Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia.
Numer zamówienia:
350/98/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniakorekta siwz + zmiana protokołu przekazania
Poznań, dnia 2012-08-24EZ/350/98/2012/___1084_____
Wg rozdzielnika
Do zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne
Dotyczy: przetargu nieograniczonego Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia. [350/98/2012]
KOREKTA SIWZ
Wielkopolskie Centrum Onkologii jako Zamawiający uprzejmie informuje, iż koryguje się zapisy SIWZ:
1.
Jest:
II.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Winno być:
II.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
2.
Jest:
XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Winno być:
XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
3.
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i tym samym wykreśla się wszelkie zapisy o tym mówiące.
Skreśla się cały § 8 (z punktami 1-5) w umowie – tj. paragraf mówiący o zabezpieczeniu należytego wykonania zamówienia
Skreśla się cały pkt XIV. (z punktami 1-8) mówiący o zabezpieczeniu należytego wykonania zamówienia
4.
W załączniku nr 7 do specyfikacji wymienia się protokół.
Prawidłowy wzór protokołu załączony do niniejszego pisma.
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA OBIEKTU
W dniu …………………….. o godzinie …………………….. pracownicy ……………………………………… rozpoczęli pełnić służbę w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ul. Garbary 15 zgodnie z warunkami umowy oraz jej integralną częścią jaką jest SIWZ.
Spis instrukcji i planów znajdujących się w portierni:
1…………………
2………………….
Rejestry prowadzone w portierni:
1……………………
2……………….......
Urządzenia i systemy znajdujące się w portierni:
1……………………
2……………………
Pozostałe:
1……………………..
2…………………….
Dodatkowe informacje dla pracowników ochrony :
1……………………
2…………………….
Przedstawiciel Wykonawcy oświadcza, że zapoznał się z terenem całego Centrum tj. układem pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz obszarem znajdującym się poza budynkami, a wchodzącym w skład nieruchomości należących do Centrum, który należy objąć codzienną ochroną.
Załączniki:
1. Załącznik nr ….. do umowy – Ogólny zakres obowiązków pracownika ochrony zajmującego się portiernią.
2. Załącznik nr ….. do umowy Ogólny zakres czynności – ochrona mienia i dozór bezpośredni.
3. Wykaz kluczy zapasowych.
4. Wyciąg z instrukcji magazynowej.
5. Numery telefonów pod które należy dzwonić w sytuacjach awaryjnych.
6. …………………….
7. …………………….
8. …………………….
Uwagi:………………………………………………………………………………………
Przedstawiciel Zamawiającego: Przedstawiciel Wykonawcy:
« Powrót do szczegółów zamówienia