Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa aparatu do znieczulania i monitora ciągłości nerwu twarzowego.
Numer zamówienia:
350/97/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniaodpowiedzi na pytania
Poznań, dnia 27.08.2012EZ/350/97/2012/1088
Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.
dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/97/2012 Zakup i dostawa aparatu do znieczulania i monitora ciągłości nerwu twarzowego
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.
PYTANIE
Pakiet 1 aparat do znieczulenia – 1 szt.
Pkt.10. Czy Zamawiający dopuści wysokiej klasy aparat do znieczulania z precyzyjnymi podwójnymi przepływomierzami rotametrycznymi dla podtlenku azotu, powietrza i tlenu?
ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.
PYTANIE
Pakiet 1 aparat do znieczulenia – 1 szt.
Pkt.26. Czy Zamawiający zaakceptuje respirator anestetyczny z trybami wentylacji: ręczny, spontaniczny, kontrolowany objętością VCV, kontrolowany ciśnieniem PCV oraz trybami wentylacji wspomaganej PSV, SIMV i SMMV?
ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.
PYTANIE
Pakiet 1 aparat do znieczulenia – 1 szt.
Pkt.48. Czy Zamawiający dopuści prezentację PEEP na czytelnym automatycznie skalowanym wykresie?
ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.
PYTANIE
Pakiet 1 aparat do znieczulenia – 1 szt.
Pkt.8/55/56/57/58. Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu kompatybilności z posiadanymi przez szpital monitorami Infinity Delta? Zapisy punktów 8/55/56/57/58 jednoznacznie wskazują na konkretnego Wykonawcę co w znaczący sposób ogranicza ilość wykonawców mogących złożyć ofertę oraz sprzeciwia się naczelnej zasadzie zamówień publicznych – równego traktowania wszystkich wykonawców.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie zrezygnuje z wymogu kompatybilności z posiadanymi przez szpital monitorami. Posiadanie kompatybilnego aparatu umożliwia szpitalowi oszczędności-tańszy zakup aparatu oraz umożliwi użycie w czasie awarii posiadanych monitorów
W związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do dnia 31.08.2012 do godz.09.00
Otwarcie ofert w dniu 31.08.2012 o godz. 10.00
UWAGA:
Powyższe stanowi modyfikacje zapisów SIWZ
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszej korekty.
Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
« Powrót do szczegółów zamówienia