Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego: nożyków niskoprofilowych, ostrzy autopsyjnych i szkiełek nakrywkowych dla Zakładu Patoplogii Nowotworów.

Numer zamówienia:

350/80/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Nr sprawy 350/80/2012






Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wco.pl
________________________________________
Poznań: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego: nożyków niskoprofilowych, ostrzy autopsyjnych i szkiełek nakrywkowych dla Zakładu Patoplogii Nowotworów.
Numer ogłoszenia: 141477 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego: nożyków niskoprofilowych, ostrzy autopsyjnych i szkiełek nakrywkowych dla Zakładu Patoplogii Nowotworów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego: nożyków niskoprofilowych, ostrzy autopsyjnych i szkiełek nakrywkowych dla Zakładu Patoplogii Nowotworów: Poz. 1 Szkiełka nakrywkowe 1. Szkiełka nakrywkowe, przeznaczone do użycia w nakrywarce automatycznej, do badań histopatologicznych, cytologicznych, immunohistochemicznych i do badań molekularnych. Uwaga: Wymagane próbki dla przeprowadzenia testu - do tego celu potrzebny będzie 1 opak - 100 szt. Rozmiary - 50 x 24 mm wg. ISO 8255-1:1986 /Optics and optical instruments -- Microscopes -- Cover Glasses -- Part 1: Dimensional tolerances, thickness and optical properties/ 1 Opakowanie = 100 szt . Ilość - 200 opak =220 000 szt. 2. Szkiełka nakrywkowe do badań histopatologicznych, cytologicznych, immunohistochemicznych i do badań molekularnych. Rozmiary - 40 x 24 mm wg. ISO 8255-1:1986 /Optics and optical instruments -- Microscopes -- Cover Glasses -- Part 1: Dimensional tolerances, thickness and optical properties/ 1 Opakowania = 100 szt. Ilość 500 opak =50 000 szt. Szkiełka nakrywkowe w pozycji 1 i 2 winny posiadać Certyfikat CE - IVD oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym i - wg. ISO 8255-2:1997 /Optics and optical instruments -- Microscopes -- Cover Glasses -- Part 2: Quality of material, standards of finish and mode of packaging./ Poz. 2 Nożyki nisko-profilowe 1. Nożyki nisko-profilowe do mikrotomu, z stali nierdzewnej, do rutynowego skrawania i odpowiednie do twardych tkanek. Długość 80 mm. Opak. = 50 sztuk. Konieczne - nożyki muszą być 100% kompatybilne z uchwytem mikrotomu niskoprofilowym w Zakładzie Patologii Nowotworów; Ilość 200 Opak po 50 sztuk = 10000 szt. Poz. 3. Ostrza autopsyjne 1. Ostrza autopsyjne do wstępnego opracowania, ze stali nierdzewnej, o długości 130 mm do pobierania materiałów histopatologicznych. 1 Opak = 50 szt. Konieczne - Ostrza muszą być w 100% kompatybilne z drewnianymi uchwytami firmy Feather - model F130/S/ Ilość : 10 Opak po 50 szt. = 500 szt. 2. Ostrza autopsyjne do wstępnego opracowania, ze stali nierdzewnej, o długości 260 mm histopatologicznych. Opak. = 50 sztuk Koniecznie - Ostrza muszą być w 100% kompatybilne z drewnianymi uchwytami firmy Feather - model F-260/S/ Ilość : 2 Opak po 50 szt. = 100 szt. Szczegółowy opis i wymagania w załączniku nr 7 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 33.79.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
• inne dokumenty
1. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: 1. Deklaracja Zgodności lub Certyfikat Zgodności (jeżeli dotyczy), 2 . alternatywnie jeden z poniższych dokumentów wraz z potwierdzeniem złożenia ich w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych: a) powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu, b) zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, c) wniosek o przeniesienie danych objętych wpisem do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, prowadzonego na podstawie wcześniejszej ustawy, do bazy danych prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3. Oświadczenia o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1. a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. 2. Złożenie próbek zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 7 do siwz. 3. Wypełniony Załącznik nr 7 do siwz - Opis/Ocena jakościowa przedmiotu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 60
• 2 - ocena jakościowa - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Sprzętu, c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt importowane, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 niniejszego paragrafu, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój 3089 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med. J. Jerzy Mazurek

« Powrót do szczegółów zamówienia