Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych i staplerów dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/113/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 31.10.2012r opublikowane 06.11.2012r i obowiązujące przy składaniu ofert w dniu 23.11.2012r

06/11/2012 S213 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
PL-Poznań: Szwy chirurgiczne

2012/S 213-351212

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, attn: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, POLSKA-61-866Poznań. Tel. +48 228850911. E-mail: maria.wielgus@wco.pl. Fax +48 228850698.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2.10.2012, 2012/S 189-310887)

Przedmiot zamówienia:
CPV:33141121, 33190000

Szwy chirurgiczne.

Różne urządzenia i produkty medyczne.

Zamiast:

Informacje na temat części.

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1.

1)Krótki opis

Zestaw staplerów niezbędnych przy skomplikowanych zespoleniach jelitowo-przełykowych.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33190000

3)Wielkość lub zakres

Zestaw staplerów niezbędnych przy skomplikowanych zespoleniach jelitowo-przełykowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załaczniku nr 7 do siwz.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia część nr 2 pakiet 2

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2.

1)Krótki opis

Klipownica automatyczna jednorazowa.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33190000

3)Wielkość lub zakres

Klipownica automatyczna jednorazowa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załaczniku nr 7 do siwz.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część 3 Pakiet 3.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3.

1)Krótki opis

Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe, poliamidowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3)Wielkość lub zakres

Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe, poliamidowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 siwz.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia część 4 pakiet 4

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4.

1)Krótki opis

Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3)Wielkość lub zakres

Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część 5 pakiet 5.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5.

1)Krótki opis

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3)Wielkość lub zakres

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część 6 pakiet 6.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6.

1)Krótki opis

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3)Wielkość lub zakres

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.

Szczegółowy opis pzredmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:

Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż: pak.1- 78 200 PLN; pak. 2 - 19 400 PLN. pak. 3 - 6 900 PLN. pak. 4 - 17 300 PLN. pak. 5 - 144 100 PLN. pak. 6 - 393 000 PLN.

Oświadczenie o spełnieniu warunku.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:

Oświadczenie o spełnieniu warunków. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanemu w jednostce świadczącej usługi medyczne z dziedziny Onkologii na rzecz pacjentów leczonych onkologicznie oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum: pak.1- 78 200 PLN; pak. 2- 19 400 PLN; pak. 3- 6 900 PLN. pak. 4- 17 300 PLN. pak. 5- 144 100 PLN. pak. 6- 393 000 PLN.

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 7.11.2012 (9:00).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 7.11.2012 (10:00).

Powinno być:
Informacje na temat części.

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1.

1) Krótki opis

Klipownica automatyczna jednorazowa.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33190000

3) Wielkość lub zakres

Klipownica automatyczna jednorazowa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załaczniku nr 7 do siwz.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2.

1) Krótki opis

Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3) Wielkość lub zakres

Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 siwz.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia część 4 pakiet 4

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3.

1) Krótki opis

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3) Wielkość lub zakres

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4.

1) Krótki opis

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne i niebarwione, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33141121

3) Wielkość lub zakres

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne i niebarwione, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, nasączone substancją antybakteryjną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż: pak. 1 - 19 400 PLN, pak. 2 - 17 300 PLN, pak. 3 - 144 100 PLN, pak. 4 - 393 000 PLN.

Oświadczenie o spełnieniu warunku.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:

Oświadczenie o spełnieniu warunków oraz Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne o wartości co najmniej:

— pak. 1- 19 400 PLN,

— pak. 2- 17 300 PLN,

— pak. 3- 144 100 PLN,

— pak. 4- 393 000 PLN,

— oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.11.2012 (9:00).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 23.11.2012 (10:00).


Inne dodatkowe informacje

Zmiany zostały wprowadzone do odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

« Powrót do szczegółów zamówienia