modyfikacje zapisów SIWZ
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszej korekty.
W związku z udzielonymi odpowiedziami i modyfikacją specyfikacji zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do dnia 02.10.2012 do godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 02.01.2012 o godz. 10.00



Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna





Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia