Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia.

Numer zamówienia:

350/98/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta siwz + zmiana protokołu przekazania

Poznań, dnia 2012-08-24
EZ/350/98/2012/___1084_____

Wg rozdzielnika
Do zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne

Dotyczy: przetargu nieograniczonego Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia. [350/98/2012]

KOREKTA SIWZ
Wielkopolskie Centrum Onkologii jako Zamawiający uprzejmie informuje, iż koryguje się zapisy SIWZ:
1.
Jest:
II.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Winno być:
II.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
2.
Jest:
XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Winno być:
XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
3.
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i tym samym wykreśla się wszelkie zapisy o tym mówiące.
Skreśla się cały § 8 (z punktami 1-5) w umowie – tj. paragraf mówiący o zabezpieczeniu należytego wykonania zamówienia
Skreśla się cały pkt XIV. (z punktami 1-8) mówiący o zabezpieczeniu należytego wykonania zamówienia
4.
W załączniku nr 7 do specyfikacji wymienia się protokół.
Prawidłowy wzór protokołu załączony do niniejszego pisma.


Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA OBIEKTU


W dniu …………………….. o godzinie …………………….. pracownicy ……………………………………… rozpoczęli pełnić służbę w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ul. Garbary 15 zgodnie z warunkami umowy oraz jej integralną częścią jaką jest SIWZ.

Spis instrukcji i planów znajdujących się w portierni:
1…………………
2………………….

Rejestry prowadzone w portierni:
1……………………
2……………….......

Urządzenia i systemy znajdujące się w portierni:
1……………………
2……………………

Pozostałe:
1……………………..
2…………………….

Dodatkowe informacje dla pracowników ochrony :
1……………………
2…………………….

Przedstawiciel Wykonawcy oświadcza, że zapoznał się z terenem całego Centrum tj. układem pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz obszarem znajdującym się poza budynkami, a wchodzącym w skład nieruchomości należących do Centrum, który należy objąć codzienną ochroną.

Załączniki:
1. Załącznik nr ….. do umowy – Ogólny zakres obowiązków pracownika ochrony zajmującego się portiernią.
2. Załącznik nr ….. do umowy Ogólny zakres czynności – ochrona mienia i dozór bezpośredni.
3. Wykaz kluczy zapasowych.
4. Wyciąg z instrukcji magazynowej.
5. Numery telefonów pod które należy dzwonić w sytuacjach awaryjnych.
6. …………………….
7. …………………….
8. …………………….

Uwagi:………………………………………………………………………………………



Przedstawiciel Zamawiającego: Przedstawiciel Wykonawcy:

« Powrót do szczegółów zamówienia