Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych i staplerów dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/113/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Poznań, dn. 31.10.2012r
EZ/350/113/2012/1399

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu.
Dotyczy przetargu nieograniczonego zakup i dostawę nici chirurgicznych oraz staplerów
dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Nr 350/113/2012


Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż unieważnia postępowanie przetargowe w pakiecie nr 2- Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe, poliamidowe (wg modyfikacji poprzedniej z dnia 30.10.2012r) na mocy art. 89 ust. 1 pkt.6 – wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

W związku z tym, modyfikuje się treść załącznika nr 7 siwz, którego aktualny wzór jest załącznikiem do niniejszego pisma i obowiązuje przy składaniu ofert.

Przetarg nieograniczony nr 350/113/2012 obejmuje aktualnie niżej wymieniony przedmiot zamówienia podzielony na pakiety, które po niniejszej modyfikacji przyjęły numery wynikające z nowej kolejności:

Pakiet nr 1 Klipsownica
Pakiet 2 Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu

Pakiet 3 Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach

Pakiet 4 Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne i niebarwione, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75% podtrzymania tkankowego po 14 dniach, ( nasączone substancją antybakteryjną )



UWAGA:
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszych odpowiedzi na pytania.


W punkcie V.2.2 Wiedza i doświadczenie zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne o wartości co najmniej :

pak. 1- 19 400zł.
pak. 2- 17 300zł.
pak. 3- 144 100zł.
pak. 4- 393 000zł.
oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. „

W punkcie V.2.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
pak. 1- 19 400zł.
pak. 2- 17 300zł.
pak. 3- 144 100zł.
pak. 4- 393 000zł.
.
W punkcie VI.5.6 zmienia się zapis na poniższy
Wykaz wykonanych bądź wykonywanych (w okresie ostatnich trzech lat) dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanemu w jednostce świadczącej usługi medyczne, oraz wartością na kwotę minimum :
pak. 1- 19 400zł.
pak. 2- 17 300zł.
pak. 3- 144 100zł.
pak. 4- 393 000zł.

W punkcie VI.5.9 zmienia się zapis na poniższy
Aktualną umowę ubezpieczenia - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę nie niższą niż :
pak. 1- 19 400zł.
pak. 2- 17 300zł.
pak. 3- 144 100zł.
pak. 4- 393 000zł.




W związku z unieważnieniem przetargu w pakiecie nr 2 (numer pakietu po modyfikacji z dnia 30.10.2012r) zmienia się wartości wadium jakie należy wpłacić w niniejszym postępowaniu. Aktualne (po modyfikacji z dnia 30.10.2012 i niniejszej z dn. 31.10.2012) pakiety przyjęły numery wynikające z nowej kolejności :
Pakiet 1 (klipsownica) – 358zł.
Pakiet 2 (Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu) – 319zł.
Pakiet 3 (Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione bez igły, wykonane z kwasu poliglikolowego lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, powlekane stearynianem wapnia i polikaprolaktonem lub kwasem poliglikolowym, wchłaniające się w ciągu 56-90 dni, zachowujące minimum 60 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach) – 2668zł.
Pakiet 4 (Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne i niebarwione, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące około 75% podtrzymania tkankowego po 14 dniach, ( nasączone substancją antybakteryjną ) – 7278zł.

lub jeśli Wykonawca składa ofertę na wszystkie pakiety kwota wadium w wysokości – 10623,00zł.


Pismem z dnia 29.10.2012r zamawiający przesunął termin składania i otwarcia ofert z dnia 07.11.2012r na dzień 23.11.2012r – składanie ofert do godz. 9.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.


Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna






















Sprawę prowadzi – Maria Wielgus Dz. Zamówień publicznych i zaopatrzenia tel.61/ 88 50 911, fax 61/8850 698

« Powrót do szczegółów zamówienia